Kyösti Kakkosta hävettää pienituloisten valitus
Kommentit (80)
Kakkonen vihaa matalapalkkatyöläisiä, vaikka itse on edustanut riistofirma Tokmannin omistajana osa-aikaisten matapalkkatyöläisten palkkojen polkemista. Euroakaan ei nostaisi yhdenkään palkkakuopassa rämpivän osa-aikamyyjän palkkaa, vaikka sillä ei pysty ilman asumistukea edes vuokraansa maksamaan. Varsinainen plantaasin Massa, tämä Suuri Herra Tokmanni 💩
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekä Kelan että Verohallinnon sivuilla on julkisesti nähtävissä, että yleistuesta työttömyyden perusteella menee 20 prosentin ennakonpidätys. Tuilla elävät myös maksavat arvonlisäveroa siinä missä rikkaatkin.
Jos minä pääsisin nyt matalapalkkatöihin, olisi ennakonpidätykseni palkasta 0 prosenttia.Toisin sanoen, tuilla elävät maksavat enemmän veroja kuin töissä käyvät matalapalkkatyöläiset.
Tuilla elävät palauttavat osan loisrahoistaan takaisin ilman, että niskaan pistää.
Samoin kuin muiden työpanoksesta varastavat sijoittajat.
Jos niiden työpanokselle ei löydy koordinoijaa, eli työnantajaa, he ovat työttömiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekä Kelan että Verohallinnon sivuilla on julkisesti nähtävissä, että yleistuesta työttömyyden perusteella menee 20 prosentin ennakonpidätys. Tuilla elävät myös maksavat arvonlisäveroa siinä missä rikkaatkin.
Jos minä pääsisin nyt matalapalkkatöihin, olisi ennakonpidätykseni palkasta 0 prosenttia.Toisin sanoen, tuilla elävät maksavat enemmän veroja kuin töissä käyvät matalapalkkatyöläiset.
Tuilla elävät palauttavat osan loisrahoistaan takaisin ilman, että niskaan pistää.
Tarkoitat varmaan korkeatuloisia ja pitkäikäisiä eläkeläisiä. Niistä kovapalkkaisista veronmaksajista tulee pitkän elinikänsä ja korkean eläkkeensä vuoksi kaikkein pahimpia loisia. Tämän Kakkonen jättää tarkoituksella mainitsematta, koska se ei sovi hänen narratiiviinsa.
He ovat myyneet työnsä kovalla hinnalla ja kovalla verolla. Samoin mahdollisesti neuvotelleet itselleen mukavan eläkesopimuksen. Siihen tulee pyrkiä, mikäli löytyy kykyjä.
Ihmisten täytyy sanoa totuus tilanteesta. Ei se ole valitus.
Vierailija kirjoitti:
Olen lopen kyllästynyt siihen että kaikessa on kyse köyhistä. Ketään ei pidä palkita hyvästä suorituksesta kun heti alkaa marina heikompi osaisista.
Totta kai hyvistä suorituksista pitää voida palkita mutta tarvitseeko samalla haukkua ja halveksua tällä tavoin niitä, jotka mahdollistavat hänenkin isot tulonsa?
Vierailija kirjoitti:
Kakkonen vihaa matalapalkkatyöläisiä, vaikka itse on edustanut riistofirma Tokmannin omistajana osa-aikaisten matapalkkatyöläisten palkkojen polkemista. Euroakaan ei nostaisi yhdenkään palkkakuopassa rämpivän osa-aikamyyjän palkkaa, vaikka sillä ei pysty ilman asumistukea edes vuokraansa maksamaan. Varsinainen plantaasin Massa, tämä Suuri Herra Tokmanni 💩
Tätä työntekemisen ja teettämisen mallia halutaan yhä edelleen tänne, jotta lihavat ja rumat Kokoomus-sedät voivat vuosia nuupahtamisensa jälkeenkin tulla kaivamaan verta nenästään ja provosoida köyhiä. Trumpiakin ammuttiin korvaan, no valitettavasti vain korvaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lopen kyllästynyt siihen että kaikessa on kyse köyhistä. Ketään ei pidä palkita hyvästä suorituksesta kun heti alkaa marina heikompi osaisista.
Totta kai hyvistä suorituksista pitää voida palkita mutta tarvitseeko samalla haukkua ja halveksua tällä tavoin niitä, jotka mahdollistavat hänenkin isot tulonsa?
Hän on kyllä itse mahdollistanut tulonsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitat varmaan korkeatuloisia ja pitkäikäisiä eläkeläisiä. Niistä kovapalkkaisista veronmaksajista tulee pitkän elinikänsä ja korkean eläkkeensä vuoksi kaikkein pahimpia loisia. Tämän Kakkonen jättää tarkoituksella mainitsematta, koska se ei sovi hänen narratiiviinsa.
He ovat myyneet työnsä kovalla hinnalla ja kovalla verolla. Samoin mahdollisesti neuvotelleet itselleen mukavan eläkesopimuksen. Siihen tulee pyrkiä, mikäli löytyy kykyjä.
Eivät ole. Me tiedämme, että pienituloisten elinikää lyhentää heidän työnsä raskaus, ei korkeatuloisten. Eläke kertyy kaikille samalla prosentilla (on poikkeuksia mm. kansanedustajat), joten kun alimpaan tuloviidennekseen kuuluva mies kuolee keskimäärin 68-vuotiaana ja ylimpään tuloviidennekseen kuuluva 86-vuotiaana, se kevyttä työtä tehnyt korkeatuloinen tulee merkittävästi kalliimmaksi. Ehtii syödä kaiken sen verohyödyn, jolla koko työuransa ajan itseään kehui ja muita halvensi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain hyvin pienen osan niistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokoomus on ollut vastuussa siitä, että työn verotusta on kevennetty myös sieltä vähiten ansaitsevien päästä.
Miksi arvostella tilaa, jonka on itse aiheuttanut?Tosiasiassa hän luultavasti haluaa voimistaa sitä tilaa. Hän hyötyy siitä. Vain isot yritykset menestyy.
Häpeän lietsominen saa kansan uskomaan että he ovat itse vastuussa omasta tilanteestaan, kun tosiasiassa Kakkosen kaltaiset ihmiset ovat tämän asiantilan näin suunnitelleet, tukia lukuunottamatta. Tukia ei heidän mielestä pitäisi olla ollenkaan.
Saattaa siellä Tokmanillakin näpistelyt ja varastelut nousta, jos tuet poistetaan. Puistattaa tämmönen ajattelu, jossa ihmisen arvo mitataan siihen, paljon hän maksaa veroja. Tämä maailma tarvitsee myös niitä matalapalkkaisia, raskaan työn tekijöitä ilman että ahkeruus näkyy palkassa. Tää yhteiskunta ei pyöri ilman heitä.
Hirvittävä video. Surullista katsottavaa. Ei paranna naisten, vanhusten ja lasten asemaa tämä tyyli.
Onneksemme Kyöstillä on jo toinen jalka tukevasti montussa niin ei tuota kapitalistin ulinaa enää kovin pitkään tarvitse kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko olla feikkivideo, ei edes Kakkonen voi olla noin tyhmä.
Miten niin? Ihan perus EK-propagandaa tuo suoltaa.
Mutta ei nekään aseta itseään alttiiksi noin suoraan
Siksi niillä on nämä marionetit puhumassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanha ja lihava epämiellyttävä setä.
Vanha, lihava, epämiellyttävä ja rasvainen setä.
Joka on joskus tienannut pientä palkkaa itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain hyvin pienen osan niistä
Jos hän olisi jättäytynyt kelaelätiksi, olisi hän monen muun kelaelätin kohtalotoveri. Persaukinen valittaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai perkele että tuo lihava sika kehtaa vollottaa tuota samaa liturgiaa. Hän on itse se, joka nauroi kun Tokmannin perusti, kuinka hän saa juurikin näille köyhille myytyä paskaa halvalla ja vieläpä systeemillä maksa 2 osta 5, eli juurikin ylimarkkinoitua ja naureskeli sitä, että pöljät suomalaiset ostavat enempi kuin tarvitsevat ja näin lihottavat lihavan sian persettä. On näitä perkeleen rasvaperseitä Kokoomus täynnä !
Tehkää ostolakko.
On tehty jo.
Kyllä minuakin hävettäisi olla ikuinen kakkonen.
Kyösti voisi tunkea pari Sarpanevan maljakkoa kakkoseensa.
Kakkonen on rikastunut myymällä ala-arvoista kiinalaiskrääsää kymmenkertaisella hinnalla räkäisissä hikipajoissaan köyhälle tuulipukukansalle. Nyt miljonäärinä käyttäytyy kuin Euroopan omistaja ja sylkee tuulipukuasiakkaittensa silmille. Saisi hävetä, iljettävä ukko 😤
Viisautta ei löydy kokoomuslaisista. Ainoastaan itsekkyyttä ja ahneutta.