Miksi miehen pitäisi haluta naisesta mitään muuta kuin seksiä?
Kertokaapas naiset miksi miehen pitäisi teistä haluta mitään muuta kuin seksiä?
Tässä olen nyt kesän tinderöinyt ja kulkenut treffeillä. Oikein kivoja naisia ollut enemmän kuin ehtii treffailla. Minua on kehuttu kuinka olen komea ja vieläpä fiksu, tällä viikollakin on kolme eri naista sanonut että olet kyllä todella komea.
Mutta kertokaa ihmeessä miksi ihmeessä se nainen pitäisi ottaa tähän elämään? Minulla on lapset tehty, heidän kanssaan menee vuoroviikoin oikein hyvin täällä itse omin käsin 5 vuotta sitten rakentamassa kodissa. Eivät ole ne naisten kodit olleet ihan samaa tasoa vaikka ovat kovasti kehuneet että ilman miestäkin pärjää. Helpompi on vain olla naisten mieleen ja käydä kahvilla ja panemassa milloin ketäkin naista. Elämäni ei takuulla parane ottamalla tänne nainen pyörimään, saati vielä joku yh äiti.
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
En minäkään tässä iässä ottaisi enää ukkoa asumaan kanssani. Ei jaksa joustaa, enkä varsinkaan halua jakaa jääkaappia kenenkään kanssa.
Sen kyllä huomaa suomalaisista naisista, että ovat hommanneet yksinoikeuden jääkaapin käyttöön.
No en minäkään enää muuta miehistä halua, kuin seksiä. Ja niin ne miehetkin alkuun väittää. Nytkin taas ajautunut tilanteeseen, kun se seksisuhteen mies tulee tänne ihan vaan kahvillakin käymään. Sitten loukkaantuu kun haluan seksiäkin. Ei ole ensimmäinen tapaus.
Vierailija kirjoitti:
No en minäkään enää muuta miehistä halua, kuin seksiä. Ja niin ne miehetkin alkuun väittää. Nytkin taas ajautunut tilanteeseen, kun se seksisuhteen mies tulee tänne ihan vaan kahvillakin käymään. Sitten loukkaantuu kun haluan seksiäkin. Ei ole ensimmäinen tapaus.
Ja sitten heräsit omaan pieruusi...
Väsynyt katkeran incelin Provo. 0/5.
Miksihän naisia, jotka haluavat vain seksiä mieheltä, halveerataan. Hehän täyttävät miehen toiveet. Eivät halua lapsia tai rahoittaa omakotitalon rakentamista omalla palkallaan.
Kunpa miehelle riittäisikin vain seksi.
Vaan ei, pelätään yksinjäämistä, sitä ettei saa huomiota. Naisesta täytyy hyötyä kaikin tavoin, naisen suhteet, sukumökit. Ohjelmaa pyhiksi.
Tarvitaan nainen ihmiskilveksi suojaamaan ja huolehtimaan kyrv.kantotelineestä. Huolehtimaan kaikesta millä mies itseään pönkittää esim kodin ja lastenhoito. Kun nainen laittaa ruokaa, rahaa säästyy esim jätkien kanssa ryyppäämiseen.
Kunpa mies tyhjäkäyntinsä sijaan hoitaisi edes sen seksin hyvin.
Ja tätähän sitten tulet kysymään naisten palstalta? Hah. Kuka käskee sinua ottamaan naista elämääsi? Elä yksin. Ei kellekään ole väliksi vaikka homehdut yksiksesi tai lapsiesi kera siellä hienossa lukaalissasi. Mutta suositan rehellisyyttä ettei ne "naiset" joita tapaat luule että siitä mitään vakavampaa suhdetta kehittyy.
En usko tuota hetkeäkään.