Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sataa. Ei voi mennä lenkille.

Vierailija
23.09.2026 |

Pakko odottaa toivottavasti ei mee fiilis kokonaan

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tarvitse töihin mennä?

Minulla alkaa duunipäivä klo 9.

Miten edelleen on ihmisiä jotka eivät ymmärrä olevan sellaista kuin vuorotyö? Itsellä on tässä nyt useampi vapaa ennen yövuoroja. En ole ap, mutta oli pakko kommentoida.

Lisäksi on ihmisiä jotka eivät ole työelämässä syystä tai toisesta. 

Vierailija
42/63 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä satoi viime viikolla viisi päivää peräkkäin. Nyt on menossa kolmas päivä, että aurinko paistaa kuin se kuuluisa Naantalin aurinko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pukeudu sään mukaan. Selittelyä tuollainen. 

En ole löytänyt vielä hyvää takkia sadesääjuoksuun. Olen odottanut että sade loppuu. Urheiluvaatteet on kalliita.

Joo, ovat ne tosi kalliita kun maksavat esim Tokmannilla 25e. Tai Stadiumin soc mallisto jos tokmanni ei sovi rouvan arvolle. 

Miksi sinua noin riepoo että en halua mennä juoksemaan sateeseen vaan odotan mieluummin että loppuu😄

Luuletko nyt vähän itsestäsi liikoja?😂 

Nähtävästi en😂

Hih hih hih, kyllä nyt vähän luulet itsestäsi liikoja jos kuvittelet että joku ajanvietteenä käytettävä palsta menisi jotenkin tunteisiin. 

Vierailija
44/63 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmatieteenlaitoksen mukaan suurimmassa osassa Suomea ei sada, eikä ole edes pilvistä. Täälläkin kirkas taivas silmänkantamattomiin.

Aha. No täällä meillä sataa.

Porvoossa sataa aina.

Ja täällä kaakossa nyt. 

Meillä hieno auringonpaiste 😊

Meillä harmaata, hämärää ja sateista. Lähde vaikka lenkille!

Joo, koiran kanssa mennään säällä kuin säällä.

Vierailija
45/63 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole löytänyt vielä hyvää takkia sadesääjuoksuun. Olen odottanut että sade loppuu. Urheiluvaatteet on kalliita.

Joo, ovat ne tosi kalliita kun maksavat esim Tokmannilla 25e. Tai Stadiumin soc mallisto jos tokmanni ei sovi rouvan arvolle. 

Ostin stadiumista kevyen juoksutakin jonka piti olla tuulen- ja sateenpitävä. No ei ollut sateenpitävä, ja vielä väriä irtosi niin että värjäsi alla olleen paidan. Paskaa temu-laatua, en ikinä enää osta sieltä mitään. 

Vierailija
46/63 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinua noin riepoo että en halua mennä juoksemaan sateeseen vaan odotan mieluummin että loppuu😄

Nähtävästi en😂

Hih hih hih, kyllä nyt vähän luulet itsestäsi liikoja jos kuvittelet että joku ajanvietteenä käytettävä palsta menisi jotenkin tunteisiin. 

Kaksi sivua keskustelua jo saatu siitä kun ihmiset ei pääse siitä yli että en halua sateella mennä lenkille😄

Vierailija
47/63 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Satoi.

Kävin lenkillä.

Just laitoin sadeasun ja lenkkarit vessan patterille kuivimaan.

Kun ulkona liikkuu lämpötilaan voi lisätä +10 astetta ja kastuminenkaan ei vielä haittaa pätkääkään. 

Vierailija
48/63 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nähtävästi en😂

Kaksi sivua keskustelua jo saatu siitä kun ihmiset ei pääse siitä yli että en halua sateella mennä lenkille😄

Hih hih hih, mitä sinä sitten olisit toivonut muilta keskustelijoilta? 

Vierailija
49/63 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostin stadiumista kevyen juoksutakin jonka piti olla tuulen- ja sateenpitävä. No ei ollut sateenpitävä, ja vielä väriä irtosi niin että värjäsi alla olleen paidan. Paskaa temu-laatua, en ikinä enää osta sieltä mitään. 

Kannattaa pestä uudet vaatteet ennen käyttöä.

Vierailija
50/63 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa pestä uudet vaatteet ennen käyttöä.

Ainakin jos ovat halpaa paskaa. 

Vierailija
51/63 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina vaan sataa. Yksi aurinkoinen päivä kerran kuukaudessa ja loput sateisia. Ei hyvä.

Ei pidä paikkaansa. Ei ainakaan tilastojen mukaan.

Sade on välttämätöntä luonnolle ja pohjavesille ja valmistaa luontoa talven tuloon.

Jos ihminen ei sopeudu sateisiin ja vuodenaikoihin on kyse heniksestä häiriöstä.

Vierailija
52/63 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vali, vali.

Vierailija
53/63 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nähtävästi en😂

Ihan kuin olisit vähän ärsyyntynyt. 

Vierailija
54/63 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina vaan sataa. Yksi aurinkoinen päivä kerran kuukaudessa ja loput sateisia. Ei hyvä.

Jos marisee aamusta iltaan, niin on taatusti ikävä olo kaiket päivät. Monelle tuntuu olevan vaikea myöntää, että omilla ajatuksilla on jotain merkitystä. Kyllä niillä on. Ajatuksista syntyy asenne, joka tuottaa toimintaa. Toiminta tuottaa seurauksia ja noista seurauksista syntyy elämä.

Joka kuudes nainen syö mielialalääkkeitä. Pitäisi olla aina pelkästään iloinen ja kokea vain kivoja asioita. Jos et ole onnellinen, on elämässäsi jotakin vikaa ja se pitää lääkitä pois. 

Mulla on keskivaikea masennus. Kahta lääkettä koitin muutaman päivän ajan ja totesin, että ei kiitos. En syö mitään mielialalääkkeitä. Koitan selvitä masennuksesta ilman niitä.

Kylmä tosiasia muuten on, että moni mies ei hae apua mielenterveysongelmiin vaikka syytä olisi. 

Muutaman päivän? Lääkäri nimenomaan minulle kertoi, että lääkkeen vaikutukset alkavat näkyä aikaisintaan kahden viikon kuluttua. Lääkehoito kesti minulla yli puolitoista vuotta, ja auttoi.

Ehkä syöpähoidoksikin riittäisi yksi kerta sädehoitoa ja jollei auta se on sitten vaan moro?

Lopetin haittavaikutusten vuoksi, en sen vuoksi etten heti tuntenut lääkkeistä tulevan apua. Mulla on fyysisiä sairauksia enkä halunnut vielä niiden lisäksi lääkkeiden tuomia ongelmia. En jäänyt odottamaan katoaako haittavaikutukset vai ei. Tämä on mun valinta.

Olen sairastanyt syövän kaksi kertaa ja ottanut vastaan kaikki hoidot mitkä on katsottu tarpeelliseksi. Todella typerä vertaus sulta. 

Mielialalääkkeitä on erilaisia. Jos yhdestä tulee haittavaikutuksia, vaihtoehtoja riittää, varmasti löytyy sellainen, joka sopii paremmin. Puhun omasta kokemuksesta.

Vierailija
55/63 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nähtävästi en😂

Eikö olekin kiva! 

Vierailija
56/63 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nähtävästi en😂

Eikö olekin kiva! 

No on! Menee se aika näinkin sateen loppumista odotellessa. 

Vierailija
57/63 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki koira niin menet lenkille säällä kuin säällä. 

Vierailija
58/63 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

Ei sada, voi lähteä töihin 😎

Onks PP vielä auki? 

Vierailija
59/63 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nähtävästi en😂

Ihan kuin olisit vähän ärsyyntynyt. 

Olemme siirtyneet maailmaan, jossa omasta tunteesta on tullut ilmoitusasia, jolla voi ilmoittaa faktan. Sinäkin voit vain ilmoittaa miltä hänestä ”tuntuu”.

Vierailija
60/63 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos marisee aamusta iltaan, niin on taatusti ikävä olo kaiket päivät. Monelle tuntuu olevan vaikea myöntää, että omilla ajatuksilla on jotain merkitystä. Kyllä niillä on. Ajatuksista syntyy asenne, joka tuottaa toimintaa. Toiminta tuottaa seurauksia ja noista seurauksista syntyy elämä.

Joka kuudes nainen syö mielialalääkkeitä. Pitäisi olla aina pelkästään iloinen ja kokea vain kivoja asioita. Jos et ole onnellinen, on elämässäsi jotakin vikaa ja se pitää lääkitä pois. 

Mulla on keskivaikea masennus. Kahta lääkettä koitin muutaman päivän ajan ja totesin, että ei kiitos. En syö mitään mielialalääkkeitä. Koitan selvitä masennuksesta ilman niitä.

Kylmä tosiasia muuten on, että moni mies ei hae apua mielenterveysongelmiin vaikka syytä olisi. 

Muutaman päivän? Lääkäri nimenomaan minulle kertoi, että lääkkeen vaikutukset alkavat näkyä aikaisintaan kahden viikon kuluttua. Lääkehoito kesti minulla yli puolitoista vuotta, ja auttoi.

Ehkä syöpähoidoksikin riittäisi yksi kerta sädehoitoa ja jollei auta se on sitten vaan moro?

Lopetin haittavaikutusten vuoksi, en sen vuoksi etten heti tuntenut lääkkeistä tulevan apua. Mulla on fyysisiä sairauksia enkä halunnut vielä niiden lisäksi lääkkeiden tuomia ongelmia. En jäänyt odottamaan katoaako haittavaikutukset vai ei. Tämä on mun valinta.

Olen sairastanyt syövän kaksi kertaa ja ottanut vastaan kaikki hoidot mitkä on katsottu tarpeelliseksi. Todella typerä vertaus sulta. 

Mielialalääkkeitä on erilaisia. Jos yhdestä tulee haittavaikutuksia, vaihtoehtoja riittää, varmasti löytyy sellainen, joka sopii paremmin. Puhun omasta kokemuksesta.

Tämä on mun valinta ja sillä selvä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi