Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset kenen todellisuus on aivan irtaantunut kaikesta järjestä

Vierailija
21.09.2026 |

Näitä on hyvin paljon. Siis sä et saa niiku mitään yhteyttä näihin ihmisiin missään asiassa oli se sit politiikasta juttelu tai maailmanmenosta ylipäätää. Se on niin täynnä psykologisia defensseja yhdistettynä sellaseen oikeasti tyhmyyteen ja tietämättömyyteen mikä tekee kaikesta sen ihmisen kirjoittamasta tai puhumasta tekstistä ihan automaattisesti mahdotonta lähteä edes keskustelemaan. Eikä se itsekään edes hahmota sitä. Nää ihmiset on kaikkein rasittavimpia

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipäänsä ihmiset, jotka elävät elämänsä netissä ja kalaparven tavoin antavat algoritmien syöttää itselleen ragebait-sisältöä sen sijaan, että kävisivät vaikka kirjastossa lukemassa painettua tekstiä.

-winner-

Vierailija
22/33 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Petteri Orpo tuli heti mieleen - tämä epatto epeli elelee aivan jossain omassa todellisuudessaan, kommunikointi lienee mahdotonta harhojensa takia.

Petterille ei ole esitetty vaihtoehtoja.

Petskulle on kyllä esitetty lukuisia vaihtoehtoisia skenaarioita, mutta hänellä on haasteita kuullun ymmärryksen kanssa - ihan muina Herra Oona työntää päänsä hiekkaan, tai lähtee ruskaretkelle, kun esitetään vaihtoehtoja politiikalleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Petteri Orpo tuli heti mieleen - tämä epatto epeli elelee aivan jossain omassa todellisuudessaan, kommunikointi lienee mahdotonta harhojensa takia.

Petterille ei ole esitetty vaihtoehtoja.

Petskulle on kyllä esitetty lukuisia vaihtoehtoisia skenaarioita, mutta hänellä on haasteita kuullun ymmärryksen kanssa - ihan muina Herra Oona työntää päänsä hiekkaan, tai lähtee ruskaretkelle, kun esitetään vaihtoehtoja politiikalleen.

Esitetyt vaihtoehdot eivät täytä vaihtoehdoille asetettuja etukäteisraameja, eli eivät toteuta hyvää hallitusohjelmaa ja ole kustannusneutraaleja hallituksen omiin esityksiin nähden. Näin ollen niitä ei voi pitää varteenotettavina vaihtoehtoina vaan mielikuvituksellisina utopioina, joilla ei ole tieteellistä kokemusperäistä historiaa tässä ajassa ja maailmantilanteessa johon on jouduttu kohta neljäksi vuodeksi Marinin hallituksen takia.

Vierailija
24/33 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täysin samaa mieltä. Minulla oli aikanaan yksi tällainen tuttava. Oli todella rasittavaa keskustella yhtään mistään, kun kaikkiin elämän ongelmiin ratkaisu oli jooga ja meditointi (jonka harrastamisen oli aloittanut itse pari viikkoa ennen näitä saarnoja). Muutenkin oli hankala keskustella rationaalisesti mistään hänen kanssaan, koska kaiken piti olla aina niin positiivista. Jos sanoi jotain negatiivista yhtään mistään, niin kyllä sitä elämään tarvitaan lisää joogaa. Parasta oli, kun kerroin, että hänelle tuntematon henkilö on nykyään rauhoittunut entisistä ajoista, niin hän alkoi vauhkoamaan kuinka on varma, miten tämä henkilö on alkanut joogata ja meditoida. Muuta mahdollisuutta ei ole. 

Vierailija
25/33 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riikka Purra

Vierailija
26/33 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jani Mäkelä

Vierailija
27/33 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se raskasta, kun itse on aina järjen ja todellisuuden puolella ja muut vaan liian tyhmiä tajutakseen sitä.

Vierailija
28/33 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki "mutku" persut.

Vierailija
29/33 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se raskasta, kun itse on aina järjen ja todellisuuden puolella ja muut vaan liian tyhmiä tajutakseen sitä.

Kumpaa tarkoitat? 

1. Muut on liian tyhmiä tajutakseen sinun olevan aina järjen ja todellisuuden puolella.

2. Muut on liian tyhmiä tajutakseen järkeä ja todellisuutta?

Vierailija
30/33 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja myös sellaset jotka luulee itestään liikoja ja luulee olevansa tosi nättejä ja sit laittaa oikein poseerattuja kuvia, missä on sellanen ylimielinen hymy. Ja ei edes tajua että on esim ihan hamput hiukset latvoista ja se näkyy. Plus vielä ne ig-stoorit missä on koko ajan niin hallittu ilme kasvoilla, että näyttäisi hyvältä (omasta mielestään). Tosi aitoa hei

Vierailija
31/33 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on oivallinen esimerkki. Järkensä on jo aikoja sitten ottanut ja lähtenyt.

Vierailija
32/33 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpaa tarkoitat? 

1. Muut on liian tyhmiä tajutakseen sinun olevan aina järjen ja todellisuuden puolella.

2. Muut on liian tyhmiä tajutakseen järkeä ja todellisuutta?

3. Luin aloituksen, enkä ottanut sen maailmankuvaa omakseni. 

Vierailija
33/33 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä tiede ja nörtti ihminen. Älä luule olevasi  fiksu jos huijaat jotain törkeillä rikoksilla tai tämä saa väärää tietoa netistä koska se on hakkeroitu. 
Osa sellaista mistä huomaa, että on väärää tietoa ja osa voisi aivan hyvin ollakin  niin, miten esitetään.

Mitä siis pitäisi tehdä? Kysyä mukana olijoilta siis itse syyllisiltä itse jotain? Mitäköhön vastaavat? 

Tai kysyä joltain  random kulkijalta että onko hei sun Google haulla sama teksti tästä asiasta?

Hehheh! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi