Sataa. Ei voi mennä lenkille.
Pakko odottaa toivottavasti ei mee fiilis kokonaan
Kommentit (63)
Nykyään pitää ajoittaa ulkoliikunnat sään mukaan.
Itse kävin tunnin pyöräilyn eilen illalla kun ei satanut mutta oli niin kylmä että olisi tarvinnut pipon.
Pukeudu sään mukaan. Selittelyä tuollainen.
Vähän nyt sitä asennetta. Sen jälkeen pääsee lämpimään suihkuun.
Aina vaan sataa. Yksi aurinkoinen päivä kerran kuukaudessa ja loput sateisia. Ei hyvä.
Olisit varannut HK:n sinistä jääkaappiin, niin nyt voisit laittaa lenkin uuniin ja pääsisit "lenkille".
Vierailija kirjoitti:
Aina vaan sataa. Yksi aurinkoinen päivä kerran kuukaudessa ja loput sateisia. Ei hyvä.
Jos marisee aamusta iltaan, niin on taatusti ikävä olo kaiket päivät. Monelle tuntuu olevan vaikea myöntää, että omilla ajatuksilla on jotain merkitystä. Kyllä niillä on. Ajatuksista syntyy asenne, joka tuottaa toimintaa. Toiminta tuottaa seurauksia ja noista seurauksista syntyy elämä.
Vierailija kirjoitti:
En ole löytänyt vielä hyvää takkia sadesääjuoksuun. Olen odottanut että sade loppuu. Urheiluvaatteet on kalliita.
Se on kumma miten koirankusettajat ja esim. työmatkapyöräilijät lähtevät ulos säällä kuin säällä, mutta sellainen joka oiken "haluaisi lähteä lenkille" ei voi lähteä kun ulkona sataa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole löytänyt vielä hyvää takkia sadesääjuoksuun. Olen odottanut että sade loppuu. Urheiluvaatteet on kalliita.
Voit kävellä sateella, niin löydät sopivan sadetakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos marisee aamusta iltaan, niin on taatusti ikävä olo kaiket päivät. Monelle tuntuu olevan vaikea myöntää, että omilla ajatuksilla on jotain merkitystä. Kyllä niillä on. Ajatuksista syntyy asenne, joka tuottaa toimintaa. Toiminta tuottaa seurauksia ja noista seurauksista syntyy elämä.
Joka kuudes nainen syö mielialalääkkeitä. Pitäisi olla aina pelkästään iloinen ja kokea vain kivoja asioita. Jos et ole onnellinen, on elämässäsi jotakin vikaa ja se pitää lääkitä pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit kävellä sateella, niin löydät sopivan sadetakin.
Tykkään juosta. Kävelen riittävästi muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Se on kumma miten koirankusettajat ja esim. työmatkapyöräilijät lähtevät ulos säällä kuin säällä, mutta sellainen joka oiken "haluaisi lähteä lenkille" ei voi lähteä kun ulkona sataa.
Olen odottanut että sade loppuu, sitten menen.
Ilmatieteenlaitoksen mukaan suurimmassa osassa Suomea ei sada, eikä ole edes pilvistä. Täälläkin kirkas taivas silmänkantamattomiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, ovat ne tosi kalliita kun maksavat esim Tokmannilla 25e. Tai Stadiumin soc mallisto jos tokmanni ei sovi rouvan arvolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka kuudes nainen syö mielialalääkkeitä. Pitäisi olla aina pelkästään iloinen ja kokea vain kivoja asioita. Jos et ole onnellinen, on elämässäsi jotakin vikaa ja se pitää lääkitä pois.
Mulla on keskivaikea masennus. Kahta lääkettä koitin muutaman päivän ajan ja totesin, että ei kiitos. En syö mitään mielialalääkkeitä. Koitan selvitä masennuksesta ilman niitä.
Kylmä tosiasia muuten on, että moni mies ei hae apua mielenterveysongelmiin vaikka syytä olisi.
Vierailija kirjoitti:
Ilmatieteenlaitoksen mukaan suurimmassa osassa Suomea ei sada, eikä ole edes pilvistä. Täälläkin kirkas taivas silmänkantamattomiin.
Aha. No täällä meillä sataa.
Eikö tarvitse töihin mennä?
Minulla alkaa duunipäivä klo 9.
Voit. Pukeudu sään mukaan.