Kyösti Kakkosta hävettää pienituloisten valitus
Kommentit (62)
Hävettäs muaki jos mun nimi ois kakkonen.
Ei ainuttakaan rakentavasti kriittistä tekstiä.
Itkekää vaan täällä, ei teistä läskiperseistä muuhunkaan ole. Menkää töihin v i t u n pummit! Saatanan v i t u n kommarihampuusit!
Vierailija kirjoitti:
Jos Suomen talouden rakenne on sellainen että n. 70% työikäisistä löytyy työpaikka niin pitäisikö niiden loppujen hävetä sitä että valinta ei osunut heihin? Pitäisikö heidän ehkä ryhtyä rikolliseksi? Tai yrittäjäksi? Perustaa pieni kiska ja maksaa mm. sitä 500€/kk YEL-maksua nollatuloista. Ottaa vaikka pikavippejä että saa eläkemaksut maksettua?
Vierailija kirjoitti:
Pakko olla feikkivideo, ei edes Kakkonen voi olla noin tyhmä.
Kyllä voi. Ja on.
Vierailija kirjoitti:
Tottahan hän puhuu.
Hän itse varmasti haluaisi muiden häpeävän. Se on selvää. Eri asia sitten onko se oikeasti perusteltua.
Sekä Kelan että Verohallinnon sivuilla on julkisesti nähtävissä, että yleistuesta työttömyyden perusteella menee 20 prosentin ennakonpidätys. Tuilla elävät myös maksavat arvonlisäveroa siinä missä rikkaatkin.
Jos minä pääsisin nyt matalapalkkatöihin, olisi ennakonpidätykseni palkasta 0 prosenttia.
Toisin sanoen, tuilla elävät maksavat enemmän veroja kuin töissä käyvät matalapalkkatyöläiset.
Kokoomus on ollut vastuussa siitä, että työn verotusta on kevennetty myös sieltä vähiten ansaitsevien päästä.
Miksi arvostella tilaa, jonka on itse aiheuttanut?
Vierailija kirjoitti:
Kokoomus on ollut vastuussa siitä, että työn verotusta on kevennetty myös sieltä vähiten ansaitsevien päästä.
Miksi arvostella tilaa, jonka on itse aiheuttanut?
Tosiasiassa hän luultavasti haluaa voimistaa sitä tilaa. Hän hyötyy siitä. Vain isot yritykset menestyy.
Häpeän lietsominen saa kansan uskomaan että he ovat itse vastuussa omasta tilanteestaan, kun tosiasiassa Kakkosen kaltaiset ihmiset ovat tämän asiantilan näin suunnitelleet, tukia lukuunottamatta. Tukia ei heidän mielestä pitäisi olla ollenkaan.
Miksi meidän pitäisi kuunnella vanhoja, eläkkeellä olevia, aikansa eläneitä äärimmäisen itsekeskeisiä läskisetiä siitä, mitä meidän nyt pitäisi tehdä, jotta tulevaisuus, jossa he eivät enää ole olemassa, olisi parempi? Mitä "tuoreita ajatuksia" muka nämä sepelvaltimotautiset tuovat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Suomen talouden rakenne on sellainen että n. 70% työikäisistä löytyy työpaikka niin pitäisikö niiden loppujen hävetä sitä että valinta ei osunut heihin? Pitäisikö heidän ehkä ryhtyä rikolliseksi? Tai yrittäjäksi? Perustaa pieni kiska ja maksaa mm. sitä 500€/kk YEL-maksua nollatuloista. Ottaa vaikka pikavippejä että saa eläkemaksut maksettua?
Liikeidea pitää itse keksiä. Se missä olet hyvä on yksi lähtökohta. Tai ostaa toimiva yritys. Mikä lienee hankalaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän kuitenkin aloitti nollasta jo opiskeluaikoina työllistäen kymmeniä nuoria. Tehkää tekin niin.
Se on liian vaivalloista. Mieluummin vihavasemmisto loisii kelatuilla ja haukkuu ahkerampiaan. Ei se Kyöstikään ollut mikään rikas heti alkuun. Businesten kehittely vei vuosikausia, jos ei vuosikymmeniä. Näille pitäisi miljoonat ropista heti huomenna.
Saanen huomauttaa, että busines on kirjoitettu väärin, tarkista oikeinkirjoitus ennenkuin alat mölisemään tai onko liian vaivalloista ?
Hienoa. Ei menneet sinuunkaan panostetut veroeurot hukkaan, kun osaat setviä kirjoitusvirheitä. Teetkö jotain oikeata työtä myös?
Oletko Kokkari vaikka et osaa edes englanninkielisiä sanoja taivuttaa niiden oikeaan sijamuotoon. Äänestä vaikka Kyösti Kakkosta !
Et vastannut kysymykseeni.
Vierailija kirjoitti:
Sekä Kelan että Verohallinnon sivuilla on julkisesti nähtävissä, että yleistuesta työttömyyden perusteella menee 20 prosentin ennakonpidätys. Tuilla elävät myös maksavat arvonlisäveroa siinä missä rikkaatkin.
Jos minä pääsisin nyt matalapalkkatöihin, olisi ennakonpidätykseni palkasta 0 prosenttia.Toisin sanoen, tuilla elävät maksavat enemmän veroja kuin töissä käyvät matalapalkkatyöläiset.
Tuilla elävät palauttavat osan loisrahoistaan takaisin ilman, että niskaan pistää.
Vierailija kirjoitti:
Miksi meidän pitäisi kuunnella vanhoja, eläkkeellä olevia, aikansa eläneitä äärimmäisen itsekeskeisiä läskisetiä siitä, mitä meidän nyt pitäisi tehdä, jotta tulevaisuus, jossa he eivät enää ole olemassa, olisi parempi? Mitä "tuoreita ajatuksia" muka nämä sepelvaltimotautiset tuovat?
Jatka sinä vaan elättinä olemista ja jätä ajattelu viisaammille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos minä pääsisin nyt matalapalkkatöihin, olisi ennakonpidätykseni palkasta 0 prosenttia.Toisin sanoen, tuilla elävät maksavat enemmän veroja kuin töissä käyvät matalapalkkatyöläiset.
Tuilla elävät palauttavat osan loisrahoistaan takaisin ilman, että niskaan pistää.
Samoin kuin muiden työpanoksesta varastavat sijoittajat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitat varmaan korkeatuloisia ja pitkäikäisiä eläkeläisiä. Niistä kovapalkkaisista veronmaksajista tulee pitkän elinikänsä ja korkean eläkkeensä vuoksi kaikkein pahimpia loisia. Tämän Kakkonen jättää tarkoituksella mainitsematta, koska se ei sovi hänen narratiiviinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän kuitenkin aloitti nollasta jo opiskeluaikoina työllistäen kymmeniä nuoria. Tehkää tekin niin.
Se on liian vaivalloista. Mieluummin vihavasemmisto loisii kelatuilla ja haukkuu ahkerampiaan. Ei se Kyöstikään ollut mikään rikas heti alkuun. Businesten kehittely vei vuosikausia, jos ei vuosikymmeniä. Näille pitäisi miljoonat ropista heti huomenna.
Saanen huomauttaa, että busines on kirjoitettu väärin, tarkista oikeinkirjoitus ennenkuin alat mölisemään tai onko liian vaivalloista ?
Hienoa. Ei menneet sinuunkaan panostetut veroeurot hukkaan, kun osaat setviä kirjoitusvirheitä. Teetkö jotain oikeata työtä myös?
Oletko Kokkari vaikka et osaa edes englanninkielisiä sanoja taivuttaa niiden oikeaan sijamuotoon. Äänestä vaikka Kyösti Kakkosta !
Et vastannut kysymykseeni.
Kyösti Peräpää Kakkonen on vaaleissa numerolla 2, eli kakkonen siinäkin.
Ja sieltä maakellarista 400 gramman paketteihin grillattavaksi, minulle ei sitten maustettua lihaa, tykkään vain roast beef ala Kyösti mausta.