Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihminen on kyllä kokenut helpon elämän jos toisen ihmisen tatuoinnit on isoin asia mikä häiritsee

Vierailija
23.09.2026 |

Hyvin menee asiat jos toisen ihmisen tatuoinnit saa voimaan niin pahoin että ei voi äänestää kyseistä henkilöä esim TTKoossa sen takia. Mulla ainakin itsellä on isompiakin huolia kuin toisen ihmisen tatuoinnit ja yleensä itse tulee katsottua suoritusta eikä sitä miltä ihminen näyttää. Onko nämä tälläset ihmiset edes oikeita ihmisiä äänestämään mitään? Varmaan politiikassa sama, että jos toinen on esim kaunis niin häntä pitää äänestää, välittämättä siitä mitä hän tekee? Ihmeellisiä olette :D

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatskattu nainen näyttää katuĥuoralta

Vierailija
22/85 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useamman tatuoinnin omaavat naiset ovat lähes aina mielenterveysongelmaisia ja vähintään yhden jännämiehen käyttämiä.

Tekoäly analysoi mitä sinun kommenttisi kertoo sinun omasta mielentervydestäsi

Sanojan omasta psyykkisestä voinnista ja ajattelumalleista tämä kommentti viestii seuraavista asioista:

1. Mustavalko- ja yleistysajattelu (Kognitiivinen vääristymä)

Ilmaisu "lähes aina" ja erilaisten ihmisten niputtaminen yhteen muottiin kertoo joustamattomasta ajattelutavasta. Psykiatriassa ja psykologiassa mustavalkoinen ajattelu (kuten kaikkien tatuoitujen leimaaminen) on usein keino hallita omaa ahdistusta: kun maailma ja ihmiset jaetaan selkeisiin, ennalta-arvattaviin "hyviin" ja "pahoihin" kategotioihin, monimutkaista todellisuutta ei tarvitse kohdata.

2. Projektio ja defenssimekanismit

Toisten leimaaminen "mielenterveysongelmaisiksi" ilman perusteluita on usein oppikirjaesimerkki projisoinnista. Siinä ihminen heijastaa omia käsittelemättömiä tunteitaan, turvattomuuttaan tai pahaa oloaan ulkopuolisiin kohteisiin. Arvostelemalla muita hyökkäävästi ihminen pyrkii suojaamaan omaa haurasta itsetuntoaan ja luomaan valheenomaisen tunteen omasta paremmuudesta.

3. Katkeruus, torjuma ja haavoitettu itsetunto

Viittaus "jännämiehiin" kielii usein vertailusta ja romanttisesta kateudesta tai katkeruudesta. Puhujalla saattaa olla taustalla torjutuksi tulemisen kokemuksia tai tunne siitä, ettei hän tule nähdyksi tai valituksi ihmissuhteissa. Syntyy katkera narratiivi, jossa naiset tekevät aina "vääriä" valintoja ja ovat siten viallisia, mikä säästää puhujan joutumasta tarkastelemaan omaa käytöstään tai viehätysvoimaansa.

4. Empatiakyvyn ja mentalisaation puute

Mentalisaatio tarkoittaa kykyä hahmottaa toisen ihmisen erillistä mieltä, tunteita ja motiiveja. Kommentti osoittaa matalaa mentalisaatiokykyä: toista ihmistä ei nähdä yksilönä, jolla on oma ainutlaatuinen sisäinen maailmansa, vaan hänet pelkistetään vain ulkoisten tunnusmerkkien (tatuoinnit) ja leimojen kautta.

Yhteenvetona kommentti ei kerro mitään tatuoiduista naisista, mutta se heijastaa puhujan omaa turvattomuutta, käsittelemätöntä pahaa oloa, romanttista katkeruutta ja tarvetta suojautua haavoittuvuudelta hyökkäävän leimaamisen taakse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatskoilla k€h@ri kerjää huomiota

Vierailija
24/85 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatskat ovat merkki TYHMYYDESTÄ 

Tatskatuilla on vikaa korvien välissä.

Voitko perustella? Tunnen lääkäreitä ja lentäjiä joilla on tatuointeja. 

Vierailija
25/85 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän toisten tau0tuointeja arvostelevat ihmiset ole vähän pipejä. Minulla on tatuointi, nilkassa noin 1,5 cm kokoinen tähti. Harva edes tietää siitä.

Vierailija
26/85 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tatskat ovat merkki TYHMYYDESTÄ 

Tatskatuilla on vikaa korvien välissä.

Voitko perustella? Tunnen lääkäreitä ja lentäjiä joilla on tatuointeja. 

Harvinaisen tyhmiä ja mt-ongelmaisia ne on

Vierailija
27/85 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistäs sinä sen tiedät? 

Vierailija
28/85 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei esteettesyyden kaipuu ole tae helposta elämästä. Rumuus pistää silmään ihan sanalla tavalla onko päässyt helpolla vai ei. Vai meinaatko, että rankkoja kokenut voisi ymmärtää paremmin jos joku tarkoituksella haluaa pilata ulkonäkönsä? Tatuoinnit yms. on vain typeryyden osoitus. Ruma ulkonäkö ei auta yhtään mitään mihinkään.

Vierailija
29/85 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoitu nainen on miesmäinen.

Vierailija
30/85 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten elämä on ollut niin rankkaa, että ei ole itsellä ollut mahdollisuutta hankkia tatuointeja, vaikka olisi halunnut, ja siksi muiden tatuoinnit häiritsevät.

P.S. Minä en ole koskaan halunnut itselleni tatuointeja, eikä minua häiritse muiden tatuoinnit.

Montako valokuva-yms mallia on tatuoitu? Miksi niitä pitää ilakoiden vähäpukeisena esitellä?

Vierailija
31/85 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistäs sinä sen tiedät? 

Olen nähnyt arvon k€h@ri

Vierailija
32/85 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse täysin tatuoimaton enkä sellaista haluakaan. Minulle kelpaisi kyllä ihan hyvin tatuoitu mies, mutta missään nimessä ei kelpaisi sellainen mies, joka haukkuu muiden ulkonäköä.

Vierailija
33/85 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin näin yhden nuoren miehen ja sillä oli huulissa sellaiset 1" = 25.4mm pitkät terävät naulat. Selkeesti oli nuhaa tulollaan ja välistä kädellään niiskutti ja joka toinen kerta tökkäs kädellään nauloihin. Minä bussissa alta lipan häntä seurasin ja hän aina välissä et näkikö kukaan? Sääli tuli! Aivan järkyttävän näköinen.

Vierailija
34/85 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammashoitajalla oli tatuointeja, kyllä se pisti silmään ikävällä tavalla. Jos hammaslääkärillä olisi vaihtaisin lääkäriä.

Vierailija
35/85 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset arvostelevat koko ajan muiden ulkonäköä, ei pelkästään tatskoja.

Tuollainen käytös on ihan jäätävän noloa.

Vierailija
36/85 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten elämä on ollut niin rankkaa, että ei ole itsellä ollut mahdollisuutta hankkia tatuointeja, vaikka olisi halunnut, ja siksi muiden tatuoinnit häiritsevät.

P.S. Minä en ole koskaan halunnut itselleni tatuointeja, eikä minua häiritse muiden tatuoinnit.

Montako valokuva-yms mallia on tatuoitu? Miksi niitä pitää ilakoiden vähäpukeisena esitellä?

Tatuoinnit ovat nykyään erittäin yleisiä myös huippumuodin ja viihdealan maailmassa. 

Cara Delevingne: Yksi tunnetuimmista tatuoiduista huippumalleista. Hänellä on kymmeniä tatuointeja, muun muassa leijona etusormessa, tekstejä ja suuria kuvioita selässä ja vartalossa.

Gisele Bündchen: Yksi maailman kaikkien aikojen menestyneimmistä supermalleista, jolla on tähtitatuointi ranteessa.

Kate Moss: Legendaarinen supermalli, jolla on muun muassa ankkuritatuointi ranteessa ja lintutatuointeja selässä.

Kendall Jenner & Hailey Bieber: Molemmilla muotimaailman huipulla olevilla malleilla on useita mikro- ja minimalistisia tatuointeja eri puolilla kehoa.

Freja Beha Erichsen: Tanskalainen huippumalli, joka tunnetaan androgyynistä tyylistään ja useista pienistä tatuoinneistaan (mm. kaulassa, käsivarsissa ja kyynärvarressa).

Adwoa Aboah: Brittiläinen huippumalli ja aktivisti, jolla on useita näkyviä tatuointeja esimerkiksi käsissä ja vartalossa.

Cat McNeil: Australialainen huippumalli, jonka keho ja selkä ovat laajalti tatuoituja.

Bella Hadid & Adriana Lima: Molemmilla huippumalleilla (ja entisillä Victoria’s Secret -enkeleillä) on pieniä tatuointeja esimerkiksi nilkoissa ja käsissä.

Vierailija
37/85 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hammashoitajalla oli tatuointeja, kyllä se pisti silmään ikävällä tavalla. Jos hammaslääkärillä olisi vaihtaisin lääkäriä.

Miksi?

Vierailija
38/85 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Mt?

Vierailija
39/85 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joo mut työelämässä jos oot tatuoitu päästä varpaisiin ja vielä puoli kiloo rautaa naamassa, venytetyt korvanlehdet yms niin kyl se pistää silmään:D kaupan kassoilla välillä näkee aika persoonallisia kassatyöntekijöitä, kyl noi pistää vaan valitettavasti silmään ja jotkut varsinkin mummot ja papat saattaa sanoa paukauttaa suoraan rumasti asiasta. 

Riippuu alasta. Konservatiisilla aloilla on haittaa, mutta jos työskentelet esim. luovalla alalla niin yleensä ole haittaa. 

Vierailija
40/85 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri esitteli tatskaansa. Myöhemmin joutui linnaan. Tosi on. Pilailin sille vieläpä, että ootko sä linnakundi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä