Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun pitäisi päästä erään talon kellaritiloihin

Vierailija
22.09.2026 |

Onko ehdotuksia miten tuo voisi onnistua? Älkää ehdottako murtautumista tai muuta rikollista.

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komeron avain ei riitä. Jos et asu enää talossa, et pääse sinne. Muutenhan täällä kuka vaan pääsisi minne vaan taloon silä verukkeella, että on komeroon jäänyt tavaroita.

Niin. Sehän tässä juuri on ongelmana, kun mulla ei ole muuta avainta kuin kellarikomeron avain.

Ap

Vierailija
62/75 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poliisin kanssa onnistuu helposti. Oletan, että haet sieltä arvokasta omaisuutta, joka kuuluu sinulle.

No ei ne mulle kuulu mutta siellä verkkokellarissa oli sen verran arvokasta tavaraa, että mä haluun ne!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poliisin kanssa onnistuu helposti. Oletan, että haet sieltä arvokasta omaisuutta, joka kuuluu sinulle.

Ei ole erityisen arvokasta, mutta siellä saattaa olla jotain papereita, joissa on henkilötietoja.

Vierailija
64/75 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinun pitää sinne päästä?

Siellä on mun omaisuutta.

Ap

Miksi omaisuuttasi on tilassa, johon sinulla ei ole pääsyä?

Koska eksäni otti kellarikomeroon mun tavaroita säilytykseen ja unohti sitten ilmoittaa, että muuttaa pois kyseisestä asunnosta ja tavarat jäivät sinne.

Ap

Höhöhö. Valehtelija. Huijari ja rikolllinen. Ota yhteyttä exääsi, juoppoon. 

Vierailija
65/75 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Komeron avain ei riitä. Jos et asu enää talossa, et pääse sinne. Muutenhan täällä kuka vaan pääsisi minne vaan taloon silä verukkeella, että on komeroon jäänyt tavaroita.

Niin. Sehän tässä juuri on ongelmana, kun mulla ei ole muuta avainta kuin kellarikomeron avain.

Ap

Eihän se ole enää ajankohtainen, vaan on tyhjennetty exän muuttaessa. Kyllä se ap viitsiikin valehdella. 

Vierailija
66/75 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ap roskiin penkomaan, mutta niinhän sinä kyttä jo teet. Eikö ole ihanaa olla rottien seurana 😄

Vierailija
67/75 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eihän se ole enää ajankohtainen, vaan on tyhjennetty exän muuttaessa. Kyllä se ap viitsiikin valehdella. 

Lue ketjun kommentit, kiitos.

Ap

Vierailija
68/75 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda ne tavarat, ja hanki uudet tarvittaessa. Tuskin siellä mitään tärkeää oli jos ne ovat vaan lojuneet siellä varastossa? 

Vierailija
69/75 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota aina näissä tilanteissa yhteys poliisiin, he kyllä tietävät miten tämän tyyppiset ryöstöretket hoidetaan! 

Vierailija
70/75 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet soittamaan asunnon ovikelloa, ja esität asiasi. Että olisiko mahdollista saada kyseiset tavarat jos ne ylipäätään enää edes ovat siellä. 

Vierailija
71/75 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kytän exä = joku random jota yritti epäonnistuneesti huijata 😃

Vierailija
72/75 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei saa olla rikollista" = esittää laillista olematta sitä. Nämähän ryöstää kaiken mielestään huomaamatta. 

Vierailija
73/75 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet laillisella asialla, niin pyydä huoltoyhtiötä avaamaan ovi. Mutta jos olisit laillisella asialla, niin tietäisit tämän jo.

Ei huoltoyhtiö avaa kenen tahansa pyynnöstä talojen kellareiden ovia. Yhteys taloyhtiön isännöijään, joka tarkistaa entisen asuinsuhteesi.

Vierailija
74/75 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy rappukoodi ensin Wolt-kuskien verkostolta. Eiks ne niitä myy pikkurahalla.

Vierailija
75/75 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoltoyhtiö se silti on: kerrot tilanteen ja häkkivaraston numeron (tai sijainnin jos et muista numeroa). Kysyt onko se mennyt muuhun käyttöön, kysyt onko huoltoyhtiölle tai isännöitsijälle tullut ilmoitusta varastoon jätetyistä kamoista. Sitä kautta voit ehkä saada omasi takaisin tai ainakin tiedon siitä, miten niille on käynyt.

Tai sitten odotat pihalla, että joku sopivan hyväuskoinen asukas tulee paikalle ja pyydät avaamaan ovet. Toki pihamaalla pyöriminen herättää helposti myös epäluuloja asukkaissa, joten varaudu selittämään asiasi myös poliisipartiolle.

Oikeastaan riittäisi, että joku asukas kävisi katsomassa onko ne tavarat siellä vai ei. Ei tarvitsisi edes päästää mua sisälle.

Ap

Mitä sinä sillä pelkällä tiedolla teet, jos et niitä tavaroita edes itsellesi enää halua? Että tiedät, onko eksäsi niille jotain tehnyt?

Jos ne on siellä, niin voin kysyä huoltoyhtiöltä apua niiden hakemiseen, ja jos ei ole, niin voin lopettaa niiden ajattelemisen.

Ap

Miksi ihmeessä sä et voi soittaa sinne huoltoyhtiöö ja pyytää, että HE käyvät tarkistamassa asian. Miksi sen pitäisi olla joku asukas?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän