Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihminen on kyllä kokenut helpon elämän jos toisen ihmisen tatuoinnit on isoin asia mikä häiritsee

Vierailija
23.09.2026 |

Hyvin menee asiat jos toisen ihmisen tatuoinnit saa voimaan niin pahoin että ei voi äänestää kyseistä henkilöä esim TTKoossa sen takia. Mulla ainakin itsellä on isompiakin huolia kuin toisen ihmisen tatuoinnit ja yleensä itse tulee katsottua suoritusta eikä sitä miltä ihminen näyttää. Onko nämä tälläset ihmiset edes oikeita ihmisiä äänestämään mitään? Varmaan politiikassa sama, että jos toinen on esim kaunis niin häntä pitää äänestää, välittämättä siitä mitä hän tekee? Ihmeellisiä olette :D

Kommentit (104)

Vierailija
101/104 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnosta YouTube-kanava

Päästä varpaisiin tatuoitu balettitanssija.  

https://www.youtube.com/shorts/BIComyK3AGc

Vierailija
102/104 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tatuoinnit häiritse. Päinvastoin ne on hyvä asia. Minulle ne on merkki mielenvikaisuudesta ja tietää pysyä kaukana. 

Inhoan tupakointia, mutta olen opetellut polttamaan aina yhden silloin tällöin. 

Tupakka ja tatuointi on hyviä ihmiskarkotteita ihmistakiaisille. Ei sun seura ole haluttua, jos sitä luulit. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/104 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä mielestäni ihan oikea ihminen äänestämään, mutta tatuoinnit ovat rumia. 

Enkä pidä myöskään Veronican tatuoinneista. 

Kyllähän siinä tatuoitu ottaa riskin kun sotkee ihonsa, antaa epäsiistin vaikutelman. 

Vierailija
104/104 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni on antanut tyttärensä tatuoida sormensa ja nilkkansa. Näkee, kyllä työnjäljen. Ei kyllä ole kauniita. Rumia ovat, vaikuttavat yleisilmeiseen kaikilla piirretyillä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän