Hei, kaunis ex-ystäväni!
Toivottavasti pääset pian yli ihastumisestasi mieheeni. Ja ymmärrät muutoinkin pysyä erittäin kaukana perheestämme. Toivottavasti käsität, että seuraasi ei meillä kaivata. Sinusta tuntuu varmasti uskomattomalta, että mieheni tahtoo jatkaa elämää minun ja lastensa kanssa, vaikka niin lihava olenkin ja sinä niin langan laiha ja sitä uumaasi olet koittanut kovasti hänelle esitellä. Vielä kun aina valitan ja olen väsynyt ja pahantuulinen -varsinkin sinun lähettyvilläsi, ja sinä niin aurinkoisen iloinen ja suloisesti hymyilet miehelleni. Ja sittenkään et ole etkä tule koskaan milloinkaan missään tilanteessa saamaan sitä kauan kaipaamaasi treffikutsua häneltä. Sillä tiedätkä mitä, hän tuntee minut ja meidän tilanteen paremmin kuin sinä ja ymmärtää minua ja mielentilojani, rakastaa ja tukee sen minkä vain pystyy.
Niin. Hän on myös seurannut sinua ja edesottamuksiasi mm. oman lapsesi hoidon suhteen ja voin sanoa, että harvoja ihmisiä hän halveksii mutta sinä olet todellakin yksi niistä. Rakkauteen tarvitaan katsos muutakin kuin kaunista ulkonäköä ja suloista hymyä.
Toivottavasti pian katoat elämästämme kokonaan. En enää koskaan tahdo nähdä sinua ja toivottavasti sen ymmärrät. Olen todella loukkaantunut siitä, kuinka olet keimaillut, keikistellyt ja flirttaillut miehelleni. Enkä pelkästään siksi, että se on loukannut minua, vaan siksi, että olet loukannut käytökselläsi koko meidän perhettä -erityisesti se on ollut todella ilkeämielistä lapsiamme kohtaan.
Kommentit (33)
Hekin ovat tekemisissä mieheni kanssa. Mutta eipä kukaan muu ole vielä ennemmin miehelleni flirttaillut ja keimaillut. Hymy ja jutteleminen ei toki ole mielestäni mitenkään epäilyttäviä asioita sinänsä! Mutta tuon ex-ystäväni käytös kaikkinensa kylläkin.
Ja kyllä, mieheni tekee mielestäni tuolle naiselle oman mielipiteensä selväksi yksinkertaisesti sillä, että on minun ja lastemme kanssa.
Niin. En minä nyt mitenkään kamalan lihava ole. Ja nättihän voi olla pullukkanakin ;) Eikä tässä nyt ole kysymys siitä, mitä minä olen tai mitä ystäväni on. Vaan siitä, mitä hän on tehnyt välittämättä ollenkaan, että teoillansa on vaikutusta moneen muuhunkin ihmiseen kuin itseensä.
Kiitos teille, jotka ymmärsitte oikeasti, mistä tässä on kysymys! Tuntui paljon olevan vastaajissa vielä kohtailaisen vähän elämää nähneitä.. Iloista syksyä vain kaikille - paitsi sinulle, ex-ystäväni!
Niin. Hän on myös seurannut sinua ja edesottamuksiasi mm. oman lapsesi hoidon suhteen ja voin sanoa, että harvoja ihmisiä hän halveksii mutta sinä olet todellakin yksi niistä. Rakkauteen tarvitaan katsos muutakin kuin kaunista ulkonäköä ja suloista hymyä.
Kuulostatpa tosi ystävältä kun puhut tähän sävyyn...
Jos tämä entinen ystäväsi nyt tosiaan on yksi harvoista maailman halveksimisen arvoisista ihmisistä niin miksi edes ystävystyit hänen kanssaan?
Mielikuvituksesi laukkaa nyt villisti. Saa kai ihminen hymyillä ja et voi mitään sille jos joku on kaunis ja hoikka. Omille läskeillesi voit jotain tehdä jos haluat.
Ehkä heikko itsetuntosi saa kuvittelemaan asioita joita ei olekaan.
Miksi sinulla ap on niin paha olla?
En tunne sinua ap mutta olen itse myös ylipainoinen ja nyt dietillä ja suosittelen sinullekin. Painonpudotus nostaa itsetuntoa kummasti
Googleta South Beach Diet suomenkielisiltä sivuilta ja toimi.
että minulla olisi paha olla ! Itse asiassa minun on erittäin hyvä olla! Myöskin sen vuoksi, että tuollainen missityttönen ei miehelleni kelpaa kaikesta keikistelystään huolimatta, vaan hän rakastaa minua! Oikeastaan tunnen oloni todella, todella hyväksi. :) Minulla on todella ihana mies ja perhe!
Enkä ole ylipainoinen ja olen myös karppaaja, joten ei kiitos enää sen asian tuputusta :)))
Olen hieman pyöreämpi kuin tuo ex-ystäväni. Silti myös kaunis.
Ja tuo ex-ystäväni on - kuten jo monesti olen asian ilmaissut- tehnyt halunsa tiettäväksi. Se ei siis ole mitään minun päätelmääni pelkkien miehelleni osoitettujen hymyjen perusteella. Kuten jo olen ilmoittanut, en pidä pelkkää hymyilyä sinänsä flirttailuna.
ap
Kyllä sua nyt joku painaa.
Mä kehottaisin sua ottamaan härkää sarvista ja kirjoittamaan suoraan sille entiselle ystävälle, jos sulla siis on pokkaa siihen. Vai onko niin että sä kuitenkin olet loppujen lopuksi se harmaa hiiri, huomaamaton ja arka.
Ei siinä ole mitään hirveää.
Mutta lastaan voi hoitaa joko hyvin tai huonosti - tai olla hoitamatta itse sitä ollenkaan! Kas, siitä juuri onko kyse. Ex-ystäväni ei nimittäin kanna minkäänlaista vastuuta pienestä lapsestaan, jonka maailmaan on saattanut. Mutta se onkin sitten jo toinen juttu.
Jännä, kuinka ihmiset tietävät haukkua minua! Liekkö nämä haukkujat itse niitä, joihin naimisissa olevat naapurin miehet/varatut työkaverit ym ovat ehkä varmaankin ihastuneita ja asiasta täällä mielipiteitä kyselevät?
No juu, mutta nyt lopetan asian vatvomisen. Mitään tarvetta minulla ei ole olla yhteyksissä tuohon naisenkuvatukseen. Minulle riittää se, että hän näkee, kuinka onnellinen mieheni on kanssani. ;)
elämää tarpeeksi nähnyt, kun annat ystäväsi näinkin mittavassa määrässä häiritä elämääsi ja olotilaasi.
Lue aloituksesi uudelleen ajatuksen kanssa.
Se on katkeran ihmisen kirjoitus. Mieti mitä positiivista ystävsi aiheutti elämässäsi. Hän sai sinusta esiin puolia jotka olivat piilossa ja joita et täydellisesti hallitse tai pysty käsittelemään ilman miehesi tukea.
Olemme keksineet maailman parhaan ja tehokkaimman laihdutusmetodin: vauva-lehden av palsta. Ap oli aluksi aika pyöreä, jopa melko läskäri. Puolessa välissä ketjua hän oli laihtunut jo "hieman pullukaksi" ja tässä vaiheessa hän ei enää ole ylipainoinen. Ehkä hieman rehevä, mutta ei missään nimessä enää pullea. Jos vielä vain jaksamme yrittää siskot, niin ap pääsee iltaan mennessä mallin mittoihin. Voisikohan tämän metodin patentoida?
Olemme keksineet maailman parhaan ja tehokkaimman laihdutusmetodin: vauva-lehden av palsta. Ap oli aluksi aika pyöreä, jopa melko läskäri. Puolessa välissä ketjua hän oli laihtunut jo "hieman pullukaksi" ja tässä vaiheessa hän ei enää ole ylipainoinen. Ehkä hieman rehevä, mutta ei missään nimessä enää pullea. Jos vielä vain jaksamme yrittää siskot, niin ap pääsee iltaan mennessä mallin mittoihin. Voisikohan tämän metodin patentoida?
Kävisköhän tää av-metodi myös kuponkiuutisiin niiden laihduttavien korvarenkaiden yms. sekaan?
siis sen vuoksi otin tuon ulkonäkökysymyksen tuossa alussa esiin, kun se on se ainoa, mistä tuo nainen välittää. Ja tuskin hän on rakastunut mieheeni. Häntä ja elämäänsä seurattuani en usko hänen olevan kykenevä rakastamaan ketään muuta kuin itseään ja peilikuvaansa.
Edustava ulkonäkö on hänen elämänsä tärkein asia. Kuka tästä eniten kärsii on valitettavasti hänen lapsensa. :(
Mutta eipähän saa miestäni, oli kuinka ihastuttava hyvänsä!
Niin, eikä se nainen koskaan varsinainen ystäväni ole edes ollut. Mutta syystä tai toisesta kuului hetken lähipiiriimme.
Onko hän sanonut sinulle "Maija, haluan viedä sinulta miehesi" tai jotain muuta yhtä yksiselitteistä?
Jos ei, niin relaa nyt vähän hyvä ihminen. Ystävällinen saa olla ja vähän flirttaillakin - se on vain elämää. Sinun tehtäväsi on opetella tämä tosiasia kestämään. Sinä et omista miestäsi etkä voi kontrolloida suhteenne ulkopuolisten ihmisten käyttäytymistä. Miehesi asia on pitää huoli omasta moraalistaan ja käyttäytymisestään, ja sinun pitää vain luottaa häneen. Ja toisin päin.
No juu, mutta nyt lopetan asian vatvomisen. Mitään tarvetta minulla ei ole olla yhteyksissä tuohon naisenkuvatukseen. Minulle riittää se, että hän näkee, kuinka onnellinen mieheni on kanssani. ;)
Miksi olet alun perin ystävystynyt naisenkuvatuksen kanssa joka on yksi maailman harvoista halveksittavista ihmisistä? Eikö sinulla ole mitään ihmistuntemusta?
tuon ystävänkin odotattaisi käyttäytyvän tahdikkaasti (eikä flirttailevan toisen miehelle). Vaikka emme ketään omistakaan, niin oikeutettua on loukkantua moisesta käytöksestä. AP:n miehen soisin myös sanovat suorat sanat tälle keimailijalle, jos aihetta.