Lentopallo_ylläri: Suomi voitti Italian
Lentopallo on sisälaji ja ei ehkä samalla tavalla suuria joukkoja hypetyttävä laji kuin jääkiekko tai jalkapallo. SUOMI kuitenkin teki lajin sisällä melkoisen tempun eilen illalla. Se voitti hallitsevan maailmanmestari Italian. Tosin todella niukasti, mutta voitti kuitenkin. Siis oikeastaan käsittämätön suoritus nuorilta miehiltä.
Vastus ei yhtään huonone, seuraavaksi perjantaina tulee vastaan Ranska, Olympiavoittaja. Sen kaatamiseen en kyllä itsekään enää usko, mutta mitallipeleihin, voi jestas. Todella HUIPPUSUORITUS. Ollaan iloisia että lentopallokin nousee taas otsikoihin. Minä ainakin olen, olen todella iloinen.
Kommentit (29)
Suomella on kaksi peliä edessään. Äärimmäisen kovia pelejä. Ranska pelaa älykkäämmin kuin Italia, joka pelasi tunteella. Siksi Ranska havaitsee suomen heikkoudet ja noutaja tulee.
Mutta uskomattomia pelejä pojat pelasivat, todella loistavaa. Tämä on todellinen arvonnousu koko suomalaiselle lentopalloilulle. Tulkaa katsomaan pelejä, liput ei yleensä paljoa maksa.
Suomi saa pronssia. Eli häviää perjantain pelin Ranskaa vastaan, mutta voittaa lauantaina Slovenian.
Vierailija kirjoitti:
Tuo välierävoitto ei päässyt otsikoihin kuin Suomessa...
Juu, Italiassa ei huomattu mitenkään.
No joo, mutta kaksi seuraavaa peliä häviää ja neljäs sija tulee.
T. Realisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nopeasti pitäis verrata edellistä yhtä kovaa saavutusta lentopallosta niin olisko n. 17v sit kun Suomi voitti Brasilian (sen ajan rankingin ykkösen) 3-2.
Se tais olla harjoituspeli.
Panokseton maailmanliigan ottelu. Huhu kertoo, että brassit olisivat tehneet ennen peliä kovan punttitreenin. Mutta toki joo, erittäin kova paukku sekin aikanaan.
😱Onko lentopallo rasistinen laji kun pelaajat on niin vaaleita🤪
Vierailija kirjoitti:
Tuo välierävoitto ei päässyt otsikoihin kuin Suomessa...
Vierailija kirjoitti:
😱Onko lentopallo rasistinen laji kun pelaajat on niin vaaleita🤪
No onhan siellä kaksikin maahanmuuttajataustaista Suomen joukkueessa, Suomessa syntyneitä toki siis. Toki vissiin "parempia" maahanmuuttajia, kun eivät ole "värillisiä".
Vai olisko ollut maailmanliigaa tms? Oli kuitenki se Brasilian "legendaarinen" kokoonpano ja Hakametsä myyty täyteen. En voi varmaks sanoo.