YLE: Keski-ikäiselle naiselle ei löydy tinderistä seuraa
Äkäslompololainen 38v Mirka ei löydä tinderistä seuraa. Hän haluaisi perustaa perheen, mutta tarjolla on vaan lomaromansseja. Keskustellaan mistä johtuu että mukavan näköinen nainen on vastentahtoisesti sinkku?
(Älkää poistako keskustelua, edellinen ketju poistettiin.)
Kommentit (1168)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina huvittaa nämä, että etsin miestä, joka haluaa lapsia ja viihtyy luonnossa, mutta ei löydy. No ei varmasti, kun oikeasti siellä takana on ne 1000 kohdan listat alkaen silmien etäisyydestä toisiinsa. Ei vain nuo kaksi kriteeriä mitä uskaltaa julkisesti sanoa.
Naisilla on jokaisella oma mieltymyksensä, vaikken minä ole koskaan kuullutkaan kenenkään naisen väsäävän listoja.
Kun mietin omia miehiäni, ei heissä ole kahta samanlaista. On pitkää, on lyhyttä, on hintelää ja laihaa, on kiinteistönhuoltajaa ja teollisuuspamppua ja opiskelijoita ja tohtorismiehiä.
Ainut yhdistävä tekijä oli älykkyys ja se, että pidimme toisistamme. Kokeile ap joskus. Sun pitää ensin pitää itsestäsi eikä vinkua, ettet täytä itse keksimiäsi listoja.
Ne kyseiset miehet ovat täyttäneet sisäisen listasi, vaikka et sitä tajunnan tasolla ole huomannut. Voi veljet, kun naisilla on itsereflektio heikko, mutta toisaalta, kun naiset saavat elämässään kaiken kuin manu illallisen, niin itseä ei ole täytynyt mitenkään kehittää.
Juu, jokaisen naisenhan pitäisi kelpuuttaa kaltaisesti epänormaali, käytöstavaton, töykeä, tyhmä, naisia vihaava inkke3li...
ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin huolisin erittäin mielelläni ihan tavallisen suomalaisen duunarimiehen, mutta enhän minä sellaiselle kelpaa koska olen ylipainoinen ja ikää on 46v. Painoa pudotan koko ajan, mutta ei se ikääni muuta miksikään eikä tee tavallisista kasvoistani kauniita.
On eräs mua vähän vanhempi sinkkumies jota olen katsellut, mutta en aio tehdä mitään aloitetta. En ole sellainen nainen joka uskaltaa tehdä aloitteen. Tai en enää uskalla. Joskus nuorempana tein pari kertaa aloitteen ja vastaanotto oli todella ilkeä, joten siinä meni se vähäinenkin rohkeus tehdä aloite. Mielummin olen sitten yksin ja vain katselen kuin otan taas paskaa niskaani.
Jos et trollaa niin herää pahvi, kerää itsesi ja tee se aloite.
N47, suhteessa, tein aloitteenMiksi haukut minua? En ole trolli enkä pahvi. Miten aikuinen ihminen ei ymmärrä, että ihmiset ovat erilaisia? En todellakaan tee aloitetta ja nöyryytä itseäni. Haluan suojella itseäni. Et tiedä mikä kaikkea olen elämässä kokenut ja miten helvetin syvissä vesissä olen ollut. En tarvitse lisää paskaa elämääni.
Aloitteen tekeminen ei aikuiselle tarkoita minkäänlaista nöyryytystä. Lempeyttä sinulle elämääsi.
Kyllä on, jos tulee torjutuksi. En myöskään halua vaikeuttaa elämääni koska näen miestä melko usein hänen työnsä vuoksi.
No ei kyllä ole. Teinille ehkä.
Vai niin. Tämä on asia josta päätän itse. En tee aloitetta koska en ole sellainen ihminen. Katselen vain ja sillä selvä. Ei minulla ole mitään pakottavaa tarvetta saada parisuhdetta tuon tai kenenkään muun miehen kanssa. Kunhan nyt olen kiinnostunut tuosta miehestä. Ei kaivele teidän napaa tämä asia.
En ihan oikeasti tajua, että sinulla olisi mahdollisuus onneen, mutta et aio tarttua siihen. Vieläpä kirjoitat asian auki tänne - väitän, että siihen on syy. Jos olisit tilanteeseen tyytyväinen, et veivaisi sitä tänne ihmisten ilmoille.
Yläpeukut saat muilta ovensuuhun norkoilemaan jääneiltä, he kaipaavat seuraa ja vahvistuksen siitä, että on ok jättää elämä elämättä.
Minulle on aivan sama, saanko dissausta osakseni ja sanotko minulle pahasti. Haluat ja voit saada elämältä enemmän. Tämä on merkkisi toimia.Ole sitten tajuamatta. Kummallista, että aikuinen ihminen ei tajua, että ihmiset ovat erilaisia. Ei vaikka ratakiskosta vääntäisi. Kaltaisesi ihmiset ovat raskaita ja tympeitä. Kerroin syyni. Ei ole minun ongelma, että et ymmärrä lukemaasi. En jätä elämääni elämättä. Elämässä on paljon muutakin kuin yksi mies ja parisuhde. Olen kyllä ollut parisuhteissa ja lapsiakin on. Aloitetta noihin suhteisiin en ole tehnyt.
Elämä ei saa olla kiinni toisesta ihmisestä. Kannattaisi ymmärtää tämä.
”Elämä ei saa olla kiinni toisesta ihmisestä”, mutta torjunta on niin iso nöyryytys, ettet voi ottaa riskiä? Ok. Jos et näe tässä ristiriitaa, en voi auttaa enempää.
Jos olisit sinut passiivisen ihastuksesi kanssa, sinulla ei olisi mitään tarvetta reagoida vauvapalstan anonyymiviesteihin, jotka kyseenalaistavat varovaisen linjasi. Sinuahan asia vaivaa, ei minua.
Lopeta jo. Anna minun olla. Ristiriitoja on vain omassa päässäsi. En kysynyt minkäänlaisia mielipiteitä vaan vain kerroin itsestäni. Kaltaisesi ylimieliset tunteettomat tollot voi painua helvettiin häiritsemästä.
Vierailija kirjoitti:
Tinderistä löytää seuraa, kyse on omista kriteereistä. Jos ne on liian korkealla, voi olla ettei seuraa löydy.
Eihän tässä seuran saamisessa ollut ongelma, vaan pitkäaikaisen kumppanin. Kyllähän uutisessa kerrottiin että Mirka esim. tapaili muutaman kk:n miestä, mutta mies ilmoitti ettei halua jatkaa.
"”Palataan parin vuoden päästä, kun eihän täältä kumminkaan ketään muutakaan löydy.”
Miehen tokaisu sai äkäslompololaisen Mirka Kanervan naurahtamaan epäuskoisena. Hetkeä aiemmin mies oli ilmoittanut, ettei olisi valmis parisuhteeseen. Kaksikko oli ehtinyt tapailla muutaman kuukauden.
– Aika väheksyvä kommentti, mutta kertoi kyllä osuvasti siitä, miten pienet deittimarkkinat täällä on, Kanerva sanoo."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä olis miehille nätti, naapurityttömäinen, liikunnanopettaja, joka on maanläheinen. Silti ei kelpaa. Miksi miehet nirsoilette? Kerrankin lapseton nainen joka haluaa lapsia.
Uskon naisen tässä nirsoilevan. Ehdokkaita on varmasti hänellä jonoksi asti! Mutta he eivät kelpaa.
Eli sulla ei riittänyt kielitaito jutun lukemiseen, juntti kun oot :D
"Äkäslompolossa asuva Mirka Kanerva, 38, on ollut sinkku 11 vuotta. Pienet deittimarkkinat ja pitkät välimatkat vaikeuttavat pohjoisessa treffailemista.
Turistit tuovat vipinää deittisovelluksiin, mutta etsivät usein vain hetken huumaa.
Deittisovellukset on tutkijan mukaan suunniteltu kaupunkeihin. Pienillä paikkakunnilla profiilit voivat loppua."
Niin? Uskon silti Mirkalla olevan paljonkin ehdokkaita, jotka ovat valmiita joustamaan naisen halujen mukaan. Mutta he eivät ole tarpeeksi viehättävän näköisiä, eli ovat taviksia. Monta kertaa nähnyt kaveriporukassa kuinka nainen nirsoilee, joten tiedän mistä puhun. Olen itse seurustellut nirsoilevan naisen kanssa, ei ole helppoa ei. Ihme kun tämä nainen on edelleen sinkku.
Kerropas toki esimerkkejä tällaisesta nirsoilusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kriteerit pilvissä, kuten tavallista. Ei siinä sen kummempaa.
Kriteerinä hänellä on että mies viihtyy luonnossa ja haluaa lapsia. Se ei ole paljoa vaadittu.
Ai lapsien haluaminen ei ole paljoa vaadittu? Mielestäni täysin päinvastoin.
Samaa mieltä. Ja kerrankin samaa mieltä palstailevan miehen kanssa, sen joka kirjoitti kommentin 38-vuotiaasta vauvakuumeisesta naisesta ja tuplakondomeista.
Olen nainen, mutta pystyn ymmärtämään, että tuollaisessa ajolähtötilanteessa on hemmetin kuumottavaa edes harkita pidempää suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai siitä tehtäis juttua et lihava 38-vuotias mies ei saa tinderistä seuraa. Se ei sais ees seksiseuraa.
Koko jutun otsikko on täysin valheellinen. Tuo nainenhan juurikin saa seuraa, kuten itse kertoo. Ei vain löytynyt sitä täydellistä unelmienprinssiä. Voi kyynel.
Kavereidensa mielestä nirso. Tarkoittanee, että moni mies olisi heille kelvannut siitä joukosta, vaan ei tuolle ikiteinille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kriteerinä hänellä on että mies viihtyy luonnossa ja haluaa lapsia. Se ei ole paljoa vaadittu.
Miehen täytyy myös viedä jalat alta.
Ei ole ihmeellinen toive. Pitäisikö hänen ottaa mies, joka ei kiinnosta tippaakaan?
ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai lapsien haluaminen ei ole paljoa vaadittu? Mielestäni täysin päinvastoin.
Samaa mieltä. Ja kerrankin samaa mieltä palstailevan miehen kanssa, sen joka kirjoitti kommentin 38-vuotiaasta vauvakuumeisesta naisesta ja tuplakondomeista.
Olen nainen, mutta pystyn ymmärtämään, että tuollaisessa ajolähtötilanteessa on hemmetin kuumottavaa edes harkita pidempää suhdetta.
Siinähän pitää tietysti TARPEET KOHDATA, kuten aina pariutuessa! Eli Mirka tarvitsee miehen, joka myös haluaa asap perheen ja etsii lapselleen äitiä.
En tajua ihmisiä, jotka änkevät parisuhteeseen ihmisen kanssa jonka kanssa ei tarpeet kohtaa edes isoissa asioissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin huolisin erittäin mielelläni ihan tavallisen suomalaisen duunarimiehen, mutta enhän minä sellaiselle kelpaa koska olen ylipainoinen ja ikää on 46v. Painoa pudotan koko ajan, mutta ei se ikääni muuta miksikään eikä tee tavallisista kasvoistani kauniita.
On eräs mua vähän vanhempi sinkkumies jota olen katsellut, mutta en aio tehdä mitään aloitetta. En ole sellainen nainen joka uskaltaa tehdä aloitteen. Tai en enää uskalla. Joskus nuorempana tein pari kertaa aloitteen ja vastaanotto oli todella ilkeä, joten siinä meni se vähäinenkin rohkeus tehdä aloite. Mielummin olen sitten yksin ja vain katselen kuin otan taas paskaa niskaani.
N47, suhteessa, tein aloitteenMiksi haukut minua? En ole trolli enkä pahvi. Miten aikuinen ihminen ei ymmärrä, että ihmiset ovat erilaisia? En todellakaan tee aloitetta ja nöyryytä itseäni. Haluan suojella itseäni. Et tiedä mikä kaikkea olen elämässä kokenut ja miten helvetin syvissä vesissä olen ollut. En tarvitse lisää paskaa elämääni.
Aloitteen tekeminen ei aikuiselle tarkoita minkäänlaista nöyryytystä. Lempeyttä sinulle elämääsi.
Kyllä on, jos tulee torjutuksi. En myöskään halua vaikeuttaa elämääni koska näen miestä melko usein hänen työnsä vuoksi.
Vai niin. Tämä on asia josta päätän itse. En tee aloitetta koska en ole sellainen ihminen. Katselen vain ja sillä selvä. Ei minulla ole mitään pakottavaa tarvetta saada parisuhdetta tuon tai kenenkään muun miehen kanssa. Kunhan nyt olen kiinnostunut tuosta miehestä. Ei kaivele teidän napaa tämä asia.
Samaa mieltä itse olen mies, mutta en kyllä enää lähesty naisia kun ei kiinnosta torjutuksi tuleminen yhtään. Varmaan joku pitää tätä pelkuruutena yms. olkoon jonkun mielestä sitten niin, mutta ihan oma asiahan se on lähestyykö muita vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
38v ja edelleen lapseton? Jokin taitaa olla naisessa pahasti vialla...
Minäkin olen nyt 36v sinkkunainen ja lapseton, kun seurustelin 10v miehen kanssa, joka ei voi saada lapsia. Mielestäsi minussa täytyy olla jotain vikaa?
Kyllähän sinussa on ollut vikaa jos 10v olet kulutanut johonkin mahoon ukkeliin.
Sinä olet siis tehnyt 28 vuotiaana virheen ja jatkanut sitä, käytännössä olet ollut harhainen ja jatkanut ajan ja vaivan laittoa samaan mahdottomaan tilanteeseen.
Kaiken lisäksi menetit parhaat vuotesi ja mahdollisuudet tuohon.
Ei se aina käy heti ilmi, ettei kumppani voi saada lapsia. Tästäkin viestistä huomaa selvästi, miksi olet jäänyt yksin ja kukaan ei kelpuuta sinua. Ei se ole nirsoilua vaan normaali reaktio.
eri kommentoija
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen täytyy myös viedä jalat alta.
Ei ole ihmeellinen toive. Pitäisikö hänen ottaa mies, joka ei kiinnosta tippaakaan?
ohis
Tässäkö ne vaihtoehdot mielestäsi ovat. Mustaa, tai valkoista?
Tiedän esim. kolmikymppisiä miehiä, jotka ovat olleet omien sanojensa mukaan valmiita isäksi parikymppisestä lähtien.
Tuollainen mies kun kohtaa sopivan naisen, niin siinä voi lapset tulla nopeastikin. Ei kaikki miehet(kään) ole mitään epämääräisiä hemmoja, jotka vatuloivat ja tuhlaavat naisten aikaa. Ja toisaalta naisilta aivan oma moka jäädä hedelmällisiä vuosia tuhlaamaan ja roikkumaan johonkin epämääräiseen mieheen joka ei tiedä mitä haluaa (eli ei halua ainakaan sitä naista).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen nyt 36v sinkkunainen ja lapseton, kun seurustelin 10v miehen kanssa, joka ei voi saada lapsia. Mielestäsi minussa täytyy olla jotain vikaa?
Kyllähän sinussa on ollut vikaa jos 10v olet kulutanut johonkin mahoon ukkeliin.
Sinä olet siis tehnyt 28 vuotiaana virheen ja jatkanut sitä, käytännössä olet ollut harhainen ja jatkanut ajan ja vaivan laittoa samaan mahdottomaan tilanteeseen.
Ei se aina käy heti ilmi, ettei kumppani voi saada lapsia. Tästäkin viestistä huomaa selvästi, miksi olet jäänyt yksin ja kukaan ei kelpuuta sinua. Ei se ole nirsoilua vaan normaali reaktio.
eri kommentoija
Eikö se mies todellakaan kertonut olevansa steriili? Vai huomasitko itse, kun et raskautunut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ihan oikeasti tajua, että sinulla olisi mahdollisuus onneen, mutta et aio tarttua siihen. Vieläpä kirjoitat asian auki tänne - väitän, että siihen on syy. Jos olisit tilanteeseen tyytyväinen, et veivaisi sitä tänne ihmisten ilmoille.
Yläpeukut saat muilta ovensuuhun norkoilemaan jääneiltä, he kaipaavat seuraa ja vahvistuksen siitä, että on ok jättää elämä elämättä.
Minulle on aivan sama, saanko dissausta osakseni ja sanotko minulle pahasti. Haluat ja voit saada elämältä enemmän. Tämä on merkkisi toimia.Ole sitten tajuamatta. Kummallista, että aikuinen ihminen ei tajua, että ihmiset ovat erilaisia. Ei vaikka ratakiskosta vääntäisi. Kaltaisesi ihmiset ovat raskaita ja tympeitä. Kerroin syyni. Ei ole minun ongelma, että et ymmärrä lukemaasi. En jätä elämääni elämättä. Elämässä on paljon muutakin kuin yksi mies ja parisuhde. Olen kyllä ollut parisuhteissa ja lapsiakin on. Aloitetta noihin suhteisiin en ole tehnyt.
Elämä ei saa olla kiinni toisesta ihmisestä. Kannattaisi ymmärtää tämä.
”Elämä ei saa olla kiinni toisesta ihmisestä”, mutta torjunta on niin iso nöyryytys, ettet voi ottaa riskiä? Ok. Jos et näe tässä ristiriitaa, en voi auttaa enempää.
Jos olisit sinut passiivisen ihastuksesi kanssa, sinulla ei olisi mitään tarvetta reagoida vauvapalstan anonyymiviesteihin, jotka kyseenalaistavat varovaisen linjasi. Sinuahan asia vaivaa, ei minua.
Lopeta jo. Anna minun olla. Ristiriitoja on vain omassa päässäsi. En kysynyt minkäänlaisia mielipiteitä vaan vain kerroin itsestäni. Kaltaisesi ylimieliset tunteettomat tollot voi painua helvettiin häiritsemästä.
Asia siis häiritsee sinua. Ole itsellesi rehellinen. Universumin terveinen sinulle, nyt en enää kirjoita 💫
Ei vaan häiritsee tuollainen ylimielinen äm mä joka ei osaa lopettaa. Anna jo olla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eri kommentoija
Eikö se mies todellakaan kertonut olevansa steriili? Vai huomasitko itse, kun et raskautunut?
Oletko oikeasti noin saatanan tyhmä?
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eri kommentoija
Oletko oikeasti noin saatanan tyhmä?
-eri
Kerro lisää tyhmyydestäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avoimesti kerrotut kriteerit ja todelliset kriteerit ovat kaksi eri asiaa.
Minä lähtisin siinttä että plikan pitää olla impi; sitten alkaisin tarkastella muita seikkoja
Joo, ja tässä taitaa mennä liberaaleilla miehillä ja naisilla keskimäärin tarpeet vähän ristiin :D
Miehille on tarjolla enemmän parisuhteita (?) ja naisille on tarjolla enemmän yhden yön seksiä (?), mutta miehissä on enemmän niitä jotka haluaisivat yhden yön seksiä? Ja naisissa enemmän parisuhteeseen tai vakkaripanon kanssa seksisuhteeseen haluajia? En tiedä onko noin, mutta äkkiseltään tuntuis, että saattaa olla.