Miksi jotkut nauttivat toisten satuttamisesta?
Eivätkö nämä ihmiset ikinä mieti, millaisia hirviöitä ovat?
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
psykopaatit ja narsistit saavat mielihyvää toisten ihmisten satuttamisesta. Luonnevikaiset toimivat hyvin sairaasta mielentilasta käsin, jota ei pysty tervejärkiset ymmärtämään tai ennakoimaan.
Yksi narsisti on ihan Ted Bundyn näköinen. Se kylmä ja ivallinen katse kun saa toisen mielen pahoitettua. Tyhjä katse.
Savolainen nainen y tietää,
että hänen puolisonsa
ihastui minuun ja kävi
luvatta asunnollani.
Te olette äärimmäisen
sairasta väkeä. Teette rik0ksia
ja laiminlyöntejä -- sitten niistä
narahdettuanne ryhmäkóstatte
úhrille, ettekä suostu korvauksiin. E
'Lämmin katse.'
Useimmiten kuulemani
kohteliaisuus. E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turpaan leipomisestako nyt puhutaan? Onhan se ilo leipaista kusipäätä turpaan.
Ei tarvitse eikä pidä. Pitää vain sulkea pois elämästään tuollaiset.
Kyllä se on kerrassaan nautinnollista lyödä mulkvistin nenä poskelle. Kokeile vaikka.
Nautinnollisempaa on tehdä sivusta havaintoja kuinka tuollaisen elämä menee jatkuvasti vaan hankalammaksi ja vaikeammaksi kaikin tavoin.
Mikään ei enää onnistu. Seinä nousee vastaan joka puolella mitä tahansa yrittää.
Menneisyytensä teoilla ja käytöksellään on seurauksensa ja hintansa.
Et vaikuta itsekään mitenkään hyvältä ihmiseltä. Etkä edes tajua, kuinka outoa ajattelusi on. Nimittäin henkisesti terve ihminen ei saa nautintoa edes siitä, jos itseään väärin kohdellut ihminen kärsii. Viestisi pohjalta sanoisin, että olet tyypillinen otsikon kaltainen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turpaan leipomisestako nyt puhutaan? Onhan se ilo leipaista kusipäätä turpaan.
Ei tarvitse eikä pidä. Pitää vain sulkea pois elämästään tuollaiset.
Kyllä se on kerrassaan nautinnollista lyödä mulkvistin nenä poskelle. Kokeile vaikka.
Nautinnollisempaa on tehdä sivusta havaintoja kuinka tuollaisen elämä menee jatkuvasti vaan hankalammaksi ja vaikeammaksi kaikin tavoin.
Mikään ei enää onnistu. Seinä nousee vastaan joka puolella mitä tahansa yrittää.
Menneisyytensä teoilla ja käytöksellään on seurauksensa ja hintansa.Et vaikuta itsekään mitenkään hyvältä ihmiseltä. Etkä edes tajua, kuinka outoa ajattelusi on. Nimittäin henkisesti terve ihminen ei saa nautintoa edes siitä, jos itseään väärin kohdellut ihminen kärsii. Viestisi pohjalta sanoisin, että olet tyypillinen otsikon kaltainen ihminen.
Kyllä se on nautinnollista jakaa oikeutta ja vääntää v:ttuilijasta paskat pihalle.
Siellä porukalla syytätte
naista ehtaan Savon
nârsutyyliin, naista,
joka ihan aidosti oli
ostamassa, mutta tytär ei
ollut > toimintatikissä. E
Vierailija kirjoitti:
Ota vastuu. Ihan oikeasti.
Minulla on yhä koko meidän
käymämme WA chatti tallella.
Siitä näkee, miten empaattinen,
reilu, kärsivällinen ja mukava
olin Sinulle koko ajan. Joten
älä jauha tytönnulikka kóstópskaa. E
Normaali ihminen ei:
- uhkaile
- säilyttele viestiketjuja kostaakseen
- kehu itseään empaattiseksi, ylennä itseään samalla kun solvaa toista ihmistä
jne.
Mun aivot kaipaa dopamiinia ja en saa sitä mistään muusta.
Tiedän nimesi.
Voin tehdä rikosilmoituksen,
sillä sinä levität
tekaistuja perättömiä,
savotar.
Minulla on chattimme yhä
koskemattomana
tallessa. Olen kohdellut Sinua
todella reilusti läpi koko prosessin.
Sinä tiedät tämän. Kerrotko nyt
totuuden perheellesi? E
Vierailija kirjoitti:
psykopaatit ja narsistit saavat mielihyvää toisten ihmisten satuttamisesta. Luonnevikaiset toimivat hyvin sairaasta mielentilasta käsin, jota ei pysty tervejärkiset ymmärtämään tai ennakoimaan.
Kuvaavaa on: sadisti kiusaa uhria, nimittelee, pilkkaa, häiritsee eri tavoin. Uhri kestää ja kestää, kunnes suuttuu ja sanoo sadistia tyhmäksi.
Sadisti sekoaa yhdestä sanasta, raivostuu ja tekee kaikkensa tuhotakseen kiusaamansa ihmisen. Sitten kirjoittelee vauvapalstalle vuosia myöhemmin, kuinka nautinnollista on seurata toisen tuhoa.
Sadistin uhriin kohdistama kosto on totaalisen ylimitoitettua ja alkuperäisen kiusaamisen tavoite oli vain ja ainoastaan saada tekosyy kohdistaa sisäinen raivonsa johonkin.
Sadisti voi siis todella pahoin. Uhri on sijaiskärsijä, sadistin tuskan käsittelijä.
Sinä olet kadonnut 3 kertaa
kesken kaupantekoprosessin.
Viikoiksi kerrallaan.
En silti sinulle vihastunut,
en nimittänyt, en kysellyt
syitä katoamisiisi. Tämä
näkyy chattiketjustamme
hyvin selvästi. E
Ota vastuu. Ihan oikeasti.
Minulla on yhä koko meidän
käymämme WA chatti tallella.
Siitä näkee, miten empaattinen,