YLE: Keski-ikäiselle naiselle ei löydy tinderistä seuraa
Äkäslompololainen 38v Mirka ei löydä tinderistä seuraa. Hän haluaisi perustaa perheen, mutta tarjolla on vaan lomaromansseja. Keskustellaan mistä johtuu että mukavan näköinen nainen on vastentahtoisesti sinkku?
(Älkää poistako keskustelua, edellinen ketju poistettiin.)
Kommentit (1168)
Vierailija kirjoitti:
Löytyy varmasti, jos eukko hyväksyisi myös tavis jampan. Aina ei voi saada kovatuloista alfaurosta miehekseen.
Mutta jos haluaa enemmän kuin tavis Jampan? Saa sitä haluta ja saattaa vielä löytääkin lähelle haavettaan olevan.
Tinderistä löytää seuraa, kyse on omista kriteereistä. Jos ne on liian korkealla, voi olla ettei seuraa löydy.
Vierailija kirjoitti:
Tinderistä löytää seuraa, kyse on omista kriteereistä. Jos ne on liian korkealla, voi olla ettei seuraa löydy.
Joo kyllähän Tinderistä löytyy seuraa, jos laskee riman äärettömän alas. Et taida edes ymmärtää minkälaisia oksetuksia naisille tulee siellä vastaan. Enkä nyt tarkoita vain ulkoäköä. Tinder on täyttä kuraa kuten muutkin deittisovellukset. Tutustun ihmisiin mielummin oikeassa elämässä kuin suoritan hakuammuntaa netissä.
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon kertoo tästä maailmasta missä eletään, että kun joku kertoo kumppanin löytämisen olevan vaikeaa, niin keskustelu siirtyy siitä siihen, onko tämä nainen lihava vai laiha ja mikä merkitys painolla on kumppanin valinnassa.
Miksi olemme näin ulkonäkökeskeisiä?! Ja joo, olen lukenut evoluutioteoriasta ja tiedän, että miehet ovat visuaalisia parinvalinnassa, sekä sen, että evoluution näkökulmassa hoikkuus yhdistyy vitaalisuuten, joka taas indikoi hengissä pysymistä ja parempaa kykyä huolehtia jälkeläisistä. Mutta kertakaikkiaan sick mihin ihmisten huomio kiinnittyy. Voisimmeko sivistyneessä yhteiskunnassa käyttää aivojen etuotsalohkoa liskoaivojen sijasta?!
Miksi liität tämän vain miehiin? Tai sivistykseen?
Olen ihan sivistynyt ihminen, enkä halua miestä jolla on mahaa. Ei vaan herätä seksuaalista vetovoimaa. Elintavatkin aika erilaiset. Enkä tietenkään halua itsellenikään mahaa. Jos mahaa on, se tietysti supistaa heti valikoimaa.
Suomessa vähintään ylipainoisten (painoindeksi BMI 25 tai enemmän) osuus aikuisista on miehillä noin 72 % ja naisilla noin 63 %.
T. Käypä hoito
Vierailija kirjoitti:
Sama kuin asuntomarkkinoilla. Ilmatteeks ei voi kumminkaan asuntoja myydä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon kertoo tästä maailmasta missä eletään, että kun joku kertoo kumppanin löytämisen olevan vaikeaa, niin keskustelu siirtyy siitä siihen, onko tämä nainen lihava vai laiha ja mikä merkitys painolla on kumppanin valinnassa.
Miksi olemme näin ulkonäkökeskeisiä?! Ja joo, olen lukenut evoluutioteoriasta ja tiedän, että miehet ovat visuaalisia parinvalinnassa, sekä sen, että evoluution näkökulmassa hoikkuus yhdistyy vitaalisuuten, joka taas indikoi hengissä pysymistä ja parempaa kykyä huolehtia jälkeläisistä. Mutta kertakaikkiaan sick mihin ihmisten huomio kiinnittyy. Voisimmeko sivistyneessä yhteiskunnassa käyttää aivojen etuotsalohkoa liskoaivojen sijasta?!Mies kun lähestyy naista niin hän miettii seksiä ensimmäiseksi. Naisen on tätä niin vaikea tajuta että mies haluaa seksiä ja siksi katsoo ensimmäisenä kroppaa. Ymmärrätkö?
Mikseivät useammat naiset suostu uskomaan, että me olemme tekemisissä käytännössä kuolaavien idioottien kanssa, kun olemme tekemisssä miesten kanssa. Hyi s - tana.🤮
Mitä suostu uskomaan?
Naisena raakaan miehet tietysti automaattisesti heti niin, että ”panisinko” vai en.
Jos en, niin en mä lähde antamaan miehelle mitään siimaa. Ei siinä ole silloin järkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin huolisin erittäin mielelläni ihan tavallisen suomalaisen duunarimiehen, mutta enhän minä sellaiselle kelpaa koska olen ylipainoinen ja ikää on 46v. Painoa pudotan koko ajan, mutta ei se ikääni muuta miksikään eikä tee tavallisista kasvoistani kauniita.
On eräs mua vähän vanhempi sinkkumies jota olen katsellut, mutta en aio tehdä mitään aloitetta. En ole sellainen nainen joka uskaltaa tehdä aloitteen. Tai en enää uskalla. Joskus nuorempana tein pari kertaa aloitteen ja vastaanotto oli todella ilkeä, joten siinä meni se vähäinenkin rohkeus tehdä aloite. Mielummin olen sitten yksin ja vain katselen kuin otan taas paskaa niskaani.
Jos et trollaa niin herää pahvi, kerää itsesi ja tee se aloite.
N47, suhteessa, tein aloitteenMiksi haukut minua? En ole trolli enkä pahvi. Miten aikuinen ihminen ei ymmärrä, että ihmiset ovat erilaisia? En todellakaan tee aloitetta ja nöyryytä itseäni. Haluan suojella itseäni. Et tiedä mikä kaikkea olen elämässä kokenut ja miten helvetin syvissä vesissä olen ollut. En tarvitse lisää paskaa elämääni.
Aloitteen tekeminen ei aikuiselle tarkoita minkäänlaista nöyryytystä. Lempeyttä sinulle elämääsi.
Kyllä on, jos tulee torjutuksi. En myöskään halua vaikeuttaa elämääni koska näen miestä melko usein hänen työnsä vuoksi.
No ei kyllä ole. Teinille ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin huolisin erittäin mielelläni ihan tavallisen suomalaisen duunarimiehen, mutta enhän minä sellaiselle kelpaa koska olen ylipainoinen ja ikää on 46v. Painoa pudotan koko ajan, mutta ei se ikääni muuta miksikään eikä tee tavallisista kasvoistani kauniita.
On eräs mua vähän vanhempi sinkkumies jota olen katsellut, mutta en aio tehdä mitään aloitetta. En ole sellainen nainen joka uskaltaa tehdä aloitteen. Tai en enää uskalla. Joskus nuorempana tein pari kertaa aloitteen ja vastaanotto oli todella ilkeä, joten siinä meni se vähäinenkin rohkeus tehdä aloite. Mielummin olen sitten yksin ja vain katselen kuin otan taas paskaa niskaani.
Jos et trollaa niin herää pahvi, kerää itsesi ja tee se aloite.
N47, suhteessa, tein aloitteenMiksi haukut minua? En ole trolli enkä pahvi. Miten aikuinen ihminen ei ymmärrä, että ihmiset ovat erilaisia? En todellakaan tee aloitetta ja nöyryytä itseäni. Haluan suojella itseäni. Et tiedä mikä kaikkea olen elämässä kokenut ja miten helvetin syvissä vesissä olen ollut. En tarvitse lisää paskaa elämääni.
Aloitteen tekeminen ei aikuiselle tarkoita minkäänlaista nöyryytystä. Lempeyttä sinulle elämääsi.
Kyllä on, jos tulee torjutuksi. En myöskään halua vaikeuttaa elämääni koska näen miestä melko usein hänen työnsä vuoksi.
No ei kyllä ole. Teinille ehkä.
Vai niin. Tämä on asia josta päätän itse. En tee aloitetta koska en ole sellainen ihminen. Katselen vain ja sillä selvä. Ei minulla ole mitään pakottavaa tarvetta saada parisuhdetta tuon tai kenenkään muun miehen kanssa. Kunhan nyt olen kiinnostunut tuosta miehestä. Ei kaivele teidän napaa tämä asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kriteerit pilvissä, kuten tavallista. Ei siinä sen kummempaa.
Kriteerinä hänellä on että mies viihtyy luonnossa ja haluaa lapsia. Se ei ole paljoa vaadittu.
Ai lapsien haluaminen ei ole paljoa vaadittu? Mielestäni täysin päinvastoin.
Tossa pitäisi olla mies, joka on valmis isäksi, mutta ei pidä sitä pakollisena.
Ei nimittäin välttämättä enää onnistu lapsien saaminen. Olisi ollut eri asia 10 vuotta sitten kumppania etsiessä, samoin vielä 5 vuotta sittenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan nätti täti vaikka muhcu onkin.
Muhku? Hänkin on siis liian iso? Miten se on mahdollista, palstatotuus on että liikunnallinen nainen on hoikka, muuten hän ei ole liikunnallinen. Ja tässä on teille liikunnan opettaja.
No katsoppa sitä kuvaa missä on kädet ylhäällä vedessä, onko muka normaalipainoisella ja aktiivisella naisella tuollaiset jenkkakahvat?
Ei sillä etteikö voisi olla mukavakin nainen, mutta muhcu mikä muhcu ompi. Siitä nyt ei pääse yli eikä ympäri.
Syödyn energian määrä niihin jenkkakahvoihin vaikuttaa, ei aktiivisuus. Tunnen useitakin kovakuntoisia, aktiivisia isoja naisia. Tämä jutun nainen ei edes ole mitenkään erityisen iso, aika perus Suomalainen nainen, jolta onnistuu raskaammatkin työt, eikä jokaista höyhentä kevyempää asiaa tarvitse pyytää miestä nostamaan.
Hän on n. 30 kg ylipainoinen. Ja ei siinä mitään, jokainen saa olla mitä haluaa, mutta turhaa alkaa silti ylipainoa normalisoimaan.
No ei todellakaan ole noin paljon ylipainoinen. Se tarkoittaisi ylimmän normaalin painon päälle 30kg jolloin tuo nainen olisi sun logiikaan mukaan helposti n.100kg. 100kg painava ihminen ei näytä tuolta vaan on isompi. Nyt taas todellisuudentajua peliin kiitos.
70 kg nainen on valtamerihirviö tai sitäkin kamalampi.
Eikä ole. Esim. 168 cm pitkä nainen olisin normaalipainoinen 70 kiloisena. Sulla on todellisuudentaju pahasti kateissa.
168/70 on pyöriäinen. Ei millään pahalla.
Normaalipainoinen vaikka miten kiukuttelisit.
Kuulehan, 168cm naisen ihannepaino johon olisi hyvä pyrkiä, on 58kg. Ylipainoa on siis 70 - 58 = 12kg.
Wellobessa (aftonbladetin "hyvä olo"-osia tmv) on just nyt juttu 59-vuotiaasta naisesta joka pudotti 13kg ja tuo muutos on oikeasti huikea. Toki hän on paljon lyhyempi ja painaa nyt tuon n. 58kiloa, mutta silti tuollainen reilu 10kg lieväkin ylipaino on aivan karmea määrä kun noita kuvia katsoo. Taitaa juttu olla tällä hetkellä ihan aftonbladetin etusivullakin löydettävissä. Jos siis ketä kiinnostaa.
Muutos on kieltämättä rajun näköinen 160 senttisellä naisella:
https://shared.cdn.smp.schibsted.com/v2/images/d50fb1f9-ed52-3822-a8f1-…
Juttu:
https://wellobe.aftonbladet.se/medlemscase/ExjWxG/liselotte-59-jag-kann…
Voi vaan miettiä miltä se 160cm nainen näyttää kun painoa on se "normi" 80-90 kiloa.. Oma kuvitelmahan aina tuntuu olevan se, että vähän ehkä on liikaa mutta peilikuva on ihan ok eikä kilot kerro kaikkea ja parhaassa tapauksessa vielä loukkaannutaan jos lääkärikin kiinnitti ylipainoon huomiota. Ihan kuin se muka tällainen paino jossain näkyisi.
Aika monilla on tosi vääristyt kehonkuva ja itseä pidetään huomattavasti solakampana mitä ollaankaan. Sinällään ymmärrettävää, koska taatusti se totuus satuttaa mutta silti. Itseäänhän siinä vain pettää.
38-vuotiaan ensisynnyttäjän kohdalla keskenmenon, synnynnäisen epämuodostuman tai kehitysvammaisen lapsen riski on aivan liian suuri, jotta perheen perustaminen hänen kanssaan olisi millään tavalla järkevää — varsinkin kun nuorempiakin (ja normaalipainoisia) lapsettomia naisia on Suomessakin vaikka kuinka paljon.
"– Täällä etelässä kysytään, että ”mitä tuot pöytään”, Holappa kertoo.
– Se kuulostaa kaupankäynniltä. Mietitään hyötymistä sen sijaan, että oltaisiin kiinnostuneita toisesta ihmisenä."
"Kanervalle on selvää, ettei hän silti halua tyytyä kehen tahansa. Miehen täytyy viedä häneltä jalat alta."
Eli ei ole itsekään kiinnostunut ihmisestä. Täytyy mennä jalat alta ja vasta sitten tulee ihminen piirteineen ja luonteineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olemme näin ulkonäkökeskeisiä?! Ja joo, olen lukenut evoluutioteoriasta ja tiedän, että miehet ovat visuaalisia parinvalinnassa, sekä sen, että evoluution näkökulmassa hoikkuus yhdistyy vitaalisuuten, joka taas indikoi hengissä pysymistä ja parempaa kykyä huolehtia jälkeläisistä. Mutta kertakaikkiaan sick mihin ihmisten huomio kiinnittyy. Voisimmeko sivistyneessä yhteiskunnassa käyttää aivojen etuotsalohkoa liskoaivojen sijasta?!Naiset ovat miehiä paljon nirsompia ulkonäön suhteen. Fakta.
Alapeukkujen perusteella kalikka kalahti.
Ei kalahtanut koska totuushan, että miehet ovat nirsompia.
Itse olen ollut naimisissa miehen kanssa joka oli mua parisen senttiä lyhyempi, mä olen 169cm pitkä. Mies oli myös kaljuuntuva. Ihan tavallisen näköinen kasvoista. Eikä myöskään ollut rikas vaan tavallinen duunari.
Tässä taas näkee naisten "väittelytaidot".
Tarjotaan todisteeksi jostain sitä yhtä omaa täysin subjektiivista ja solipsistista kokemusta ja sivuutetaan tilastolliset tosiasiat ja universaalimmat ilmiöt. Esimerkiksi tutkimukset deittisovelluksista todellakin TODISTAVAT TILASTOLLISESTI, että naiset ovat miehiä paljon nirsompia ja pinnallisempia. FAKTA. Siinä ei jonkun Jaanan subjektiivinen ketään kiinnostamaton kokemus paina yhtään mitään.
Koitas nyt herätä todellisuuteen ja katsoa pariskuntia oikeassa elämässä.
Todellisuus on, että nainen aina tavoittelee itseään reippaasti parempaa miestä. Kun ja jos ei tällaista saa sitoutumaan, tyytyy sitten vähempään, mutta ei tietenkään ole täysin tyytyväinen tuohon kompromissiin. Siitä sitten seuraa mm. seksittömyyttä, joka yleensä tulee naisen aloitteesta, sekä avioeroja, jotka nainen 70 % ajasta on laittanut alulle. Fakta. Tuo 70% muuten korreloi juuri sen kanssa, että noin 70% naisista tyytyy mieheen, jota ei oikeasti haluaisi.
Ei vaan mies on juurikin se joka tyytyy naiseen jota ei oikeasti haluaisi. Sitten kun alkaa olla varallisuutta mies päättääkin että on aika hankkia uusi ja parempi nainen. Ja vaikka olisikin kaunis vaimo niin miehen täytyy usein saada toinenkin siihen rinnalle.
Miehet on p e t t u r e i t a !
Mies vierailee paremman naisen sängyssä vain kun vaimo pihtaa tai on märehtinyt itsensä rumapainoiseksi.
Miksi sitten mies petti Jennifer Anistonia??
Jennifer Aniston ja Justin Theroux erosivat 2017, silloin Aniston oli 50v ikäinen - naisten menopaussi on 51v iässä keskimäärin, joka aiheuttaa vaikeaa pihtaamista jo vuosia ennen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olemme näin ulkonäkökeskeisiä?! Ja joo, olen lukenut evoluutioteoriasta ja tiedän, että miehet ovat visuaalisia parinvalinnassa, sekä sen, että evoluution näkökulmassa hoikkuus yhdistyy vitaalisuuten, joka taas indikoi hengissä pysymistä ja parempaa kykyä huolehtia jälkeläisistä. Mutta kertakaikkiaan sick mihin ihmisten huomio kiinnittyy. Voisimmeko sivistyneessä yhteiskunnassa käyttää aivojen etuotsalohkoa liskoaivojen sijasta?!Naiset ovat miehiä paljon nirsompia ulkonäön suhteen. Fakta.
Itse olen ollut naimisissa miehen kanssa joka oli mua parisen senttiä lyhyempi, mä olen 169cm pitkä. Mies oli myös kaljuuntuva. Ihan tavallisen näköinen kasvoista. Eikä myöskään ollut rikas vaan tavallinen duunari.
Tarjotaan todisteeksi jostain sitä yhtä omaa täysin subjektiivista ja solipsistista kokemusta ja sivuutetaan tilastolliset tosiasiat ja universaalimmat ilmiöt. Esimerkiksi tutkimukset deittisovelluksista todellakin TODISTAVAT TILASTOLLISESTI, että naiset ovat miehiä paljon nirsompia ja pinnallisempia. FAKTA. Siinä ei jonkun Jaanan subjektiivinen ketään kiinnostamaton kokemus paina yhtään mitään.
Todellisuus on, että nainen aina tavoittelee itseään reippaasti parempaa miestä. Kun ja jos ei tällaista saa sitoutumaan, tyytyy sitten vähempään, mutta ei tietenkään ole täysin tyytyväinen tuohon kompromissiin. Siitä sitten seuraa mm. seksittömyyttä, joka yleensä tulee naisen aloitteesta, sekä avioeroja, jotka nainen 70 % ajasta on laittanut alulle. Fakta. Tuo 70% muuten korreloi juuri sen kanssa, että noin 70% naisista tyytyy mieheen, jota ei oikeasti haluaisi.
Ei vaan mies on juurikin se joka tyytyy naiseen jota ei oikeasti haluaisi. Sitten kun alkaa olla varallisuutta mies päättääkin että on aika hankkia uusi ja parempi nainen. Ja vaikka olisikin kaunis vaimo niin miehen täytyy usein saada toinenkin siihen rinnalle.
Mies vierailee paremman naisen sängyssä vain kun vaimo pihtaa tai on märehtinyt itsensä rumapainoiseksi.
Jennifer Aniston ja Justin Theroux erosivat 2017, silloin Aniston oli 50v ikäinen - naisten menopaussi on 51v iässä keskimäärin, joka aiheuttaa vaikeaa pihtaamista jo vuosia ennen.
Brad Pitt petti Jenniferiä ja tämä tapahtui paljon aiemmin.
Pihtaaminen ei ole mikään syy pettää. Silloin otetaan asia puheeksi puolison kanssa ja jos asiasta ei voi puhua tai ratkaisua ei löydy, niin sitten erotaan ja vasta sitten etsitään muuta seuraa. Et myöskään tiedä mitään siitä onko Jenniferin kiinnostus ollut minkälaista minkäkin ikäisenä. Kyllähän jotkut miehet pettää kauniita vaimoja vaikka seksiä olisi myös kotona. Pettämisellä jotkut hakee jännitystä ja vaihtelua.
Itse olen 47v enkä kyllä pihtaisi, jos parisuhteessa olisin. Seksisuhde löytyy koska haluan seksiä vaikka en parisuhdetta haluakaan. Ei ole kyllä vielä mitään merkkejä himojen hyytymisestä. Pitäisi aikuisten ihmisten ymmärtää, että vaihdevuodet ovat yksilölliset eikä voi mustavalkoisen yksioikoisesti sanoa, että jokainen nainen alkaa pihtaamaan vaihdevuosien aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka keski-ikäinen nainen haluaa vielä miestä riesakseen???😳 Elämä on helkkarin paljon helpompaa ilman miestä.
Mulle ainakin riittää mies pelkkään seksin. Erosta on kolme vuotta eikä kyllä minkäänlaista kaipuuta parisuhteeseen. Yksin on paljon kivempaa.
Minä olen 50v mies ja minulle on tärkeää että on joku joka välittää ja tärkeämpää että on joku josta välittää. Muutenhan sitä voi yhtä hyvin kuolla.
M50
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka keski-ikäinen nainen haluaa vielä miestä riesakseen???😳 Elämä on helkkarin paljon helpompaa ilman miestä.
Mulle ainakin riittää mies pelkkään seksin. Erosta on kolme vuotta eikä kyllä minkäänlaista kaipuuta parisuhteeseen. Yksin on paljon kivempaa.
Minä olen 50v mies ja minulle on tärkeää että on joku joka välittää ja tärkeämpää että on joku josta välittää. Muutenhan sitä voi yhtä hyvin kuolla.
M50
Okei. Ja tämä liittyi millä tavalla muhun? Ei mun ole mikään pakko haluta parisuhdetta ja voin vakituisen kumppanin kanssa harrastaa seksiä ilman parisuhdetta ja sitoutumista. Eikä mulla ole mitään halua kyllä kuollakaan. En elä muiden kautta vaan osaan olla ihan oma itsenäinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
38-vuotiaan ensisynnyttäjän kohdalla keskenmenon, synnynnäisen epämuodostuman tai kehitysvammaisen lapsen riski on aivan liian suuri, jotta perheen perustaminen hänen kanssaan olisi millään tavalla järkevää — varsinkin kun nuorempiakin (ja normaalipainoisia) lapsettomia naisia on Suomessakin vaikka kuinka paljon.
"vaikka kuinka paljon", ja silti sellaista ette löydä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Brad Pitt petti Jenniferiä ja tämä tapahtui paljon aiemmin.
Pihtaaminen ei ole mikään syy pettää. Silloin otetaan asia puheeksi puolison kanssa ja jos asiasta ei voi puhua tai ratkaisua ei löydy, niin sitten erotaan ja vasta sitten etsitään muuta seuraa. Et myöskään tiedä mitään siitä onko Jenniferin kiinnostus ollut minkälaista minkäkin ikäisenä. Kyllähän jotkut miehet pettää kauniita vaimoja vaikka seksiä olisi myös kotona. Pettämisellä jotkut hakee jännitystä ja vaihtelua.
Itse olen 47v enkä kyllä pihtaisi, jos parisuhteessa olisin. Seksisuhde löytyy koska haluan seksiä vaikka en parisuhdetta haluakaan. Ei ole kyllä vielä mitään merkkejä himojen hyytymisestä. Pitäisi aikuisten ihmisten ymmärtää, että vaihdevuodet ovat yksilölliset eikä voi mustavalkoisen yksioikoisesti sanoa, että jokainen nainen alkaa pihtaamaan vaihdevuosien aikana.
Paremman naisen luona vieraileminen on usein viimeinen varoitus, tilanteessa jossa nainen on niin pahasti voimaantunut ettei minkäänlainen järjellinen keskustelu enää ole mahdollinen.
Niinpä. Tai miten yhdenkään täällä kirjoittavan naisen ulkonäkö vaikuttaa kenenkään tällä palstalla kirjoittelevan elämään. Täällä jos kertoo omia mielipiteitään tai elämänsä asioita, niin aina löytyy joku irvistelijä joka tulee haukkumaan läskiksi, rumaksi yms. Jotkut ei kestä, että naiset uskaltaa kirjoittaa omia mielipiteitään.