Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kamalimmat treffisi? Tulin juuri kävelytreffeiltä.

Vierailija
20.09.2026 |

Tulin juuri kävelytreffeiltä ja nyt vähän naurattaa, vaikka äsken ei naurattanut.

Sovittiin miehen kanssa nimenomaan kävelytreffit. Minä ajattelin, että kävellään rauhallisesti jossain, jutellaan ja ehkä juodaan kahvit matkan varrella. Pukeuduin siis farkkuihin ja svetariin, laitoin hiuksiin laineet ja otin termariin kahvia sekä kaksi mukia. Ihan tavalliset rennot treffit mielessä.

Mies ilmestyy paikalle kirkkaanvärisessä juoksutakissa ja juoksutrikoissa. Siinä vaiheessa näin hänen naamastaan, että hän oli ilmeisesti kuvitellut jotain aivan muuta. Oma naama valahti puolestaan siinä kohtaa, kun tajusin, että hän oli ehkä tullut paikalle juoksulenkille.

No, lähdettiin sitten kävelemään. Tai siis mies lähti kävelemään ja minä yritin pysyä perässä. Hän käveli aivan järkyttävää vauhtia, enkä pysynyt tahdissa. Meillä on sen verran pituuseroa, että hänen yksi askeleensa oli suunnilleen minun kaksi. Yritin siinä sitten jutella hengästyneenä ja kipittää vieressä.

Treffien lopuksi hän vain totesi tyyliin "heippa" ja ilmoitti, että hän haluaa vielä juosta tämän lenkin pari kertaa.

Siis anteeksi mitä? 😂

Kommentit (325)

Vierailija
261/325 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites teillä, joiden mielestä kävely vaatii juoksukamat, niin laitatteko aina juoksuvaatteet, kun kävelette kauppaan, ravintolaan tai bussipysäkille? Vai oletteko ehkä niitä, joille kävely on erillinen suoritus ja muuten mennään autolla?

Näkeehän noita persvakotrikoita tilanteissa kuin tilanteissa eli lähes kaikkialla julkisella paikoilla;D

Vierailija
262/325 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kiinnosta pätkääkään mihin kukin on menossa. Satun nyt vaan tietämään, että järkevä ihminen myös kaupungissa pukeutuu järkevästi ja asiaankuuluvasti. Teinit varmaan farkkuihin joka paikkaan. 

Juu aatelisaikoinakin laitettiin baseball-urheilupuku päälle kun lähdettiin kävelemään puutarhaan. Se että kävely on sinulle jotain raivojumppaa kertoo vain sinun sosiaaliluokastasi. Duunareilla on tapana joko raivosuorittaa tai pämpätä taju kankaalle. Normaali ihminen kykenee käveleskelemään ja nautiskelemaan elämästä sellaisessa tahdissa, ettei tarvita urheiluvaatteita jalkojen liikutteluun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/325 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ehkä kannattaisi tuhlata ruutia tähän kaveriin. Hän vaikuttaa olevan ns. yhden asian mies. 

Mihin kaveriin? Muhun vai? Olen nainen ja naimisissa ja kolmen lapsen äiti. 

Tuskinpa niiden treffien tarkoitus on testata toisen kuntoa. Se nyt vaan tuppaa olemaan niin, että ihminen haluaa omaan rytmiin ja arvoihin jne. sopivan puolison/kumppanin, niin jos toinen on valehdellut noista asioista, on se märkä rätti naamalle. Kummallisesti ne naisten pehmeät arvot ja luonteenpiirteet saa olla kynnyskysymyskin, mutta miehen kriteerit tai liikunnallisuus ei. Miksi naiset ei suoraan kerro, että mä seinäjoogaan, jos se on se mitä he harrastaa? 

Naiset yliajattelee/ylitulkitsee jne. kaiken ja jos sitten vielä valehtelee liikunnallisuutensa, onko ihme että ei kiinnosta sitä yhtä kertaa enempää? 

Tämä on minusta aina ollut sääli, näin itsekin paljon harrastavana, että kovin usein muut "liikunnallisiksi" identifioituvat ovat muuten aika rajoittuneita ajattelultaan. Aiempi kirjoittaja tästä nyt edustavana esimerkkinä fanaattisuudessaan ja yksinkertaisuudessaan.

Sisälukutaidon puute: aloittajahan ei ollut mitenkään mainostanut olevansa erityisen liikunnallinen, vaan ainoastaan lähtenyt kävelytreffeille, jotka myös minä ymmärrän vaikeuksitta muuksi kuin urheilusuoritukseksi ellei toisin erikseen sovita. Sitten vielä päälle kunnon pick me girl -vuodatukset siitä kuinka naiset ovat niin huonoja kun sitä ja tätä (paitsi tietenkin kirjoittaja itse).

Toistuvasti käy niin että kun näiden ihmisten kanssa suostuu yrittämään syvempää tutustumista koska sen yhteisen harrastuksen puitteissa on ollut ihan mukavaa, osoittautuu että mitään mielenkiintoista sanottavaa ei sitten olekaan, joskus ei edes perustason keskustelutaitoa. Harmillista, kun mielelläni joskus liikkuisinkin yhdessä jonkun itselleni läheisen kanssa, mutta muista piireistä tutut, hauskat ja kiinnostavat tyypit taas eivät ole innostuneet mukaan näihin lajeihini.

Pariutumisessa ei ole kyse yhteisistä keskustelunaiheista vaan perheellistymisestä. Papin aamen, sukuelimet yhteen ja lapset tulille. Mielenkiintoisia keskusteluja käyt sitten jossain kirjakerhossa aiheen tiimoilta tai muuten samanhenkisten kanssa. Urheilemassa käyt urheiluseurassa urheilukaverien kanssa. Puolison kanssa jaetaan koti, lapset, toimiva arki ja mahdollisesti jotain muuta.

Kumppania valitessa tulee kiinnittää huomiota siihen, että sinulla on rentoutunut ja hyvä olo tämän seurassa ja siihen, että arvonne ovat suhteellisen samanlaiset. Kympin tytön ei kannata pariutua uhkapeliongelmaisen päihdeaddiktin kanssa, vaikka päihdeaddikti pyytäisi. 

Urheiluhullu mies on todennäköisesti jotenkin vähän psyykkisesti sitä paitsi ongelmainen, kun keskittyy sairaalloisesti kehonsa rakentamiseen, joka on yksi narsismin muoto. Samanlaista ahneutta kuin rahan säästäminen tai hoardaaminen sen sijoittamisen tai vaikkapa lahjoittamisen sijaan.

Naista lähestyttäessä tulee naista kohdella naisena: kedon kauneimpana kukkasena ja tulevien lasten arvoitettuna äitinä. Jos tämä ei mahdu omaan käytöspatteriin niin grinderiin ja kenneliin mars.

Aika monille se rentoutunut ja hyvä olo jonkun seurassa kyllä tulee juuri siitä, että on mukava jutella ja hauskaa yhdessä, mitä nyt sitten milloinkin yhdessä tehdään. Se taas mitä kaikkea yhdessä halutaan tehdä lienee jokaisen parin itse määriteltävissä, eivätkä lapsetkaan kuulu kaikkien toiveisiin. Miten muuten kuin keskustelemalla ajattelit niitä toisen arvojakaan selvittää?

Ja tuossa aiemmassahan siis puhuttiin tutustumisesta yleisesti, myös ystävinä ja tuttavina, ei pelkästään parisuhdemielessä.

Vierailija
264/325 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en jumppaa julkisesti enää ollenkaan, ihan tarpeeksi sain epätoivottua mieshuomiota niinä aikoina kuin sitä tein. Kotosalla pyjamassa joogat ja jos mies etsii jotain julkista itsensätyrkyttäjää niin eipä ole minun mieheni joka tapauksessa.

Vierailija
265/325 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ehkä kannattaisi tuhlata ruutia tähän kaveriin. Hän vaikuttaa olevan ns. yhden asian mies. 

Mihin kaveriin? Muhun vai? Olen nainen ja naimisissa ja kolmen lapsen äiti. 

Tuskinpa niiden treffien tarkoitus on testata toisen kuntoa. Se nyt vaan tuppaa olemaan niin, että ihminen haluaa omaan rytmiin ja arvoihin jne. sopivan puolison/kumppanin, niin jos toinen on valehdellut noista asioista, on se märkä rätti naamalle. Kummallisesti ne naisten pehmeät arvot ja luonteenpiirteet saa olla kynnyskysymyskin, mutta miehen kriteerit tai liikunnallisuus ei. Miksi naiset ei suoraan kerro, että mä seinäjoogaan, jos se on se mitä he harrastaa? 

Naiset yliajattelee/ylitulkitsee jne. kaiken ja jos sitten vielä valehtelee liikunnallisuutensa, onko ihme että ei kiinnosta sitä yhtä kertaa enempää? 

Tämä on minusta aina ollut sääli, näin itsekin paljon harrastavana, että kovin usein muut "liikunnallisiksi" identifioituvat ovat muuten aika rajoittuneita ajattelultaan. Aiempi kirjoittaja tästä nyt edustavana esimerkkinä fanaattisuudessaan ja yksinkertaisuudessaan.

Sisälukutaidon puute: aloittajahan ei ollut mitenkään mainostanut olevansa erityisen liikunnallinen, vaan ainoastaan lähtenyt kävelytreffeille, jotka myös minä ymmärrän vaikeuksitta muuksi kuin urheilusuoritukseksi ellei toisin erikseen sovita. Sitten vielä päälle kunnon pick me girl -vuodatukset siitä kuinka naiset ovat niin huonoja kun sitä ja tätä (paitsi tietenkin kirjoittaja itse).

Toistuvasti käy niin että kun näiden ihmisten kanssa suostuu yrittämään syvempää tutustumista koska sen yhteisen harrastuksen puitteissa on ollut ihan mukavaa, osoittautuu että mitään mielenkiintoista sanottavaa ei sitten olekaan, joskus ei edes perustason keskustelutaitoa. Harmillista, kun mielelläni joskus liikkuisinkin yhdessä jonkun itselleni läheisen kanssa, mutta muista piireistä tutut, hauskat ja kiinnostavat tyypit taas eivät ole innostuneet mukaan näihin lajeihini.

Pariutumisessa ei ole kyse yhteisistä keskustelunaiheista vaan perheellistymisestä. Papin aamen, sukuelimet yhteen ja lapset tulille. Mielenkiintoisia keskusteluja käyt sitten jossain kirjakerhossa aiheen tiimoilta tai muuten samanhenkisten kanssa. Urheilemassa käyt urheiluseurassa urheilukaverien kanssa. Puolison kanssa jaetaan koti, lapset, toimiva arki ja mahdollisesti jotain muuta.

Kumppania valitessa tulee kiinnittää huomiota siihen, että sinulla on rentoutunut ja hyvä olo tämän seurassa ja siihen, että arvonne ovat suhteellisen samanlaiset. Kympin tytön ei kannata pariutua uhkapeliongelmaisen päihdeaddiktin kanssa, vaikka päihdeaddikti pyytäisi. 

Urheiluhullu mies on todennäköisesti jotenkin vähän psyykkisesti sitä paitsi ongelmainen, kun keskittyy sairaalloisesti kehonsa rakentamiseen, joka on yksi narsismin muoto. Samanlaista ahneutta kuin rahan säästäminen tai hoardaaminen sen sijoittamisen tai vaikkapa lahjoittamisen sijaan.

Naista lähestyttäessä tulee naista kohdella naisena: kedon kauneimpana kukkasena ja tulevien lasten arvoitettuna äitinä. Jos tämä ei mahdu omaan käytöspatteriin niin grinderiin ja kenneliin mars.

Aika monille se rentoutunut ja hyvä olo jonkun seurassa kyllä tulee juuri siitä, että on mukava jutella ja hauskaa yhdessä, mitä nyt sitten milloinkin yhdessä tehdään. Se taas mitä kaikkea yhdessä halutaan tehdä lienee jokaisen parin itse määriteltävissä, eivätkä lapsetkaan kuulu kaikkien toiveisiin. Miten muuten kuin keskustelemalla ajattelit niitä toisen arvojakaan selvittää?

Ja tuossa aiemmassahan siis puhuttiin tutustumisesta yleisesti, myös ystävinä ja tuttavina, ei pelkästään parisuhdemielessä.

Lähdetään nyt kuitenkin siitä liikkeelle että miehen ja naisen välisessä suhteessa on kyse yhdestä asiasta joka on parittelu ja muissa asioissa ei sitten ole tarvetta sotkeentua toiseen tinderin kautta. Harrastusporukoissa ja seuroissa tapaa samanhenkiset ihmiset, joiden kanssa harrastaa. Run clubeja on joka paikassa. Jos etsii tinderistä juoksuseuraa niin metsään meni. Ylipäätään se että harrastaa sellaisten ihmisten kanssa joiden kanssa on seksuaalista jännitettä on typeryyttä. Yksi mies ei tarvitse kuin yhden vaimon ja muuten voi sitten keskittyä muihin asioihin.

Vierailija
266/325 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävely on rauhallista kävelyä samalla jutellen ja siinä voi ostaa mukaan kahvit tai jäätelöt, täysin eri asia kuin mennä lenkille tai juoksemaan jossa paahdetaan kovaa.

Vähän olisi noloa kun mies haluaisi kävellä puistossa fiilistellen ja nainen ilmestyisi sinne juoksutrikoissa,kompressiosäärystimissä ja sheikkeri kainalossa valmiina vetämään kymmenen kilsan juoksulenkin .D

Mitäs noloa siinä olisi? Jos ei osaa sanoa että ”Mennään tohon puistoon käveleksimään” vaan sopii kävelystä, kertoo ihmisestä aika paljon, jos se on jotenkin outoa, että toinen pukeutuu sitten sitä kävelyä varten. Minä ainakin pidän aika junttina, jos kävelylle lähtee farkuissa tai mekossa. 

Käyn päivittäin kahdella pitkällä kävelyllä ja kävelen rivakasti kahden koiran kanssa. Olen aina farkuissa ja kesällä usein mekossa eli siinä asussa missä satun kulloinkin olemaan. Ei kukaan kaupungissa asuva pukeudu lenkkiasuun lähtiessään kävelylle, juoksulenkki on sitten eri asia. 

Olen huomannut, että maaseudulla ja köyhissä lähiöissä pukeudutaan jatkuvasti treeniasuihin kaikkialla, kauppaankin mennessä. Suomalaisista aikoinaan puhuttiinkin tuulipukukansana. Uusi kansallisasumme on treenivaatteet, normaali pukeutuminen on unohtunut.

No ei ole normaalia farkuissa kulkea lenkillä kaupungissakaan. 

Sinulla taitaa olla joku ylimääräinen aisti, kun huomaat kaupungilla farkut jalassa kulkevasta onko hän kävelyllä tai muuten menossa jonnekin. Mistä sinä erotat heidät?

Mua ei kiinnosta pätkääkään mihin kukin on menossa. Satun nyt vaan tietämään, että järkevä ihminen myös kaupungissa pukeutuu järkevästi ja asiaankuuluvasti. Teinit varmaan farkkuihin joka paikkaan. 

Kävelemiseen ei tarvita mitään erikoisvarusteita, toim. huom.

Ei tietenkään tarvitse, mutta järkevä niin tekee. Toki, jos ei ole varaa hankkia kävelylenkkareita tai housuja, paitaa tai takkia, sitten varmaan ei, mutta muut syyt kuin raha, on joko laiskuutta tai typeryyttä. 

Vierailija
267/325 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävely on rauhallista kävelyä samalla jutellen ja siinä voi ostaa mukaan kahvit tai jäätelöt, täysin eri asia kuin mennä lenkille tai juoksemaan jossa paahdetaan kovaa.

Vähän olisi noloa kun mies haluaisi kävellä puistossa fiilistellen ja nainen ilmestyisi sinne juoksutrikoissa,kompressiosäärystimissä ja sheikkeri kainalossa valmiina vetämään kymmenen kilsan juoksulenkin .D

Mitäs noloa siinä olisi? Jos ei osaa sanoa että ”Mennään tohon puistoon käveleksimään” vaan sopii kävelystä, kertoo ihmisestä aika paljon, jos se on jotenkin outoa, että toinen pukeutuu sitten sitä kävelyä varten. Minä ainakin pidän aika junttina, jos kävelylle lähtee farkuissa tai mekossa. 

Käyn päivittäin kahdella pitkällä kävelyllä ja kävelen rivakasti kahden koiran kanssa. Olen aina farkuissa ja kesällä usein mekossa eli siinä asussa missä satun kulloinkin olemaan. Ei kukaan kaupungissa asuva pukeudu lenkkiasuun lähtiessään kävelylle, juoksulenkki on sitten eri asia. 

Olen huomannut, että maaseudulla ja köyhissä lähiöissä pukeudutaan jatkuvasti treeniasuihin kaikkialla, kauppaankin mennessä. Suomalaisista aikoinaan puhuttiinkin tuulipukukansana. Uusi kansallisasumme on treenivaatteet, normaali pukeutuminen on unohtunut.

Sinulla taitaa olla joku ylimääräinen aisti, kun huomaat kaupungilla farkut jalassa kulkevasta onko hän kävelyllä tai muuten menossa jonnekin. Mistä sinä erotat heidät?

Ei tietenkään tarvitse, mutta järkevä niin tekee. Toki, jos ei ole varaa hankkia kävelylenkkareita tai housuja, paitaa tai takkia, sitten varmaan ei, mutta muut syyt kuin raha, on joko laiskuutta tai typeryyttä. 

Kävelylenkkarit? :D

Vierailija
268/325 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu aatelisaikoinakin laitettiin baseball-urheilupuku päälle kun lähdettiin kävelemään puutarhaan. Se että kävely on sinulle jotain raivojumppaa kertoo vain sinun sosiaaliluokastasi. Duunareilla on tapana joko raivosuorittaa tai pämpätä taju kankaalle. Normaali ihminen kykenee käveleskelemään ja nautiskelemaan elämästä sellaisessa tahdissa, ettei tarvita urheiluvaatteita jalkojen liikutteluun.

😂 Sulla sitten varmaan on tasan me yhdet farkut joka paikassa. Käveleskely on eri asia kuin kävely ja ei ole mitään naurettavampaa kuin ihminen, joka ei osaa pukeutua sen mukaan mitä on tekemässä. Jos ei sen vertaa viitsi, että vaihtaa vaatteet ulos lähtiessään, on kyllä todella naurettava. Sitten ollaan farkkutakissa metsäretkellä ja tennareissa kävelyllä ja svetarissa kiipeilemässä. 

Vierailija
269/325 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin, rauha nyt taas. Kaikki eivät halua lapsia.

Sitten ei ole myöskään syytä paritella tai hyväksikäyttää ketään seksuaalisesti parittelun merkeissä. Siemenensä voi laskea viemäriin tai better yet pitää palleissaan maaperää mädättämästä.

Minä tykkään paritella mieheni kanssa vaikka en lapsia haluakaan. Se on yllättävän mukavaa puuhaa, toki ei kaikille eikä tarvitsekaan.

Vierailija
270/325 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, kävelylenkkarit. Tervetuloa nykypäivään. 

Vierailija
271/325 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelylenkkarit? Mitä muita kenkiä sinulla on? Suurimmassa osassa hienostelukenkiä on jäykisetyt pohjat ja ne ovat epäeettistä eläimennahkaa. Pilaat niillä jalkasi ja karmasi. Kengät, jotka soveltuvat mihin tahansa käyttöön, niissä on aina pehmeä pohja ja pystyt niillä sekä kävelemään että juoksemaan. Vaelluskengät ovat vielä pahempia kuin pönötyskengät, niissä on jäykistetyn pohjan lisäksi jäykistetty nilkka eli tuhoat kaikki jalkapohjasi lihakset sellaisia käyttäessäsi.

Olet raukka parka kapitalismin uhri, jos kuvittelet että tarvitset useat kengät eri tarkoituksia varten ja suuri osa niistä on vieläpä sellaisia, missä et pysty edes kävelemään.

Vierailija
272/325 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, kävelylenkkarit. Tervetuloa nykypäivään. 

Kiitos ei. Kaikki tuntemani ihmiset sitä paitsi käyttävät paljasjalkakenkiä, joilla voi kävellä, juosta, kiivetä vuorelle tai niissä voi vaikka nukkua. 

Elin tuon kapitalismin uhri-vaiheen 15-20 ikävuosina ja kasvoin siitä onneksi nopeasti ulos.

Vierailija
273/325 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten ei ole myöskään syytä paritella tai hyväksikäyttää ketään seksuaalisesti parittelun merkeissä. Siemenensä voi laskea viemäriin tai better yet pitää palleissaan maaperää mädättämästä.

Minä tykkään paritella mieheni kanssa vaikka en lapsia haluakaan. Se on yllättävän mukavaa puuhaa, toki ei kaikille eikä tarvitsekaan.

En sanoisi että itsensä myrkyttäminen ja häpäisy olisi kovin mukavaa, vaikka sillä vähän ihmishuomiota saisikin. Mieluummin olen ilman.

Vierailija
274/325 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei tietenkään tarvitse, mutta järkevä niin tekee. Toki, jos ei ole varaa hankkia kävelylenkkareita tai housuja, paitaa tai takkia, sitten varmaan ei, mutta muut syyt kuin raha, on joko laiskuutta tai typeryyttä."

Miksi? Minä kävelen joka päivä työmatkat yht. 5 km tennareissa ja farkuissa. En ole vielä keksinyt siitä mitään ongelmaa.

Vierailija
275/325 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂 Sulla sitten varmaan on tasan me yhdet farkut joka paikassa. Käveleskely on eri asia kuin kävely ja ei ole mitään naurettavampaa kuin ihminen, joka ei osaa pukeutua sen mukaan mitä on tekemässä. Jos ei sen vertaa viitsi, että vaihtaa vaatteet ulos lähtiessään, on kyllä todella naurettava. Sitten ollaan farkkutakissa metsäretkellä ja tennareissa kävelyllä ja svetarissa kiipeilemässä. 

En käytä myöskään farmareita, siis farm workereiden työhousuja. Voit vaan arvailla mitä käytän, jos ne eivät ole urheiluvaatteita tai farmareita. 

En tietenkään vaihda vaatteita sen perusteella, että käyn kävelyllä puistossa. Käyn siellä joskus työpäivänkin aikana, se helpottaa ajatustyötä. Käyn niillä kahvilla, käyn niillä kaupassa, toimistolla, puistossa, ja olen niillä kotona. Juhliinkin voisi mennä jos vaihtaisi kengät ja heittäisi päälle jakkutakin. Uskomatonta, mutta totta.

Vierailija
276/325 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En sanoisi että itsensä myrkyttäminen ja häpäisy olisi kovin mukavaa, vaikka sillä vähän ihmishuomiota saisikin. Mieluummin olen ilman.

Huomaan, ja onneksi länsimaassa saat toimia tässä(kin) asiassa kuten haluat. Anna muiden rauhassa toimia toisin. Tosin joku terapiapätkä voisi olla tarpeen, jos seksi tarkoittaa sinulle häpäisyä ja myrkyttämistä.

277/325 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo lenkille ryntääminen voi olla myös hyvä escape plan treffeiltä. Vähän sama kuin ”kaveri soitti, pitää mennä”. 

Vierailija
278/325 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Metsäretkellä? Miksi rämpisin pusikossa kun saan mustikat tilaamalla kotiovelle.

Kiipeilemässä? Varmasti pilaan käteni ja vartaloni apinaharrastuksilla.

Tennarit ovat erinomaiset kengät mitä esimerkiksi varakkaat yritysjohtajat käyttävät jopa edustustilaisuuksissa. Niissäkin on toki parempia ja huonompia, pehmeämpipohjaisia ja jäykempiä. Harmillisen usein näkee näitä jäykkäpohjaisia eläimennahkaisia, mutta näin tyylinäkökulmasta tennari on tennari.

Vierailija
279/325 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävelylenkkarit? Mitä muita kenkiä sinulla on? Suurimmassa osassa hienostelukenkiä on jäykisetyt pohjat ja ne ovat epäeettistä eläimennahkaa. Pilaat niillä jalkasi ja karmasi. Kengät, jotka soveltuvat mihin tahansa käyttöön, niissä on aina pehmeä pohja ja pystyt niillä sekä kävelemään että juoksemaan. Vaelluskengät ovat vielä pahempia kuin pönötyskengät, niissä on jäykistetyn pohjan lisäksi jäykistetty nilkka eli tuhoat kaikki jalkapohjasi lihakset sellaisia käyttäessäsi.

Olet raukka parka kapitalismin uhri, jos kuvittelet että tarvitset useat kengät eri tarkoituksia varten ja suuri osa niistä on vieläpä sellaisia, missä et pysty edes kävelemään.

No huh huh. Tottakai on kävelyyn ja juoksuun eri kengät. Sulla ehkä sit ei. 

Vierailija
280/325 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaan, ja onneksi länsimaassa saat toimia tässä(kin) asiassa kuten haluat. Anna muiden rauhassa toimia toisin. Tosin joku terapiapätkä voisi olla tarpeen, jos seksi tarkoittaa sinulle häpäisyä ja myrkyttämistä.

Lopetan selibaattipakotuksen heti kun seksipakotus lopetetaan. Eli ei ole tapahtumassa lähiaikoina varmaan? 

Terapiaa tarvitset sinä jos kuvittelet että hedelmättömänä seksinukkena toimiminen = rakkaus.