Miten voisin selvittää mikä mussa aiheuttaa miesten kiinnostuksen loppumisen?
En tiedä mikä mussa on vikana tai teen väärin. Suhteet loppuvat ennen kuin edes alkavat huolimatta esim. siitä onko ollut seksiä vai ei.
Kommentit (338)
Kysyt niiltä joiden kiinnostus lopahti ja pyydät kertomaan kaunistelemattoman totuuden.
Vierailija kirjoitti:
Peili.
Jos olisi kyse rumuudesta niin tuskin edes haluaisivat tavata? En ole sokkotreffeillä ollut koskaan.
Ap
Minun kristallipalloni kertoo, että se johtuu pihtaamisesta.
Pelkkää ihmissuhdetta etsivien tulisi etsiä eläinsuhdetta, esim. koiraa.
Vierailija kirjoitti:
Oletko amis/amk? Osaatko keskustella?
Molempia ja nyt opiskelen yliopistossa. Osaan keskustella ja saan nämä treffikumppanit myös nauramaan, joten ei ole pelkoa siitä, että pönötetään vaan hiljaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kysyt niiltä joiden kiinnostus lopahti ja pyydät kertomaan kaunistelemattoman totuuden.
Olen saanut vastaukseksi "oot kiva, mutta joku kipinä puuttuu". Sen enempää hän ei osannut kertoa. Ilmeisesti en ole riittävän jännittävä?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minun kristallipalloni kertoo, että se johtuu pihtaamisesta.
Pelkkää ihmissuhdetta etsivien tulisi etsiä eläinsuhdetta, esim. koiraa.
Mun kristallipallo kertoo, että sinä et osaa lukea.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut vastaukseksi "oot kiva, mutta joku kipinä puuttuu". Sen enempää hän ei osannut kertoa. Ilmeisesti en ole riittävän jännittävä?
Ap
Oletko sitten itse ollut heistä seksuaalisesti kiinnostunut? Koska kyllä se kipinä tarvitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Läski tukahduttaa kipinät.
Nuoret miehet eivät halua välttämättä sitoutua, vaan etsivät lyhyitä suhteita.
Kysy miehiltä, joita tapailit. Mä kysyin ja sain vastaukseksi vähän mitä arvelinkin:
- liian vanha pysyvään suhteeseen: oon 55-vuotias ja tapailumiehet oli 45-60-vuotiaita ja jokainen halusi itseään reilusti nuoremman naisen
- iän tuomat fyysiset muutokset: vaikka kertaseksi olisi ok, en ole miehille seksuaalisesti haluttava pysyvästi. Muotoilivat tämän yllättävän nätisti ja vain yksi sanoi suoraan että vaikka piti kroppaani hyvänä, niin löysä vatsanahka iäkkäällä naisella oksettaa, nuorella kuulemma eri juttu. Ja kun en tästä nuorene niin tilannehan ei parane.
- suhde omiin lapsiin ja lapsenlapsiin liian kiinteä: kaikki moittivat että lapsenlapset menee suhteen edelle. Tässä ovat erittäin oikeassa, mutta mulle tää on kynnyskysymys.
Olisin voinut haukkua noita tapailumiehiä mm. huonosta hygieniasta ylä- ja alapäässä, sottaisuudesta ja öykkäröinnistä ja yhdellä oli mielestäni orastava päihdeongelmakin, mutta en viitsinyt kun halusin vastauksia. Niitä sain mutta esimerkiksi iälleni en voi mitään eikä voi kukaan muukaan omalle iälleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Oletko sitten itse ollut heistä seksuaalisesti kiinnostunut? Koska kyllä se kipinä tarvitaan.
Monista olen ollut, myös tästä, joka ilmoitti kipinän puutteesta. Halailtiin ja kiehnättiin jo treffeillä, mutta kuitenkin niiden jälkeen hän ilmoitti, ettei kiinnosta.
Ap
Haluat miellyttää. Kerro silmiin katsoen ja suoraan mitä haluat ja mitä et halua suhteelta. Minä olin muuten hiljainen, mutta hyvä keskustelija. Olin myös tosi tiukkana rajoistani ja kerroin ne kaikki ääneen. Tein selväksi, etten halua, että kumpikaan leikkii toisen tunteilla. Minulla oli selkeä näkemys siitä millaisen miehen haluan ja pidin siitä kiinni. Vakavasti kiinnostuneita oli lopulta liikaakin. Uskon, että hiljainen varmuuteni teki vaikutuksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molempia ja nyt opiskelen yliopistossa. Osaan keskustella ja saan nämä treffikumppanit myös nauramaan, joten ei ole pelkoa siitä, että pönötetään vaan hiljaa.
Ap
Oletko pomottavaa ihmistyyppiä. Oletko aina mielestäsi paras. Annatko muiden mielipiteille tilaa.
Kysy näitä asioita itseltäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Läski tukahduttaa kipinät.
Mun painoindeksi on alle 20. Ja vaikka olisin "läski" niin se tuskin tulisi heille yllätyksenä, koska kyse ei ole sokkotreffeistä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Nuoret miehet eivät halua välttämättä sitoutua, vaan etsivät lyhyitä suhteita.
Lukiko jossain, että kyse on nuorista miehistä?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sitten deittailet miehiä, joilla on paljon kysyntää.
Peili.