Kyösti Kakkosta hävettää pienituloisten valitus
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Pakko olla feikkivideo, ei edes Kakkonen voi olla noin tyhmä.
Miten niin? Ihan perus EK-propagandaa tuo suoltaa.
Vanha ja lihava epämiellyttävä setä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin? Ihan perus EK-propagandaa tuo suoltaa.
Mutta ei nekään aseta itseään alttiiksi noin suoraan
Hra Maksullinen arvovalintavaikuttaminen
Ai perkele että tuo lihava sika kehtaa vollottaa tuota samaa liturgiaa. Hän on itse se, joka nauroi kun Tokmannin perusti, kuinka hän saa juurikin näille köyhille myytyä paskaa halvalla ja vieläpä systeemillä maksa 2 osta 5, eli juurikin ylimarkkinoitua ja naureskeli sitä, että pöljät suomalaiset ostavat enempi kuin tarvitsevat ja näin lihottavat lihavan sian persettä. On näitä perkeleen rasvaperseitä Kokoomus täynnä !
Vierailija kirjoitti:
Vanha ja lihava epämiellyttävä setä.
Vanha, lihava, epämiellyttävä ja rasvainen setä.
Kyösti, meneppäs paskalle ennenkuin tulee housuun !
Olen lopen kyllästynyt siihen että kaikessa on kyse köyhistä. Ketään ei pidä palkita hyvästä suorituksesta kun heti alkaa marina heikompi osaisista.
Missäs Kyösti köyhien valitusta kuulee, miljardöörien klubillako?
Kakkosen työpaikat on pers...eestä. Kamalia.
Hän kuitenkin aloitti nollasta jo opiskeluaikoina työllistäen kymmeniä nuoria. Tehkää tekin niin.
Löytyykö linkkiä alkuperäiseen videoon tuosta (jos se ei ole feikki)?
Vierailija kirjoitti:
Ai perkele että tuo lihava sika kehtaa vollottaa tuota samaa liturgiaa. Hän on itse se, joka nauroi kun Tokmannin perusti, kuinka hän saa juurikin näille köyhille myytyä paskaa halvalla ja vieläpä systeemillä maksa 2 osta 5, eli juurikin ylimarkkinoitua ja naureskeli sitä, että pöljät suomalaiset ostavat enempi kuin tarvitsevat ja näin lihottavat lihavan sian persettä. On näitä perkeleen rasvaperseitä Kokoomus täynnä !
Tehkää ostolakko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tehkää ostolakko.
Ei ne jaksa tehdä edes sitä.