Kamalimmat treffisi? Tulin juuri kävelytreffeiltä.
Tulin juuri kävelytreffeiltä ja nyt vähän naurattaa, vaikka äsken ei naurattanut.
Sovittiin miehen kanssa nimenomaan kävelytreffit. Minä ajattelin, että kävellään rauhallisesti jossain, jutellaan ja ehkä juodaan kahvit matkan varrella. Pukeuduin siis farkkuihin ja svetariin, laitoin hiuksiin laineet ja otin termariin kahvia sekä kaksi mukia. Ihan tavalliset rennot treffit mielessä.
Mies ilmestyy paikalle kirkkaanvärisessä juoksutakissa ja juoksutrikoissa. Siinä vaiheessa näin hänen naamastaan, että hän oli ilmeisesti kuvitellut jotain aivan muuta. Oma naama valahti puolestaan siinä kohtaa, kun tajusin, että hän oli ehkä tullut paikalle juoksulenkille.
No, lähdettiin sitten kävelemään. Tai siis mies lähti kävelemään ja minä yritin pysyä perässä. Hän käveli aivan järkyttävää vauhtia, enkä pysynyt tahdissa. Meillä on sen verran pituuseroa, että hänen yksi askeleensa oli suunnilleen minun kaksi. Yritin siinä sitten jutella hengästyneenä ja kipittää vieressä.
Treffien lopuksi hän vain totesi tyyliin "heippa" ja ilmoitti, että hän haluaa vielä juosta tämän lenkin pari kertaa.
Siis anteeksi mitä? 😂
Kommentit (325)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi tsiisös täällä vain jatkuu tämä kävely- ja lenkkarijankutus. Uskomatonta. Miksei kukaan ole tajunnut tehdä tästä aloitusta? Mitä kävely tarkoittaa, mikä on sopiva nopeus? Miten saa pukeutua? Miten kävelytottumukset korreloivat yhteiskuntaluokan kanssa? Miten itse tykkäät kävellä?
Olette varmasti huikeaa seuraa illanistujaisissa tai kahvipöydässä.
Voi tsiisus, keksiä itsellesi parempaa tekemistä (ei varmaan ole vaikeaa kaltaisellesi loistavalle seuraihmiselle)
Vaihtakaa jo levyä tai pysykää edes aiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Täällä oli vuosia sitten samasta aiheesta ketju, jota sai lukea vedet silmissä nauraen. Harmi että nyt palsta on näköjään jo niin täynnä asiat kirjaimellisesti ottavia autisteja, ettei tästäkään tule mitään.
Olisiko jollakulla vielä niitä treffikokemuksia? Nyt on ketjussa vissiin vain niitä syystäkin sinkkuja, joista niitä tarinoita kerrotaan.
Sama. Olen siis mies, mutta Vauvan ylivoimaisesti hauskimmat ketjut ovat silti olleet niitä, missä (lähinnä naiset) muistelevat kamalimpia deittejä tai mustasukkaisimpia ja hulluimpia exiä. Elämänmakuisia tarinoita, mistä puuttuu trollaus. Jälkimmäisten kokemuksen eivät varmaan tapahtumahetkellä olleet aina hauskoja, mutta muistan nauraneeni siitäkin lankaa lukiessani kirjaimellisesti vedet silmissä monille jutuille.
Olen jo niin vanha pieru, että muistan myös Ellit -palstan (oli hieman kuin Vauvapalsta, mutta huomattavasti vähemmän provoilua) ja sieltä jäi kanssa mieleen ketju, missä karmeille deittikokemuksille sai nauraa kunnolla.
Nyt täällä jankataan sivutolkulla siitä, että mitkä on sopivat vaatteet kävelenkille, ihan kuin se olisi ketjun aihe....O tempora, o mores.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh, jos treffeiksi sovitaan liikuntaa, se sitten tarkoittaa liikuntaa eikä kahvittelua farkuissa. Sellaiset treffit sovitaan puistokahveina tai metsäretkenä. Todennäköisesti mies oli pettynyt kun annoit ymmärtää olevasi liikunnallinen.
Normaaleille ihmisille kävelytreffit tarkoittavat juurikin sellaista rauhallisen tahtista paseerausta, ja jotain kahvipaussia välillä. Jotta voidaan KESKUSTELLA ja TUTUSTUA siihen toiseen. Hikiliikuntalenkille sitten toisella ajalla.
Aika harva lähtee käveleksimään treffeillä. Eri asia, jos treffit jatkuvat sitten sen varsinaisen tapaamisen jälkeen rolvailulla. Normaalia se ei ole missään koskaan.
Olen samaa mieltä. Urheilulliselle ihmiselle on selvää, että kävelytteffit on lenkkeilyä ja ne ”lorvitaan samalla kun tutustutaan”-treffit sovitaan erikseen sellaisiksi.
Höpö höpö. Urheilullisuus ei poista keneltäkään aivoja päästä.
Ei poista niin, mutta sen kiinnostuksen se lopauttaa aika nopeasti, jos on lähtenyt toisen kanssa lenkille ja tämä tulee lorvimaan termarin kanssa.
Lenkille lähteminen on eri asia kuin kävelytreffit.
Ai näihin on käsikirja? Eiköhän jokainen itse määrittele mikä on kävelytreffit. Apn kohdalla ne olivat hänelle farkuissa lorvimista ja miehelle lenkkeilyä. Minä lukeudun jälkimmäiseen. Jos mun treffikumppani ilmestyisi kävelytreffeille farkuissa, en edes vaivautuisi tutustumaan vaan tekisin lenkin yksin.
On todellakin. Treffeillä on tarkoitus tutustua, ei tehdä mitään urheilusuoritusta ELLEI SIITÄ ERIKSEEN SOVITA. Kävelytreffit ovat sellaiset romanttiset lampsimistärskyt ruskaisessa puistossa, ei mitään tolkutonta harppomista pyöräilysortsit ja neonkeltainen juoksutakki päällä. Naurettava ajatuskin.
Just eikä melkein näin! Jos ollaan ekaa kertaa treffeillä, ideana on tosiaan jutella ja tutustua kaikessa rauhassa. Se onnistuu parhaiten rauhallista vauhtia kävellen ja vaikka sitten istahtaenkin välillä johonkin kivaan paikkaan. Vaikka olisi kuinka urheilullinen ihminen, niin jos on yhtään älliä päässä, tajuaa että sitä urheilua ja juoksulenkkeilyä ehditään harrastaa yhdessä myöhemmin, sikäli mikäli tuttavuus syvenee ja tapailu jatkuu.
Entä, jos ei kiinnosta? Silti pitää ekoilla treffeillä esittää va?
Onko normaalia kanssakäyminen sinulle vaikeaa? Ei saakeli, en rupee rautalangasta vääntämään enää. Olkoot.
Missäs vaiheessa musta puhuttiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä oli vuosia sitten samasta aiheesta ketju, jota sai lukea vedet silmissä nauraen. Harmi että nyt palsta on näköjään jo niin täynnä asiat kirjaimellisesti ottavia autisteja, ettei tästäkään tule mitään.
Olisiko jollakulla vielä niitä treffikokemuksia? Nyt on ketjussa vissiin vain niitä syystäkin sinkkuja, joista niitä tarinoita kerrotaan.
Sama. Olen siis mies, mutta Vauvan ylivoimaisesti hauskimmat ketjut ovat silti olleet niitä, missä (lähinnä naiset) muistelevat kamalimpia deittejä tai mustasukkaisimpia ja hulluimpia exiä. Elämänmakuisia tarinoita, mistä puuttuu trollaus. Jälkimmäisten kokemuksen eivät varmaan tapahtumahetkellä olleet aina hauskoja, mutta muistan nauraneeni siitäkin lankaa lukiessani kirjaimellisesti vedet silmissä monille jutuille.
Olen jo niin vanha pieru, että muistan myös Ellit -palstan (oli hieman kuin Vauvapalsta, mutta huomattavasti vähemmän provoilua) ja sieltä jäi kanssa mieleen ketju, missä karmeille deittikokemuksille sai nauraa kunnolla.
Nyt täällä jankataan sivutolkulla siitä, että mitkä on sopivat vaatteet kävelenkille, ihan kuin se olisi ketjun aihe....O tempora, o mores.
Kertoo siitä että apn aloitus oli typerä eikä mikään ”ikävä tai outo treffikokemus”.
Kahdet treffit on jäänyt mieleen. Yhdet kun olin ehkä 14v ja poika 19v. Olin poikaa pidempi ja pojalla häiritsevän rasvainen tukka. Semmoinen vähän rassukka. Muutenkin koko juttu niin outo, että mietin mitä ihmettä. Jouduin sanomaan että ei voida mitenkään tapailla kun olen alaikäinen.
Toinen vanhemmalla iällä ketjupolttajan kanssa, joka kertoi miten sillä on joku klimppi kurkussa jumissa :D
Siitähän ap nimenomaan puhui. Vaatetuksesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi tsiisös täällä vain jatkuu tämä kävely- ja lenkkarijankutus. Uskomatonta. Miksei kukaan ole tajunnut tehdä tästä aloitusta? Mitä kävely tarkoittaa, mikä on sopiva nopeus? Miten saa pukeutua? Miten kävelytottumukset korreloivat yhteiskuntaluokan kanssa? Miten itse tykkäät kävellä?
Olette varmasti huikeaa seuraa illanistujaisissa tai kahvipöydässä.
Voi tsiisus, keksiä itsellesi parempaa tekemistä (ei varmaan ole vaikeaa kaltaisellesi loistavalle seuraihmiselle)
Taisi vissiin osua. Olette varmaan niitä tyyppejä, jotka firman pikkujouluissa alatte ruokapöydässä keskustella siivousrutiineistanne. Kyllä, tämäkin on koettu. Tiedätte, keitä olette.
Tämä oli ihana ja aivan nappiin osunut kommentti. Kumpa kaikki miehet ymmärtäisivät tämän, että kohtelisivat naista naisena. Se ei oikeasti vaadi mitään laatikkoleukaa tai 80 000 vuosituloja. Riittää että osaa huomioida toista, kehua sopivasti kuunnella, olla kiinnostunut toisen kertomasta, katsoa silmiin ja hymyillä
Ja edes nyt sovittaa askeleensa samaan tahtiin, ettei toisen tarvitse juosta.
Huh naiset motkottaa jos mies kävelee eritahtiin varsinkin jos pitkään ollu yhessä ja sanoo ettei halua näyttäytyä oman naisensa kanssa jos kävelee eritahtiin. Mä itse puhtaasti saatan olla ajatuksissani ja sillon mun tahti kiihtyy enkä edes huomaa itse sitä. Kait se nainen on aikuinen ja saa suunsa auki ja sanoo et nyt kävelet liian kovaa tai sitten pidetään kädestä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Huh naiset motkottaa jos mies kävelee eritahtiin varsinkin jos pitkään ollu yhessä ja sanoo ettei halua näyttäytyä oman naisensa kanssa jos kävelee eritahtiin. Mä itse puhtaasti saatan olla ajatuksissani ja sillon mun tahti kiihtyy enkä edes huomaa itse sitä. Kait se nainen on aikuinen ja saa suunsa auki ja sanoo et nyt kävelet liian kovaa tai sitten pidetään kädestä kiinni.
Aikuinen mies osaa kävellä samaan tahtiin kuin seuralainenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaa tietenkin, mutta on kyllä melko lapsellista vaatia sitä jollain prinsessa-kortilla. Ap mokasi nuo treffit alkuunsa ihan itse, miksi miehen olisi pitänyt hänen tahdissaan kulkea?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaa tietenkin, mutta on kyllä melko lapsellista vaatia sitä jollain prinsessa-kortilla. Ap mokasi nuo treffit alkuunsa ihan itse, miksi miehen olisi pitänyt hänen tahdissaan kulkea?
Ei sitä tarvitse vaatia yhtään millään kortilla, herranjumala sentään. :D Se on valtaosalle ihmisistä ihan automaattista toimintaa, niin peruskäytöstapoja kuin olla ja voi.
Eikä ap mokannut yhtään mitään, mies oli nolo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa olla selkeämpi toiveissaan kun treffejä sopii. Jos olisit kertonut ottavasi mukaan kahvit, niin jo siitä olisi miehen pitänyt ymmärtää, että mihinkään juoksemaan sä et ainakaan ole lähdössä.
Jos mies ei ymmärrä eroa sanojen kävely ja juoksu välillä, niin ei se ymmärrä termarikahvistakaan.
Paitsi että toisen kävely voi olla toiselle juoksua.
Jos ei osaa kävellä toisen kanssa samaa vauhtia, ei osaa olla parisuhteessakaan. Kiitos ja heippa tällaisille.
Tämä. Ihminen, joka ei automaattisesti sopeuta kävelyvauhtiaan kävelyseuran kävelyyn, on jotenkin luonnoton.
Tätä on ihan tutkittu: ihmiset eivät edes ajattelee asiaa, vaan alkavat kävellä samaa vauhtia ja tahtia. Jos nainen ja mies kävelevät yhdessä, mies säätää kävelynsä naisen mukaan.
Oma isäni on sellainen, että ei koskaan hidasta muiden takia, harppoo vaan menemään. Muuten kyllä hyvä mies, mutta ei tosiaan osaa huomioida muita LAINKAAN. Elää jotenkin täysin oman päänsä sisällä. Rakastan isää, mutta kauhean outo se kyllä on.
Mieheni on just tuollainen. Harppoo 10 metriä edellä, aina. Yhdessä on oltu 30 v., mutta ekat treffit eo olleet kävelytreffit!
Mies perustelee, että koko työelämänsä on harpponut pikavauhtia suurilla tehdasalueilla samaa tahtia miesten kanssa. Mutta jos miehestäni tulisi yhtäkkiä sinkku, hän ei takuulla löytäisi uutta naista ihan itsekkään kävelyvauhdin takia.
Ei se liity kävelyvauhtiin jos toinen kulkee aina tietyn matkaa edellä. Jos vauhti olisi eri, toinen katoaisi nopeasti horisonttiin. Tuo kertoo vain siitä, ettei mies halua näyttäytyä kanssasi.
Niin se kai on ihan tyypillistä käytöstä narsisteille, että kulkee aina vähän puolisonsa edellä. Ei se mies ole nopeampi, jos pysyy siinä saman mitan päässä edellä kokoajan. Ihan samaa vauhtia voisi kulkea toisen rinnalla. Haluaa vain mennä edellä. Viestii toiselle, että toinen on vaan sellainen, joka saa tulla perässä, muttei kelpaa vierellä ns. samantasoiseksi.
Vai että ihan narsisti? Vähän liian kulutettu termi tänä päivänä. Teet jotain mistä nainen ei tykkää = narsisti. Taidatte vähän ylianalysoida
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä tarvitse vaatia yhtään millään kortilla, herranjumala sentään. :D Se on valtaosalle ihmisistä ihan automaattista toimintaa, niin peruskäytöstapoja kuin olla ja voi.
No en minä ainakaan tuhlaa aikaani, jos homma ei jonkun kanssa toimi. On peruskäytöstapa joo, mutta niin on sekin, että edes yrittää eikä tuhlaa toisen aikaa. Ap tuossa oli nolo, ihme ettei korkkareissa ja minimekossa kävelytreffeille lähtenyt. Mies teki ihan oikein, kun hyödynsi tilanteen lenkkeilemällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ajattelin, että kävellään rauhallisesti jossain, jutellaan ja ehkä juodaan kahvit matkan varrella. Pukeuduin siis farkkuihin ja svetariin, laitoin hiuksiin laineet ja otin termariin kahvia sekä kaksi mukia. Ihan tavalliset rennot treffit mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en minä ainakaan tuhlaa aikaani, jos homma ei jonkun kanssa toimi. On peruskäytöstapa joo, mutta niin on sekin, että edes yrittää eikä tuhlaa toisen aikaa. Ap tuossa oli nolo, ihme ettei korkkareissa ja minimekossa kävelytreffeille lähtenyt. Mies teki ihan oikein, kun hyödynsi tilanteen lenkkeilemällä.
:D Apuuuua.
Jos et halua tuhlata aikaa, sano että kiitos ja näkemiin. Älä ala ravata kuin hullu ja juoksuta toista perässäsi. Härreguud mitä järjenjuoksua palstalla taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ajattelin, että kävellään rauhallisesti jossain, jutellaan ja ehkä juodaan kahvit matkan varrella. Pukeuduin siis farkkuihin ja svetariin, laitoin hiuksiin laineet ja otin termariin kahvia sekä kaksi mukia. Ihan tavalliset rennot treffit mielessä.
Nimenomaan. Ja sitten mies ilmestyi paikalle harppomaan kuin peura trikoopöksyissä karkuun. :D
nainen ilmoitti deittipalvelussa, ettei polta tupakkaa.
treffien aikana se kuitenkin ehti polttaa 2 askillista löyhkääviä syöpäkääryleitä ja heitteli natsoja ympäristöön.
kamalimmat treffini eivät olleet ensimmäiset, vaan vasta muutamien treffien jälkeen nainen paljastui autistiksi. se oli ihan kamala. ei osannut ollenkaan käyttäytyä niin kuin ihmiset. suorastaan pelottava tapaus.
Onko normaalia kanssakäyminen sinulle vaikeaa? Ei saakeli, en rupee rautalangasta vääntämään enää. Olkoot.