Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sataa. Ei voi mennä lenkille.

Vierailija
23.09.2026 |

Pakko odottaa toivottavasti ei mee fiilis kokonaan

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin huono tekosyy jäädä sisälle laiskottelemaan, sade ja pakkanen joten menehän lenkille niin minäkin teen.

Vierailija
22/63 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pukeudu sään mukaan. Selittelyä tuollainen. 

En ole löytänyt vielä hyvää takkia sadesääjuoksuun. Olen odottanut että sade loppuu. Urheiluvaatteet on kalliita.

Voit kävellä sateella, niin löydät sopivan sadetakin.

Tykkään juosta. Kävelen riittävästi muutenkin. 

Juokse sadetta karkuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina vaan sataa. Yksi aurinkoinen päivä kerran kuukaudessa ja loput sateisia. Ei hyvä.

Jos marisee aamusta iltaan, niin on taatusti ikävä olo kaiket päivät. Monelle tuntuu olevan vaikea myöntää, että omilla ajatuksilla on jotain merkitystä. Kyllä niillä on. Ajatuksista syntyy asenne, joka tuottaa toimintaa. Toiminta tuottaa seurauksia ja noista seurauksista syntyy elämä.

Joka kuudes nainen syö mielialalääkkeitä. Pitäisi olla aina pelkästään iloinen ja kokea vain kivoja asioita. Jos et ole onnellinen, on elämässäsi jotakin vikaa ja se pitää lääkitä pois. 

Mulla on keskivaikea masennus. Kahta lääkettä koitin muutaman päivän ajan ja totesin, että ei kiitos. En syö mitään mielialalääkkeitä. Koitan selvitä masennuksesta ilman niitä.

Kylmä tosiasia muuten on, että moni mies ei hae apua mielenterveysongelmiin vaikka syytä olisi. 

Sotien jälkeen miesten kokemaa psyykkistä oireilua ja masennusta on pitkään vähätelty, ohitettu tai käsitelty pelkkänä luonteen heikkoutena. Tämä on jättänyt syvät jäljet suomalaiseen yhteiskuntaan ja perheisiin sukupolvien ajaksi. Perinteinen miehen malli on ihannoinut pärjäämistä ja hiljaista kärsimystä. Tämän vuoksi miesten voi edelleen olla vaikeampi tunnistaa omaa pahaa oloa masennukseksi tai hakea siihen apua ajoissa. Pahan olon vähättelyyn osallistuvat usein miehet itse, mutta myös heidän lähipiirinsä ja joskus jopa terveydenhuolto.

Vierailija
24/63 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole löytänyt vielä hyvää takkia sadesääjuoksuun. Olen odottanut että sade loppuu. Urheiluvaatteet on kalliita.

Joo, ovat ne tosi kalliita kun maksavat esim Tokmannilla 25e. Tai Stadiumin soc mallisto jos tokmanni ei sovi rouvan arvolle. 

Miksi sinua noin riepoo että en halua mennä juoksemaan sateeseen vaan odotan mieluummin että loppuu😄

Vierailija
25/63 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmatieteenlaitoksen mukaan suurimmassa osassa Suomea ei sada, eikä ole edes pilvistä. Täälläkin kirkas taivas silmänkantamattomiin.

Aha. No täällä meillä sataa.

Porvoossa sataa aina.

Vierailija
26/63 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erittäin huono tekosyy jäädä sisälle laiskottelemaan, sade ja pakkanen joten menehän lenkille niin minäkin teen.

Menen kunhan loppuu. Käyn lenkillä 3xviikossa.

Vierailija
27/63 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmatieteenlaitoksen mukaan suurimmassa osassa Suomea ei sada, eikä ole edes pilvistä. Täälläkin kirkas taivas silmänkantamattomiin.

Porvoossa sataa aina.

Ja täällä kaakossa nyt. 

Vierailija
28/63 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin on, ja halvemmillakin vaatteilla pärjää loistavasti. Ap taitaa olla sokerista 🤭

Vierailija
29/63 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satoi.

Kävin lenkillä.

Just laitoin sadeasun ja lenkkarit vessan patterille kuivimaan.

Vierailija
30/63 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ryhdy harrastamaan nakujuoksua, niin ei mene rahaa lenkkikamppeisiin. Tähän aikaan vuodesta virkistää kummasti, kun lenkkeilee alastomana vesisateessa.

Vierailija
31/63 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina vaan sataa. Yksi aurinkoinen päivä kerran kuukaudessa ja loput sateisia. Ei hyvä.

Jos marisee aamusta iltaan, niin on taatusti ikävä olo kaiket päivät. Monelle tuntuu olevan vaikea myöntää, että omilla ajatuksilla on jotain merkitystä. Kyllä niillä on. Ajatuksista syntyy asenne, joka tuottaa toimintaa. Toiminta tuottaa seurauksia ja noista seurauksista syntyy elämä.

Joka kuudes nainen syö mielialalääkkeitä. Pitäisi olla aina pelkästään iloinen ja kokea vain kivoja asioita. Jos et ole onnellinen, on elämässäsi jotakin vikaa ja se pitää lääkitä pois. 

Mulla on keskivaikea masennus. Kahta lääkettä koitin muutaman päivän ajan ja totesin, että ei kiitos. En syö mitään mielialalääkkeitä. Koitan selvitä masennuksesta ilman niitä.

Kylmä tosiasia muuten on, että moni mies ei hae apua mielenterveysongelmiin vaikka syytä olisi. 

Sotien jälkeen miesten kokemaa psyykkistä oireilua ja masennusta on pitkään vähätelty, ohitettu tai käsitelty pelkkänä luonteen heikkoutena. Tämä on jättänyt syvät jäljet suomalaiseen yhteiskuntaan ja perheisiin sukupolvien ajaksi. Perinteinen miehen malli on ihannoinut pärjäämistä ja hiljaista kärsimystä. Tämän vuoksi miesten voi edelleen olla vaikeampi tunnistaa omaa pahaa oloa masennukseksi tai hakea siihen apua ajoissa. Pahan olon vähättelyyn osallistuvat usein miehet itse, mutta myös heidän lähipiirinsä ja joskus jopa terveydenhuolto.

Miesten masennus jää usein tunnistamatta, koska se oireilee eri tavalla kuin perinteisesti ajatellaan. Masennuksen vähättely johtuu osin siitä, ettei oireita tunnisteta masennukseksi, kun miehet eivät ole itkuisia. Miehet pakoilee, työhön, urheiluun tai muuhun toimintaan. Ja ärtyneisyys, vihaisuus tai raivonpuuskia ei osata yhdistää masennukseen, miehet ovat luonnostaan sellaisia.

Vierailija
32/63 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävele sisällä talossa tai paikallasi, askelmittari päälle vaan niin huomaat miten helppoa

Vierailija
33/63 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, ovat ne tosi kalliita kun maksavat esim Tokmannilla 25e. Tai Stadiumin soc mallisto jos tokmanni ei sovi rouvan arvolle. 

Miksi sinua noin riepoo että en halua mennä juoksemaan sateeseen vaan odotan mieluummin että loppuu😄

Luuletko nyt vähän itsestäsi liikoja?😂 

Vierailija
34/63 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutaman päivän? Lääkäri nimenomaan minulle kertoi, että lääkkeen vaikutukset alkavat näkyä aikaisintaan kahden viikon kuluttua. Lääkehoito kesti minulla yli puolitoista vuotta, ja auttoi.

Ehkä syöpähoidoksikin riittäisi yksi kerta sädehoitoa ja jollei auta se on sitten vaan moro?

Vierailija
35/63 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Porvoossa sataa aina.

Ja täällä kaakossa nyt. 

Meillä hieno auringonpaiste 😊

Vierailija
36/63 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Porvoossa sataa aina.

Ja täällä kaakossa nyt. 

Meillä hieno auringonpaiste 😊

Meillä harmaata, hämärää ja sateista. Lähde vaikka lenkille!

Vierailija
37/63 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko nyt vähän itsestäsi liikoja?😂 

Nähtävästi en😂

Vierailija
38/63 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas tätä köyhien koko ajan jatkuvaa marinaa. Kaikki tuntuu aina väärältä, kun kaikki on kallista. Mikään ei enää tule olemaan niin halpaa kuin tänään. 

Vierailija
39/63 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vesi ei ole este, vaan neste.

Paitsi vesieste.

Vierailija
40/63 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutaman päivän? Lääkäri nimenomaan minulle kertoi, että lääkkeen vaikutukset alkavat näkyä aikaisintaan kahden viikon kuluttua. Lääkehoito kesti minulla yli puolitoista vuotta, ja auttoi.

Ehkä syöpähoidoksikin riittäisi yksi kerta sädehoitoa ja jollei auta se on sitten vaan moro?

Lopetin haittavaikutusten vuoksi, en sen vuoksi etten heti tuntenut lääkkeistä tulevan apua. Mulla on fyysisiä sairauksia enkä halunnut vielä niiden lisäksi lääkkeiden tuomia ongelmia. En jäänyt odottamaan katoaako haittavaikutukset vai ei. Tämä on mun valinta.

Olen sairastanyt syövän kaksi kertaa ja ottanut vastaan kaikki hoidot mitkä on katsottu tarpeelliseksi. Todella typerä vertaus sulta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan