Miksi jotkut nauttivat toisten satuttamisesta?
Eivätkö nämä ihmiset ikinä mieti, millaisia hirviöitä ovat?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Eivät mieti kun ovat itse niin rikki ja voivat huonosti.
Sitä suu puhuu, mitä sydän on täynnä💔
Totta tuo, mutta ilkeys ei ole tehnyt ketään ikinä onnelliseksi. Mitä ilkeämpi olet sitä onnettomammaksi päädyt ja kukaan täysjärkinen ihminen ei halua olla missään tekemisissä tuollaisten ihmisten kanssa. Ilkeänä et tule saamaan onnellista parisuhdetta, et luotettavia ystäviä ja kukaan ei halua edes palkata sellaista ihmistä, joka ei tule muiden kanssa toimeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen miten aikuinen ihminen on tahallisesti muille ilkeä ja tekee kiusaa. Kerrassaan omituista. Toivottavasti nämä eivät ole asiakaspalvelussa tai hoito/opetusalalla töissä.
Mt eläkkeellä yksi sadisti. Välillä suljetulla. Sääliö.
Saattaa myös olla että kiusaaja voi hyvin ja mielenterveysapua joutuu hakemaan ne muut jotka joutuu kokemaan sellaista mitä normaali ei pystyisi edes keksiä/uskoa.
Esim narsistin tarkoitus on saada muut voimaan huonosti, kun ei hyvällä pärjää, pahalla vain.
Kaikkein eniten narsisti vihaa normaaleja jotka ei hae vastakkainasettelua (riitaa) kaikessa.
Vierailija kirjoitti:
juokseehan ihmiset vieraissakin. itsekkyyttä ja ymmärtämättömyyttä.
Usein sadismia ja narsistisia piirteitä joilla peitellään omaa haurasta minäkuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
juokseehan ihmiset vieraissakin. itsekkyyttä ja ymmärtämättömyyttä.
Usein sadismia ja narsistisia piirteitä joilla peitellään omaa haurasta minäkuvaa.
Epäluotettava, epärehellinen ja valheellinen.
Kyvytön itsereflektioon ja muutokseen.
Huomiohakuinen somessa mutta ei kestä kritiikkiä teoistaan millään tavalla.
Eivät ja tuo on ultimaattinen defenssi hylkäämistraumasta. Kun ei saa huomiota hyvällä niin sitten satuttaa tai jopa tappaa toisen kostoksi, jotta saa väkisin sen huomion, mitä halusi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen miten aikuinen ihminen on tahallisesti muille ilkeä ja tekee kiusaa. Kerrassaan omituista. Toivottavasti nämä eivät ole asiakaspalvelussa tai hoito/opetusalalla töissä.
On joitakin ilkeitä nuoria päässyt hoitoalalle. Ei ole enää soveltuvuustestejä valitettavasti.
Pitäisi olla.
Vierailija kirjoitti:
Eivät ja tuo on ultimaattinen defenssi hylkäämistraumasta. Kun ei saa huomiota hyvällä niin sitten satuttaa tai jopa tappaa toisen kostoksi, jotta saa väkisin sen huomion, mitä halusi.
Eli onko heidän väkivaltainen täysin yhteiskunnan normien vastainen käytös osin seurausta oman lapsuuden vaillejäämisistä?
Silloin menkööt terapiaan ja pysykööt poissa ihmisten keskuudesta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin ala-asteella samassa koulussa yhden orvoksi jääneen tytön kanssa joka yritti kiusata toisia lapsiaa, sieltä taustalta huusi omat ongelmat ei oikein pärjännyt koulussa eikä ollut kavereita. Apua varmasti sai sosiaalihuollon asiakkaana ja oli järjestetty terapiaa, mutta vanhempien kuolema oli hänelle elämänsä järkytys. Nimitteli toisia lapsia, kehui itse olevansa itsenäisempi kuin me joilla on vanhemmat ja esimerkiksi ilkkui siitä kun tehtiin äitienpäiväkortteja että miten noloa, vitsi kun noloa kun te teette kortteja äideillenne.
Orpolikalla ei luulisi olevan yhtään mitään varaa arvostella muiden ihmisten perheitä.
Kun lapsen sydän täyttyy surusta se näkyy herkästi vihana. Sitten se viha kannetaan mukana vuosikausia, joskus aikuisuuteen asti.
Remmiä olisi likka tarvinnut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin ala-asteella samassa koulussa yhden orvoksi jääneen tytön kanssa joka yritti kiusata toisia lapsiaa, sieltä taustalta huusi omat ongelmat ei oikein pärjännyt koulussa eikä ollut kavereita. Apua varmasti sai sosiaalihuollon asiakkaana ja oli järjestetty terapiaa, mutta vanhempien kuolema oli hänelle elämänsä järkytys. Nimitteli toisia lapsia, kehui itse olevansa itsenäisempi kuin me joilla on vanhemmat ja esimerkiksi ilkkui siitä kun tehtiin äitienpäiväkortteja että miten noloa, vitsi kun noloa kun te teette kortteja äideillenne.
Olen sanonut tällaiselle, että ei yhtään niin noloa kuin se ettei voi tehdä korttia äidilleen. Se alkoi huutaa ja raivota ja lopuksi itkeä. Oli kannellut kotona isälleen ja isänsä oli ihan raivoissaan, vähän nolona kuitenkin sitten kun kuuli mitä tyttärensä oli ensin tehnyt.
Tämähän se klassinen, että kiusaaja ensin kiusaa muita ja sitten kun saa samaa kohtelua niin onkin niin uhri, niin uhri.
Kutsutaan narsistiseksi uhriutumiseksi tätä.
Mutta ei voi kauhalla vaatia jos on lusikalla annettu. Kaikki aloittavat siitä mistä aloittavat. Jos ei ole äitiä niin on jäänyt varmaan aika pahoja puutteita nimenomaan sosiaaliseen kehitykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sanonut tällaiselle, että ei yhtään niin noloa kuin se ettei voi tehdä korttia äidilleen. Se alkoi huutaa ja raivota ja lopuksi itkeä. Oli kannellut kotona isälleen ja isänsä oli ihan raivoissaan, vähän nolona kuitenkin sitten kun kuuli mitä tyttärensä oli ensin tehnyt.
Tämähän se klassinen, että kiusaaja ensin kiusaa muita ja sitten kun saa samaa kohtelua niin onkin niin uhri, niin uhri.
Kutsutaan narsistiseksi uhriutumiseksi tätä.
Mutta ei voi kauhalla vaatia jos on lusikalla annettu. Kaikki aloittavat siitä mistä aloittavat. Jos ei ole äitiä niin on jäänyt varmaan aika pahoja puutteita nimenomaan sosiaaliseen kehitykseen.
Niinpä, jotkut eivät kestä yhtään mitään kun joku sanookin heille takaisin. Olin samalla luokalla sellaisen kanssa jonka perhe oli kuollut tsunamissa, mielestään hänellä oli oikeus kiusata, mutta auta armias mikä itku jos joku toinen sanoikin takaisin.
Kuuluu meidän kokoomuslaisten perusluonteeseen. Sori siitä, not.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapset on lapsia, ja vanhempien kuolema traumatisoinut.
Mutta kun aikuiset, aivan vain kiusanteon riemusta kiusaavat, valitsevat toimia väärin, se on pahuutta.
Voi kyynel että ihan traumatisoinut. Eiköhän orvoille lapsille löydy tukitoimia paletillinen sieltä lastensuojelun ja terveydenhuollon saralta.
Vieraat tädit ja sedät korvaa äidin ja isän? Omat vanhemmat ja kodin?