Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuleeko muille kovissa pakkasissa ulkona sellainen tunne/ajatus, että minä selviän tästä. Kun on siis oikein kylmä

Vierailija
21.12.2023 |

ja kävelet esim 20 minuuttia johonkin ja takas samanverran. Käykö joku myös pilkikkä oikein kylmällä, olen käynyt useita vuosia.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein nuorena lapissa kuudentoista tunnin työpäiviä ulkona, pakkasta pahimmillaan 45 astetta.

Vierailija
2/10 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä et pukeudu säänmukaisesti ? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh.. ei? 

Kun tekee töitä tuolla ulkoilmassa, niin oppii hankkimaan kunnolliset vaatteet ja pitämään kuivia vaihtovaatteita ja lämmintä juotavaa mukana taukoja varten. 

Mä sentään saatan hiihtää pakkasessa lumisuksien kanssa lähes sen koko 8,5 h työpäivän ajan.. :D

Vierailija
4/10 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Yleensä tulee tunne että kauheaan helvottiin on joutunut ja MIKSI. Kamala kohtalo, Siperia. Joskus 2+ asteessa voi tulla tunne että selvidyin viimasta.

Vierailija
5/10 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin paukkupakkaset kuin kesä helteet . Pakkaskelissä voi pukeutua kerroksittain ja maisema on upea . Mukaan voi ottaa vaikka kuumaa mehua termospulloon . 

Vierailija
6/10 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jussina tulee tunne et selviän viinasta.

Vierailija
7/10 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo nyt vaan kertoo siitä että et pahemmin ulkoile, tai ainakaan harrasta mitään ulkona.

Vierailija
8/10 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
9/10 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä hittoo täs ajetaan takaa? "Minä selviän tästä", siis että joutuuko ihmiset tsemppaamaan itseään ettei hajoa tonne pakkasiin?

Vierailija
10/10 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vttu toi oli cringe. Ja en pidä sanasta cringe. Tuntuu just nyt kyllä jotain, mutta myötähäpeää. Suomessa voi olla kylmä mutta et sä pakastu elävältä. Laita tarpeeksi päälle niin ei tunnu että kuolet, varmaan pikkupakkanen tällä hetkellä mihin viittaat. Et taida käydä paljon ulkona jos näin herkkinä ollaan