Minkälaisilla mitoilla lantio on leveä?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Metrin ympärys on leveä.
Ja nuorena pitää olla pienempi kuin esim. 40-50 vuotiaana.
Itselläni oli mitat vielä 3kybösenä. 88-58-88
Nyt 5-kymppisenä. 95-65-95
Metrin ympärys ei välttämättä näytä erityisen leveältä, jos on hyvä pylly. Lättäpyllyllä se leveys tulee tietysti vain sivusuunnassa.
Jos ihanne on 90 cm, niin miten 10 cm leveämpi ympärysmitta onkin jo leveä. Sehän on ympärysmitta, ja takaapäin tai edestä päin katsottuna leveyttä on vain pari senttiä enemmän.
Helvetin suuri ympärys on suominaisilla jo 30-40 vuotiaana. Reilusti toista metriä ja se kasvaa vaan vuosien lisääntyessä.
Hahhhaaahhaahhhaaaaa!
Katja , sinä olet ihan tavallinen. Tallukka. Tavallinen pituus ja tavallinen paino yli 70 kg jo tuossa iässä (36). Lisäksi iso jalka ja kenkä iso. Tasapaksu. Alkavat iänmerkit kasvoilla ja luomet roikkuu. Hyvissä ajoin.
Vierailija kirjoitti:
Helvetin suuri ympärys on suominaisilla jo 30-40 vuotiaana. Reilusti toista metriä ja se kasvaa vaan vuosien lisääntyessä.
Hahhhaaahhaahhhaaaaa!
Lantionympärys on eri kuin mahan ympärys. Naiselliset muodot ei ole sama kuin lihavuus.
Vierailija kirjoitti:
Katja , sinä olet ihan tavallinen. Tallukka. Tavallinen pituus ja tavallinen paino yli 70 kg jo tuossa iässä (36). Lisäksi iso jalka ja kenkä iso. Tasapaksu. Alkavat iänmerkit kasvoilla ja luomet roikkuu. Hyvissä ajoin.
Eli 40-50 vuotiaana pyöreä isohko täti. Merkit kaikki viittaavat siihen.
Lisäksi kun vilkaisee naisen äitiä. Tietää mitä on tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahhhaaahhaahhhaaaaa!
Lantionympärys on eri kuin mahan ympärys. Naiselliset muodot ei ole sama kuin lihavuus.
Aijaiii, mutta kun ne vyötäönympäryksetkin ovat valtavia.
Aikoinaan terveiden aikojen naisilla oli ihan normia 40-vuotiaanakin , että vyötärö ei koskaan mennyt yli 70cm.
Heillä oli nuorena se 50-60cm.
Nyt parikymppisellä on vähintään 70cm vyötärö ja 40-täyttäneillä täyttyy riskirajat kevyesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahhhaaahhaahhhaaaaa!
Aikoinaan terveiden aikojen naisilla oli ihan normia 40-vuotiaanakin , että vyötärö ei koskaan mennyt yli 70cm.
Heillä oli nuorena se 50-60cm.Nyt parikymppisellä on vähintään 70cm vyötärö ja 40-täyttäneillä täyttyy riskirajat kevyesti.
Juuri näin, suomalisten naisten keskipaino löytyy googlettaen. Se on 30-40-vuotiaalla jo 73 ja 45 täyttäneellä lähes 80kg. Huh huh ..;)
Jos ovesta mentävä sivuttain, saattaa olla ylileveä kuljetus.
Riippuu siitä kuinka kapea uuma on. Jotta lantio olisi leveä, täytyy olla huomattava ero vyötärön ja lantion välillä. Muuten sitä on vaan leveä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahhhaaahhaahhhaaaaa!
Heillä oli nuorena se 50-60cm.Nyt parikymppisellä on vähintään 70cm vyötärö ja 40-täyttäneillä täyttyy riskirajat kevyesti.
En mä ainakaan millään saa vyötäröä pienemmäksi kuin 70 cm. Pitäisi poistaa kylkiluita, jotta onnistuisi. 50 cm kuulostaa kyllä älyttömältä, kun mun reiden ympäryskin on yli 55 cm..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahhhaaahhaahhhaaaaa!
En mä ainakaan millään saa vyötäröä pienemmäksi kuin 70 cm. Pitäisi poistaa kylkiluita, jotta onnistuisi. 50 cm kuulostaa kyllä älyttömältä, kun mun reiden ympäryskin on yli 55 cm..
Alipainon puolellehan tuo menisi. Olen normaalipainoinen, 58 kg, ja vyötärönympärys on 85 cm. Lantio on suurinpiirtein saman verran.
Vyötärö-lantiosuhteen ollessa naisilla 0,8 ei keskivartalolihavuutta eli siitä pienemmäksi kuin menee luku sitä leveämpi lantio suhteessa vyötäröön. Joku alle 0,6 alkaa olla leveä lanteinen.
Marilyn Monroen lantio oli 83cm, joten oisko 80cm?
Mulla on ympärys yli metrin (isot pakarat) mutta itse luu on kapea! Lonkkaluiden etuosan, siis niiden eteenpäin törröttävien osien, väli on alle 30cm. Kapeampi kuin mieskumppaneillani on ollut.
En ole koskaan synnyttänyt, mutta ei mitkään synnyttäjän lanteet siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahhhaaahhaahhhaaaaa!
Täytän tänä vuonna 40 ja vyötärönympärykseni on 58,5 cm eli sama kuin nuorempana tai ehkä sen 0,5 cm leveämpi. Lantio on sen sijaan hiukan kasvanut, aiemmin se oli 88 cm ja nykyisin 92 cm.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ympärys yli metrin (isot pakarat) mutta itse luu on kapea! Lonkkaluiden etuosan, siis niiden eteenpäin törröttävien osien, väli on alle 30cm. Kapeampi kuin mieskumppaneillani on ollut.
En ole koskaan synnyttänyt, mutta ei mitkään synnyttäjän lanteet siis.
Okei. Mulla on 25 cm tuo väli ja helposti synnytin yli nelikiloisen vauvan.
Sellainen jos pitää mennä ovista sivuttain!
Vierailija kirjoitti:
Marilyn Monroen lantio oli 83cm, joten oisko 80cm?
Marilynillä mitat olivat 90-60-90.
Metrin ympärys on leveä.
Ja nuorena pitää olla pienempi kuin esim. 40-50 vuotiaana.
Itselläni oli mitat vielä 3kybösenä. 88-58-88
Nyt 5-kymppisenä. 95-65-95