Jopa 7 henkisiä suurperheitä asuu kerrostalokolmioissa
Kommentit (16)
Hyvin ovat mahtuneet kaksioonkin ja ulkohuussi vaan käytössä. Nyt oltava opiskelijalle kaksio.
Minä asuin lapsena 7-henkisessä perheessä kolmiossa. Se oli tosin rivitalossa. Ei tullut mieleenkään, että lastensuojelun olisi pitänyt puuttua asiaan.
Minä tiedän kuusihenkisen perheen, joka asuu kaksiossa. Kaikki periaatteessa nukkuu samassa huoneessa, paitsi iskä usein nukkuu erossa muista.
70-80 luvulla asuttiin myös ahtaasti. Oli isojakin perheitä kolmioissa. Mä asuin ennen kouluikää äitini kanssa yksiössä.
Ei 7-henkinen ole mikään suurperhe
Mitä ihmeellistä tässä on? Näin ja paljon ahtaamminkin on asuttu iät ja ajat.
-60- luvulla meillä asui isoisä omassa huoneessaan (pieni ns.palvelijanhuone), makuuhuoneessa asui 2 alivuokralaista (opiskelijapoikia jostain maalta) vanhemmat nukkui olohuoneessa ja 2 lasta vaatehuoneessa, sinne mahtui kerrossänky.
Ennen vanhaan koko perhe asui usein pienessä hellahuoneessa.
Suomnessa rakennetaan ahtaasti. Pieniä huoneita paljon.
Vierailija kirjoitti:
Opettele yhdysviivan käyttö, v*tun idiootti!
Onpas sua nimellä paiskattu, "v*tun idiootti" !
Miten kehtaat missään esitellä itseäsi!
Vierailija kirjoitti:
Ei 7-henkinen ole mikään suurperhe
Kyllä 5-lapsinen perhe on nykyään aika iso.
Yhtään suomalaista perhettä ei asu, koska suomalaisten perheet eivät ole noin jättimäisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opettele yhdysviivan käyttö, v*tun idiootti!
Onpas sua nimellä paiskattu, "v*tun idiootti" !
Miten kehtaat missään esitellä itseäsi!
😄
Ottakaa kaksi eri asuntoa. Ei yhteen.
Kotimaassaan heillä oli yksi maalattiainen huone ja verho oven virkaa tekemässä että hyvin pärjäävät. Naapurit sensijaan eivät koska elämä levittyy ainakin koko tontille.
Tunnetko montakin?