Mika Aaltolasta, 58 v, tulee isä
Kun lapsi on 12 v, Mika on 70 v. Kuka opettaa lapsen pyöräilemään, luistelemaan, uimaan, pelaa jalkapalloa jne? En voi ymmärtää näitä pappaisiejä. Oma mies on 40v ja jaksaa liikkua ja aktivoida 10 v ja 8 v lapsiamme. Ja jis Mika jää yksinhuuoltajaksi ja vaimo lähtee,,miten jaksaa yksin huolehtia lapsesta?
Kommentit (109)
Tämä ja Sauli Niinistö on vielä pahempi
Miksi 70-vuotias ei jaksaisi opettaa lasta pyöräilemään, uimaan tmv.?
Luultavasti isäpuoli. Vaimolla on varmaan jo uusi mies siinä vaiheessa.
Mistä sinä tiedät missä kunnossa hän on 70- vuotiaana? Tunnetko paljonkin 70- vuotiaita? Omassa lähi-ja tuttavapiirissä ovat kyllä tosi hyvä kuntoisia.
Tiedätkö etukäteen, että et itse sairastu ennen viittäkymppiä?
Niin monta tuttavaa on kuollut viiskymppisenä.
En voi ymmärtää näitä APn kaltaisia arvostelujoita. Mitään muuta tekemistä ilmeisesti kuin pihtia muiden elämää. Lähde kuule lenkille, että pysyt kunnossa.
Oma ukkini 80v juoksee kyllä kaikkien lastenlastenlasten ja myös naapureiden pikkulasten kanssa jaksavammin kun moni muu nuorempi, enemmän se on ihmisestä kun iästä kiinni että mikä se iloa tuottaa ja mihin haluaa panostaa.
Millaisena vihanneksena oikein pidät kuusi tai seitsemänkymppisiä :D
Kyllä minäkin sain hiihto-opetusta ja pyörällä- ajo-opetusta 70-vuotiaalta isoisältäni oman isäni ollessa poissa elämästäni. Mitäs ihmeellistä tuossa nyt on sitten?pitkiä lenkkejä tehtiin ja minä muksuna olin se joka valitin etten jaksa ja superpappa olis vaan viilettänyt menemään pitkää lenkkiä:D Välillä se ikä tosiaan voi olla vaan numero ja joku voi olla paremmassa kunnossa ja näyttää nuoremmalta kuin joku toinen kaksikymmentä vuotta nuorempi. Ehkä sinä sitten olet ollut sellaisten seurassa jotka kuusikymppisinä ovat jo rapistuneet?
en muutenkaan ole ymmärtänyt näitä jotka kommentoi jonkun toisen olevan liian vanha isäksi tai äidiksi. Joskus elämä menee vaan niin ettei sitä voi aikatauluttaa itse
Toivttavasti Mika ottaa yösyöttövuorot, että äiti saa levätä kunnolla. Ja täydet vanhempainvapaat isukille.
Mun lähipiirissä 70-vuotiaat on kovemmassa kunnossa kuin minä, keski-ikäinen sohvaperuna.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minäkin sain hiihto-opetusta ja pyörällä- ajo-opetusta 70-vuotiaalta isoisältäni oman isäni ollessa poissa elämästäni. Mitäs ihmeellistä tuossa nyt on sitten?pitkiä lenkkejä tehtiin ja minä muksuna olin se joka valitin etten jaksa ja superpappa olis vaan viilettänyt menemään pitkää lenkkiä:D Välillä se ikä tosiaan voi olla vaan numero ja joku voi olla paremmassa kunnossa ja näyttää nuoremmalta kuin joku toinen kaksikymmentä vuotta nuorempi. Ehkä sinä sitten olet ollut sellaisten seurassa jotka kuusikymppisinä ovat jo rapistuneet?
en muutenkaan ole ymmärtänyt näitä jotka kommentoi jonkun toisen olevan liian vanha isäksi tai äidiksi. Joskus elämä menee vaan niin ettei sitä voi aikatauluttaa itse
Sen voi aivan varmasti itse "aikatauluttaa", että omia lapsia ei tule.
Vierailija kirjoitti:
Toivttavasti Mika ottaa yösyöttövuorot, että äiti saa levätä kunnolla. Ja täydet vanhempainvapaat isukille.
mitä helvettiä. Ei mies voi yösyöttää. Ellei tarkotuksella ruoki vauvaa vaan korvikkeella. Ja se on huono juttu.
Isäni on 74-vuotias, timmi ja skarppi mies, joka urheilee, vetää leukoja ja nostelee painoja ja perustaitojen lisäksi on käsistään kätevä, voi opettaa yhtä ja toista. Moni kolmikymppinen on laiskanpulskea, ei välttämättä edes pyöräile ja kädentaidot loistavat poissaolollaan.
Tuttavani on 79-vuotiaana aivan huippukunnossa, jaksaa kävellä rivakkaan tahtiin pitkiä kävelylenkkejä. Itse en pysty samaan, vaikka olen kymmeniä vuosia nuorempi.
Vierailija kirjoitti:
Vähä eri asia joskus viikonloppusin päivällä nähä ku asua taaperon kans ja hoitaa sitä 24:7. Seittemänkymppinen on liian vanha hoitamaan taaperoa vanhempana.
Vierailija kirjoitti:
Isäni on 74-vuotias, timmi ja skarppi mies, joka urheilee, vetää leukoja ja nostelee painoja ja perustaitojen lisäksi on käsistään kätevä, voi opettaa yhtä ja toista. Moni kolmikymppinen on laiskanpulskea, ei välttämättä edes pyöräile ja kädentaidot loistavat poissaolollaan.
Nii mut ei se jaksa valvoa
No niin, hän on rohkea sanoisin, jos Mika näin on asian ajatellut, nostetaan hänelle lippalakkia, mies on varmaan puntaroinut asiansa, joten mitä te täällä palstalle rääkytte, tämän palstan miehet saavat pitää peniksensä housuissaan paljon nuorempana kuin Mika, täällä rääkkyy kaikenkarvaisia sika-miehiä joilla ei lapsia edes kuuluisi olla. Arvostan miestä jolla on tuollaista rohkeutta tuossa iässä !
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä tiedät missä kunnossa hän on 70- vuotiaana? Tunnetko paljonkin 70- vuotiaita? Omassa lähi-ja tuttavapiirissä ovat kyllä tosi hyvä kuntoisia.
Tiedätkö etukäteen, että et itse sairastu ennen viittäkymppiä?
Niin monta tuttavaa on kuollut viiskymppisenä.
En voi ymmärtää näitä APn kaltaisia arvostelujoita. Mitään muuta tekemistä ilmeisesti kuin pihtia muiden elämää. Lähde kuule lenkille, että pysyt kunnossa.
Vuoden sisällä olen ollut kahden alle 40v hautajaisissa. Syöpä ja toisella hoitovirhe sairaalassa.
Mika opettaa. Älä kysy tyhmiä