YLE: Keski-ikäiselle naiselle ei löydy tinderistä seuraa
Äkäslompololainen 38v Mirka ei löydä tinderistä seuraa. Hän haluaisi perustaa perheen, mutta tarjolla on vaan lomaromansseja. Keskustellaan mistä johtuu että mukavan näköinen nainen on vastentahtoisesti sinkku?
(Älkää poistako keskustelua, edellinen ketju poistettiin.)
Kommentit (1168)
Kun katsoi kuvan naisesta, niin selvisi. Ylipaino. Tinder on täynnä ylipainoisia naisia. Normaalipainoisia on muutaman otannan kanssa noin 1/100.
Eli yhden kerran sadasta voi swaipata oikealle, jos muuten ei ole ihan täynnä redflageja.
Ja kyllä, olen itse oikeasti urheilullinen enkä vain väitä sitä kuten useimmat naiset. Yli 20% rasvoilla ei ole urheilullinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin huolisin erittäin mielelläni ihan tavallisen suomalaisen duunarimiehen, mutta enhän minä sellaiselle kelpaa koska olen ylipainoinen ja ikää on 46v. Painoa pudotan koko ajan, mutta ei se ikääni muuta miksikään eikä tee tavallisista kasvoistani kauniita.
On eräs mua vähän vanhempi sinkkumies jota olen katsellut, mutta en aio tehdä mitään aloitetta. En ole sellainen nainen joka uskaltaa tehdä aloitteen. Tai en enää uskalla. Joskus nuorempana tein pari kertaa aloitteen ja vastaanotto oli todella ilkeä, joten siinä meni se vähäinenkin rohkeus tehdä aloite. Mielummin olen sitten yksin ja vain katselen kuin otan taas paskaa niskaani.
Jos et trollaa niin herää pahvi, kerää itsesi ja tee se aloite.
N47, suhteessa, tein aloitteenMiksi haukut minua? En ole trolli enkä pahvi. Miten aikuinen ihminen ei ymmärrä, että ihmiset ovat erilaisia? En todellakaan tee aloitetta ja nöyryytä itseäni. Haluan suojella itseäni. Et tiedä mikä kaikkea olen elämässä kokenut ja miten helvetin syvissä vesissä olen ollut. En tarvitse lisää paskaa elämääni.
Aloitteen tekeminen ei aikuiselle tarkoita minkäänlaista nöyryytystä. Lempeyttä sinulle elämääsi.
Kyllä on, jos tulee torjutuksi. En myöskään halua vaikeuttaa elämääni koska näen miestä melko usein hänen työnsä vuoksi.
No ei kyllä ole. Teinille ehkä.
Vai niin. Tämä on asia josta päätän itse. En tee aloitetta koska en ole sellainen ihminen. Katselen vain ja sillä selvä. Ei minulla ole mitään pakottavaa tarvetta saada parisuhdetta tuon tai kenenkään muun miehen kanssa. Kunhan nyt olen kiinnostunut tuosta miehestä. Ei kaivele teidän napaa tämä asia.
En ihan oikeasti tajua, että sinulla olisi mahdollisuus onneen, mutta et aio tarttua siihen. Vieläpä kirjoitat asian auki tänne - väitän, että siihen on syy. Jos olisit tilanteeseen tyytyväinen, et veivaisi sitä tänne ihmisten ilmoille.
Yläpeukut saat muilta ovensuuhun norkoilemaan jääneiltä, he kaipaavat seuraa ja vahvistuksen siitä, että on ok jättää elämä elämättä.
Minulle on aivan sama, saanko dissausta osakseni ja sanotko minulle pahasti. Haluat ja voit saada elämältä enemmän. Tämä on merkkisi toimia.
En minäkään tekisi aloitteita, eikä tarvi. Kannattaa pitää huolta omasta viehättävyydestä, jos haluaa (viehättäviltä) miehiltä aloitteellisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Kun katsoi kuvan naisesta, niin selvisi. Ylipaino. Tinder on täynnä ylipainoisia naisia. Normaalipainoisia on muutaman otannan kanssa noin 1/100.
Eli yhden kerran sadasta voi swaipata oikealle, jos muuten ei ole ihan täynnä redflageja.
Ja kyllä, olen itse oikeasti urheilullinen enkä vain väitä sitä kuten useimmat naiset. Yli 20% rasvoilla ei ole urheilullinen.
iM nOt LiKe OtHeR gIrLs
HUOMIOIKAA MUT!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tämä nainen on vasta 20 vuotta myöhässä jos meinaa perhettä perustaa. me mentiin naimisiin 18 vuotiaina, pari kakaraa heti alkuun ja nyt 32 vuotta myöhemmin viiskymppisinä eläkkeellä ja kakarat maailmalla. on aika viettää arvokas vanhuus. mutta onnea yritykseen.
Ensisynnyttäjien keski-ikä on jotain 30v nykyään. Hyvin tuokin nainen vielä ehtisi lapsen saada jos miehen löytäisi.
Helvetin iso ero 30 v ja 40 v naisen hedelmällisyyden välillä. Jo edellinen ikä on aika vanha hetki hankkia lapsia, mutta sentään useimmilla onnistuu vielä. Moni 40 v nainen on jo hedelmätön.
No miksi sitten kehotetaan käyttämään ehkäisyä vielä yli nelikymppisenä?
En kyllä vielä näin 47-vuotiaanakaan jättäisi ehkäisyä pois.
Mutta eihän yli 40-vuotias nyt voi tulla raskaaksi, vai miten se meni?
Mitä sä oikein sekoilet? Yli 40v voi tulla raskaaksi. Jopa 50v voi tulla raskaaksi luomusti vaikka sen harvinaista onkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin huolisin erittäin mielelläni ihan tavallisen suomalaisen duunarimiehen, mutta enhän minä sellaiselle kelpaa koska olen ylipainoinen ja ikää on 46v. Painoa pudotan koko ajan, mutta ei se ikääni muuta miksikään eikä tee tavallisista kasvoistani kauniita.
On eräs mua vähän vanhempi sinkkumies jota olen katsellut, mutta en aio tehdä mitään aloitetta. En ole sellainen nainen joka uskaltaa tehdä aloitteen. Tai en enää uskalla. Joskus nuorempana tein pari kertaa aloitteen ja vastaanotto oli todella ilkeä, joten siinä meni se vähäinenkin rohkeus tehdä aloite. Mielummin olen sitten yksin ja vain katselen kuin otan taas paskaa niskaani.
N47, suhteessa, tein aloitteenMiksi haukut minua? En ole trolli enkä pahvi. Miten aikuinen ihminen ei ymmärrä, että ihmiset ovat erilaisia? En todellakaan tee aloitetta ja nöyryytä itseäni. Haluan suojella itseäni. Et tiedä mikä kaikkea olen elämässä kokenut ja miten helvetin syvissä vesissä olen ollut. En tarvitse lisää paskaa elämääni.
Aloitteen tekeminen ei aikuiselle tarkoita minkäänlaista nöyryytystä. Lempeyttä sinulle elämääsi.
Kyllä on, jos tulee torjutuksi. En myöskään halua vaikeuttaa elämääni koska näen miestä melko usein hänen työnsä vuoksi.
Vai niin. Tämä on asia josta päätän itse. En tee aloitetta koska en ole sellainen ihminen. Katselen vain ja sillä selvä. Ei minulla ole mitään pakottavaa tarvetta saada parisuhdetta tuon tai kenenkään muun miehen kanssa. Kunhan nyt olen kiinnostunut tuosta miehestä. Ei kaivele teidän napaa tämä asia.
En ihan oikeasti tajua, että sinulla olisi mahdollisuus onneen, mutta et aio tarttua siihen. Vieläpä kirjoitat asian auki tänne - väitän, että siihen on syy. Jos olisit tilanteeseen tyytyväinen, et veivaisi sitä tänne ihmisten ilmoille.
Yläpeukut saat muilta ovensuuhun norkoilemaan jääneiltä, he kaipaavat seuraa ja vahvistuksen siitä, että on ok jättää elämä elämättä.
Minulle on aivan sama, saanko dissausta osakseni ja sanotko minulle pahasti. Haluat ja voit saada elämältä enemmän. Tämä on merkkisi toimia.
Ole sitten tajuamatta. Kummallista, että aikuinen ihminen ei tajua, että ihmiset ovat erilaisia. Ei vaikka ratakiskosta vääntäisi. Kaltaisesi ihmiset ovat raskaita ja tympeitä. Kerroin syyni. Ei ole minun ongelma, että et ymmärrä lukemaasi. En jätä elämääni elämättä. Elämässä on paljon muutakin kuin yksi mies ja parisuhde. Olen kyllä ollut parisuhteissa ja lapsiakin on. Aloitetta noihin suhteisiin en ole tehnyt.
Elämä ei saa olla kiinni toisesta ihmisestä. Kannattaisi ymmärtää tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
iM nOt LiKe OtHeR gIrLs
HUOMIOIKAA MUT!!
Eiks toi ollutkaan mieskirjoittaja?
Ja kappas vain. Tämäkin on ylläripylläri miesten syytä, kun ei olla valmiita lähtemään jonnekin huitsin nevataan mieheksi jollekin loppuun panetulle ylipainoisilla mp potilaalle.
Tšuhna-naiselle löytyy venäjältä hyvin seuraa.
Olisi pitänyt "lapsettua" kun ikä alkoi kakkosella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska tuo nainen harrastaa liikuntaa ja kiipeileekin, niin voi olla jopa yli 100kg, koska tuon rasvan alla voi olla myös lihaksia. Bikikuvat kertoisivat enemmän.
Ei todellakaan paina yli 100kg. Nyt taas sitä todellisuudentajua peliin kiitos.
Kyllä voi painaa helpostikin. Eräs extyttöystävä lihoi pikkuhiljaa parin vuoden aikana, mutta ylimääräinen jakautui tasaisesti, niin painoi 96kg ja pituutta 173cm. Ei ollut isoa mahaa eikä näyttänyt läskiltä. Tuo nainen näyttää exään verrattuna reilusti ulipainoiselta.
Järjen ääni.
Vierailija kirjoitti:
Kunhan hyväksyy persut ja alle 175cm pitkät, niin löytyy hyvä ja kunnollinen mies
Pituudessa varmasti moni voi joustaa, mutta persuus voi olla vaikea pala sulattaa normaaleille naisille...
Vierailija kirjoitti:
Ja kappas vain. Tämäkin on ylläripylläri miesten syytä, kun ei olla valmiita lähtemään jonnekin huitsin nevataan mieheksi jollekin loppuun panetulle ylipainoisilla mp potilaalle.
Kuinka moni täällä on miehiä syytellyt?
Mä kysyisin tuolta Mirkalta saman kuin täällä kysytään yleensä ikää kerääviltä lapsettomilta miehiltä joilla perhehaave, eli: mitä olet tehnyt viimeiset 20 vuotta?
Mitä olet tehnyt viimeiset 10 vuotta?
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi Suomen kuulantyöntäjänaiset? Sohvaperunoita?
Vierailija kirjoitti:
Ei kai siitä tehtäis juttua et lihava 38-vuotias mies ei saa tinderistä seuraa. Se ei sais ees seksiseuraa.
Koko jutun otsikko on täysin valheellinen. Tuo nainenhan juurikin saa seuraa, kuten itse kertoo. Ei vain löytynyt sitä täydellistä unelmienprinssiä. Voi kyynel.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
iM nOt LiKe OtHeR gIrLs
HUOMIOIKAA MUT!!
Eiks toi ollutkaan mieskirjoittaja?
On se mies. Larppaa hoikkaa naista.
Vierailija kirjoitti:
”Panetulle”? Yritä rusutrolli edes. Onko ne kielitaitoisemmat jo joutuneet rintamalle?
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon kertoo tästä maailmasta missä eletään, että kun joku kertoo kumppanin löytämisen olevan vaikeaa, niin keskustelu siirtyy siitä siihen, onko tämä nainen lihava vai laiha ja mikä merkitys painolla on kumppanin valinnassa.
Miksi olemme näin ulkonäkökeskeisiä?! Ja joo, olen lukenut evoluutioteoriasta ja tiedän, että miehet ovat visuaalisia parinvalinnassa, sekä sen, että evoluution näkökulmassa hoikkuus yhdistyy vitaalisuuten, joka taas indikoi hengissä pysymistä ja parempaa kykyä huolehtia jälkeläisistä. Mutta kertakaikkiaan sick mihin ihmisten huomio kiinnittyy. Voisimmeko sivistyneessä yhteiskunnassa käyttää aivojen etuotsalohkoa liskoaivojen sijasta?!
Ylipaino kertoo aika paljon muutakin ihmisestä, kuin vain ulkonäön. Ei ole mikään pelkkä esteettinen tai pinnallinen preferenssi. Eikä sitä kaikkea halua välttämättä periyttää omille lapsilleen.
Vierailija kirjoitti:
"Ei löydy seuraa" Jokaiselle 18-70-vuotiaalle naiselle löytyy Tinderistä seuraa, jos he niin haluavat.
Seura ja parisuhde ovat eri asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle on aivan sama, saanko dissausta osakseni ja sanotko minulle pahasti. Haluat ja voit saada elämältä enemmän. Tämä on merkkisi toimia.Ole sitten tajuamatta. Kummallista, että aikuinen ihminen ei tajua, että ihmiset ovat erilaisia. Ei vaikka ratakiskosta vääntäisi. Kaltaisesi ihmiset ovat raskaita ja tympeitä. Kerroin syyni. Ei ole minun ongelma, että et ymmärrä lukemaasi. En jätä elämääni elämättä. Elämässä on paljon muutakin kuin yksi mies ja parisuhde. Olen kyllä ollut parisuhteissa ja lapsiakin on. Aloitetta noihin suhteisiin en ole tehnyt.
Elämä ei saa olla kiinni toisesta ihmisestä. Kannattaisi ymmärtää tämä.
”Elämä ei saa olla kiinni toisesta ihmisestä”, mutta torjunta on niin iso nöyryytys, ettet voi ottaa riskiä? Ok. Jos et näe tässä ristiriitaa, en voi auttaa enempää.
Jos olisit sinut passiivisen ihastuksesi kanssa, sinulla ei olisi mitään tarvetta reagoida vauvapalstan anonyymiviesteihin, jotka kyseenalaistavat varovaisen linjasi. Sinuahan asia vaivaa, ei minua.