En saa enää vauvaa
minuun iski vauvakuume ja en voi saada vauvaa kun kohtu poistettu, ikävä tunne ja rakastan vauvoja.
Nainen 58v.
Kommentit (16)
Osta re born nukke tai odottele lapsenlapsia
Minulla on nukkeja ja lapsenlapsia mutta ovat jo ala-asteella, pieni toive voisi olla jos tyttäreni saisi vielä vauvan mutten usko kun vanhemmilla on nykyään todella paljon hommaa koulun takia.
Rakastan kisuja mutta mieheni on niille allerginen.
Rupea tukiperheeksi pienille lapsille.
No et voisi saada tuon ikäisenä enää vaikka kohtu olisikin tallella.
Sama tunne minulla. Sain vain yhden lapsen, vaikka olIin halunnut 3. Tuli keskenmenoja. Minua häiritsevät painajaisunet, joissa sitten olenkin saanut toisen lapsen ja olen onnellinen. Herään pettymykseen.
Ikää minulla on 50+
Ole mielissäsi. Vauvat on vaivalloisia ja sitten niistä kasvaa rasittavia taaperoita, kiukuttelevia tenavia, kaikkea vaativia koululaisia, veemäisiä murrosikäisiä. Kasvaessaan syövät sinut konkurssiin ja tuovat vielä poika- tai tyttöystävänsäkin syömään.
Joudut ostamaan tai vuokraamaan sille ensiasunnon ja ostamaan sinne kaikki tykötarpeet. Luultavasti peset sen pyykit ja teet sille ja sen kavereille ruokaa. Pakko sille on varmaan ostaa uusin kännykkäkin. Rahaa se ainakin pyytää sulta joka tilanteessa.
Mieti nyt tarkkaan, mihin olet ryhtymässä.
"En saa enää vauvaa" T kiinni jäänyt pedofiili
Juna meni jo, ikäsi puolestakin. Kauan sitten. Jos et tiennyt.
Kyllähän 60-70 vuotiaana vielä lapsen pyöräyttää.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän 60-70 vuotiaana vielä lapsen pyöräyttää.
Miehenä ehkä.
-3/5