YLE: Keski-ikäiselle naiselle ei löydy tinderistä seuraa
Äkäslompololainen 38v Mirka ei löydä tinderistä seuraa. Hän haluaisi perustaa perheen, mutta tarjolla on vaan lomaromansseja. Keskustellaan mistä johtuu että mukavan näköinen nainen on vastentahtoisesti sinkku?
(Älkää poistako keskustelua, edellinen ketju poistettiin.)
Kommentit (1168)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kriteerit pilvissä, kuten tavallista. Ei siinä sen kummempaa.
Kriteerinä hänellä on että mies viihtyy luonnossa ja haluaa lapsia. Se ei ole paljoa vaadittu.
Ai lapsien haluaminen ei ole paljoa vaadittu? Mielestäni täysin päinvastoin.
Samaa mieltä. Ja kerrankin samaa mieltä palstailevan miehen kanssa, sen joka kirjoitti kommentin 38-vuotiaasta vauvakuumeisesta naisesta ja tuplakondomeista.
Olen nainen, mutta pystyn ymmärtämään, että tuollaisessa ajolähtötilanteessa on hemmetin kuumottavaa edes harkita pidempää suhdetta.
Siinähän pitää tietysti TARPEET KOHDATA, kuten aina pariutuessa! Eli Mirka tarvitsee miehen, joka myös haluaa asap perheen ja etsii lapselleen äitiä.
En tajua ihmisiä, jotka änkevät parisuhteeseen ihmisen kanssa jonka kanssa ei tarpeet kohtaa edes isoissa asioissa.
Ymmärrän tämän aivan hyvin. On kuitenkin todella iso asia tapailla, kuulostella olisiko tästä loppuelämän suhteeksi ja samalla tiedostaa, että toisella biologinen kello tikittää.
Ymmärrän enemmän kuin hyvin niitä miehiä, jotka pelkäävät tuhlaavansa toisen aikaa, kun eivät ole satavarmoja siitä, onko toinen se oikea.
Sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kriteerinä hänellä on että mies viihtyy luonnossa ja haluaa lapsia. Se ei ole paljoa vaadittu.
Samaa mieltä. Ja kerrankin samaa mieltä palstailevan miehen kanssa, sen joka kirjoitti kommentin 38-vuotiaasta vauvakuumeisesta naisesta ja tuplakondomeista.
Olen nainen, mutta pystyn ymmärtämään, että tuollaisessa ajolähtötilanteessa on hemmetin kuumottavaa edes harkita pidempää suhdetta.
Siinähän pitää tietysti TARPEET KOHDATA, kuten aina pariutuessa! Eli Mirka tarvitsee miehen, joka myös haluaa asap perheen ja etsii lapselleen äitiä.
En tajua ihmisiä, jotka änkevät parisuhteeseen ihmisen kanssa jonka kanssa ei tarpeet kohtaa edes isoissa asioissa.
Ymmärrän tämän aivan hyvin. On kuitenkin todella iso asia tapailla, kuulostella olisiko tästä loppuelämän suhteeksi ja samalla tiedostaa, että toisella biologinen kello tikittää.
Ymmärrän enemmän kuin hyvin niitä miehiä, jotka pelkäävät tuhlaavansa toisen aikaa, kun eivät ole satavarmoja siitä, onko toinen se oikea.
Sama
Tuossa vaiheessa pitääkin olla jo yli niistä lapsellisista Se Oikea -haihatteluista, jos perheen perustaminen on prioriteetti.
Sopiva ihminen riittää, sellainen jonka kanssa tuntuu hyvältä pistää geenit jakoon ja alkaa kasvattamaan lapsia.
Sen Oikean perässä haihattelu sopii 35+ iässä niille, joille ei ole niin oleellisen tärkeää saako lapsia vai ei, tai joilla on jo lapsia (ja jostain syystä kuitenkin sinkku). Moni eroaa siitäkin kumppanista, joka tuntui 28-vuotiaana Siltä Oikealta ja jonka kanssa saatiin 32v ja 35v oikein toivotut ja suunnitellut lapset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä lähtisin siinttä että plikan pitää olla impi; sitten alkaisin tarkastella muita seikkoja
Onko sulla itsellä poikuus tallella?
On sillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä lähtisin siinttä että plikan pitää olla impi; sitten alkaisin tarkastella muita seikkoja
Miksi tarvitsisi olla? Musta naiset on vähän yksinkertaisia kun eivät koskaan ymmärrä, että ei tarvitse olla samanlainen kuin se jota hakee. Jokaisella saa olla omat kriteerit, ettehän tekään kovin pitkiä ole. Räksyttäkää vaan mutta se ei muuta mitään, se vain vaikuttaa vielä huvitavammalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
on ollut jo 43 vuotta. Enkö olekin aika tolkku. 9 kuukauden runkkaustauvonkin pidin mutta sitten pitkin hampain runkkasin neljästi, mutta huonoin omintunnoin ja lupaan kyllä maksaa siintä säädetyt rankaistukset
On myös aikamoisen epäviehättävää, jos vaikkapa 38v mies ei osaa tehdä päätöksiä.
Esim. tuossa tilanteessa se on Päätös alkaa sen naisen kanssa ja perustaa perhe, jos perusasiat kohtaa eli: nainen on "panisin"-kategoriassa, naisen kanssa viihtyy, elämänarvot kohtaa.
Ei nyt kerkee naimisoituilla eikä pariutuilla. pitää koittaa aseksuaalistua ja tulla uskoon ettei jäisi poisa ylöstempauksesta, Pedon aikaan marttyyrikuolijaksi
Ehkä hänellä on pienet tulot, jos on liikunnan tuntiopettaja ja eräopashommatkaan ei mitään säännöllisiä isoja tuloja tuo. Eli itsekseen pärjää jotenkuten. Miehen pitäisi elättää Mirka ja lapset. Ei se perheen perustaminen ihan halpaa lystiä ole. Miehet miettii myös rahaa, ei taida varsinkaan jo varttuneempana enää riittää, että nainen on ihan kivaa seuraa. Mutta jospa joku löytyy, jolla on varaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon kertoo tästä maailmasta missä eletään, että kun joku kertoo kumppanin löytämisen olevan vaikeaa, niin keskustelu siirtyy siitä siihen, onko tämä nainen lihava vai laiha ja mikä merkitys painolla on kumppanin valinnassa.
Miksi olemme näin ulkonäkökeskeisiä?! Ja joo, olen lukenut evoluutioteoriasta ja tiedän, että miehet ovat visuaalisia parinvalinnassa, sekä sen, että evoluution näkökulmassa hoikkuus yhdistyy vitaalisuuten, joka taas indikoi hengissä pysymistä ja parempaa kykyä huolehtia jälkeläisistä. Mutta kertakaikkiaan sick mihin ihmisten huomio kiinnittyy. Voisimmeko sivistyneessä yhteiskunnassa käyttää aivojen etuotsalohkoa liskoaivojen sijasta?!Naiset ovat miehiä paljon nirsompia ulkonäön suhteen. Fakta.
Alapeukkujen perusteella kalikka kalahti.
Ei kalahtanut koska totuushan, että miehet ovat nirsompia.
Itse olen ollut naimisissa miehen kanssa joka oli mua parisen senttiä lyhyempi, mä olen 169cm pitkä. Mies oli myös kaljuuntuva. Ihan tavallisen näköinen kasvoista. Eikä myöskään ollut rikas vaan tavallinen duunari.
Tässä taas näkee naisten "väittelytaidot".
Tarjotaan todisteeksi jostain sitä yhtä omaa täysin subjektiivista ja solipsistista kokemusta ja sivuutetaan tilastolliset tosiasiat ja universaalimmat ilmiöt. Esimerkiksi tutkimukset deittisovelluksista todellakin TODISTAVAT TILASTOLLISESTI, että naiset ovat miehiä paljon nirsompia ja pinnallisempia. FAKTA. Siinä ei jonkun Jaanan subjektiivinen ketään kiinnostamaton kokemus paina yhtään mitään.
Koitas nyt herätä todellisuuteen ja katsoa pariskuntia oikeassa elämässä.
Todellisuus on, että nainen aina tavoittelee itseään reippaasti parempaa miestä. Kun ja jos ei tällaista saa sitoutumaan, tyytyy sitten vähempään, mutta ei tietenkään ole täysin tyytyväinen tuohon kompromissiin. Siitä sitten seuraa mm. seksittömyyttä, joka yleensä tulee naisen aloitteesta, sekä avioeroja, jotka nainen 70 % ajasta on laittanut alulle. Fakta. Tuo 70% muuten korreloi juuri sen kanssa, että noin 70% naisista tyytyy mieheen, jota ei oikeasti haluaisi.
Av incelin todellisuus, ja kaikkien yläpeukuttaneiden..
On ihan tutkittu, että nimenomaan miehet toimivat noin, koska kaikki miehet kuvittelevat olevansa keskivertoa parempia, ja siksi itse lähestyvät itseään tasokkaampia naisia. Tämä puolestaan johtuu sosiokulttuurisista syistä, ja testosteronista.
Mutta, mitäpä av- incelit välityävät oikeastaan todellisuudesta.....
Kai laitat linkin kyseiseen tutkimukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama
Tuossa vaiheessa pitääkin olla jo yli niistä lapsellisista Se Oikea -haihatteluista, jos perheen perustaminen on prioriteetti.
Sopiva ihminen riittää, sellainen jonka kanssa tuntuu hyvältä pistää geenit jakoon ja alkaa kasvattamaan lapsia.
Sen Oikean perässä haihattelu sopii 35+ iässä niille, joille ei ole niin oleellisen tärkeää saako lapsia vai ei, tai joilla on jo lapsia (ja jostain syystä kuitenkin sinkku). Moni eroaa siitäkin kumppanista, joka tuntui 28-vuotiaana Siltä Oikealta ja jonka kanssa saatiin 32v ja 35v oikein toivotut ja suunnitellut lapset.
Ihan sama, miksi sitä sanot tai mitä termejä pilkkaat, toisen osapuolen kiire lapsentekoon luo ylimääräistä painetta parisuhteen alkumetreille. Ei ole mikään ihme, jos empaattinen tapailukumppani moiseen reagoi.
Vierailija kirjoitti:
On myös aikamoisen epäviehättävää, jos vaikkapa 38v mies ei osaa tehdä päätöksiä.
Esim. tuossa tilanteessa se on Päätös alkaa sen naisen kanssa ja perustaa perhe, jos perusasiat kohtaa eli: nainen on "panisin"-kategoriassa, naisen kanssa viihtyy, elämänarvot kohtaa.
On myös Päätös, ettei haluakaan 💡
Onko hänellä hätätila? Jostain syystä kuuluttaa turuilla ja toreilla miehenpuutetta. Säälittävää, varsinkin kun on itse itsensä tuohon jamaan ajanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama
Ihan sama, miksi sitä sanot tai mitä termejä pilkkaat, toisen osapuolen kiire lapsentekoon luo ylimääräistä painetta parisuhteen alkumetreille. Ei ole mikään ihme, jos empaattinen tapailukumppani moiseen reagoi.
Mies joka tietää mitä haluaa vs. mies joka ei
Ei siinä sen kummempaa. Ja toiselle vastaajalle: tietysti se on Päätös, ettei halua. Siitähän tuossa viestissä oli kyse, että aikuisen miehen täytyy osata tehdä päätös. Eli tietää mitä haluaa tai ei halua.
Vatulointi on epäkiihottaville olmeille. Jos nainen ei muita kuin sellaisia saa, niin katsetta peiliin ja omaa tasoa nostamaan.
"Olen kuitenkin sitä mieltä, että miesten kannattaisi täällä kirjoittaa kauniimmin naisista. Ja ajatella."
Sanoisin, että naiset saavat täällä ihan samaa kohtelua miehiltä kuin mitä itse antavat miehille. Turha yrittää väittää että naiset olisivat millään lailla parempia.
Vierailija kirjoitti:
"Olen kuitenkin sitä mieltä, että miesten kannattaisi täällä kirjoittaa kauniimmin naisista. Ja ajatella."
Sanoisin, että naiset saavat täällä ihan samaa kohtelua miehiltä kuin mitä itse antavat miehille. Turha yrittää väittää että naiset olisivat millään lailla parempia.
Itse en täällä hauku miehiä ja kun olen asiallisesti kirjoittanut omia mielipiteitä niin paskaa olen saanut niskaan. On huoriteltu, haukuttu rumaksi, läskiksi, tyhmäksi jne.
Vierailija kirjoitti:
Tuossahan on taustalla, että naiset edellyttävät itseään kohdeltavan silkkihansikkain huomioimatta heidän omaa huonoa käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en täällä hauku miehiä ja kun olen asiallisesti kirjoittanut omia mielipiteitä niin paskaa olen saanut niskaan. On huoriteltu, haukuttu rumaksi, läskiksi, tyhmäksi jne.
Ja moni muu miehistä saanut samanlaista kohtelua. Et pysty niin kohtelias olemaankaan ilman, että joku sinut haukkuu maan rakoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja moni muu miehistä saanut samanlaista kohtelua. Et pysty niin kohtelias olemaankaan ilman, että joku sinut haukkuu maan rakoon.
Huoh. Niin kerron asiallisesti jonkun oman mielipiteeni enkä samalla kohdista sitä kenellekään suoraan tai hauku ketään. Miten tämä tekee minusta epäasiallisen ja on muka oikeus haukkua? Tosiasia on, että naisviha on tällä palstalla paljon suurempaa ja sairaampaa kuin miesviha. Sokea on ihminen joa ei tätä näe. Ei, ei ole oikein haukkua miehiäkään, mutta aina kun naiset kertoo saamastaan huonosta kohtelusta niin joku tulee siihen vaientamaan ja vähättelemään.
Heittäkää nyt jo vesilintua sillä hemmetin Tinderillä...