Hei! Olen muistisairas vanhus. Mitä teen perinnölleni?
Kommentit (15)
Tee ihan mitä haluat. Jollet ole edunvalvonnassa, se käy helposti. Jos olet, lienet aikanaan joko päättänyt tehdä testamentin tai jättää sen tekemättä, joten homma on jo hanskassa, eikä sille enää voi eikä tarvitse tehdä mitään.
Onko joku taho auttanut sinua elämässäsi?
Persutrollin aloitus. Ja heti demarit mainittu.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä rahalle ottajia löytyy. Kohta demari on tulossa kylään.
Myöskin kokoomus kannattaa v-vaihtoa
Testamenttaa luonnonperintösäätiölle tai Birdlife Suomelle. Tee testamenttiin määräys, että rahat on käytettävä kokonaan luonnon- tai linnuston suojeluun.
Mehän eilen sovittiin että annat kaikki mulle! Etkö muista??
Vierailija kirjoitti:
Onko joku taho auttanut sinua elämässäsi?
Demareita on alkanut käymään kylässä. Sanovat, että ovat auttaneet ja perinnön perään kysylivät.
SAK Kuljetusalan liitto ja metallityöläiset.
Minä valitsisin yksityisen hoitopaikan kaikilla herkuilla, kyllä siihen isokin rahatukku hetkessä uppoaa😀 Korkeasaarelle myös aina kelpaa!
Oletko ollut naimisissa, jos olet edesmenneen omaiset ovat toissijaisia perilisiä jos heitä on elossa. Jos olet naimaton ja lapseton voit tehdä testamentin vaikka omalle seurakunnalle tai kotikunnalle jos ei ole ketään henkilöä jolle voit rahasi testamentata.
Testamenttaa yhdelle sukulaiselle, ei tuu niitä ikäviä ja kalliita perintöriitoja, niistä hyötyy vain juristit ja kuolinpesä voi olla hetkessä ns. laillisesti putsattu.
Et ole mikään muistisairas, kun täällä kyselet.
Kyllä rahalle ottajia löytyy. Kohta demari on tulossa kylään.