Miksi miehen pitäisi haluta naisesta mitään muuta kuin seksiä?
Kertokaapas naiset miksi miehen pitäisi teistä haluta mitään muuta kuin seksiä?
Tässä olen nyt kesän tinderöinyt ja kulkenut treffeillä. Oikein kivoja naisia ollut enemmän kuin ehtii treffailla. Minua on kehuttu kuinka olen komea ja vieläpä fiksu, tällä viikollakin on kolme eri naista sanonut että olet kyllä todella komea.
Mutta kertokaa ihmeessä miksi ihmeessä se nainen pitäisi ottaa tähän elämään? Minulla on lapset tehty, heidän kanssaan menee vuoroviikoin oikein hyvin täällä itse omin käsin 5 vuotta sitten rakentamassa kodissa. Eivät ole ne naisten kodit olleet ihan samaa tasoa vaikka ovat kovasti kehuneet että ilman miestäkin pärjää. Helpompi on vain olla naisten mieleen ja käydä kahvilla ja panemassa milloin ketäkin naista. Elämäni ei takuulla parane ottamalla tänne nainen pyörimään, saati vielä joku yh äiti.
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko joku sanonut, että pitäisi?
On! Todellakin on. Naiset ovat todellisia inceleitä juuri sen suhteen että valittavat siitä miten kukaan mies ei halua muuta kuin seksiä, kaikilla miehillä on vain seksi mielessä.
Miksi ihmeessä pitäisi haluta naisesta jotain muuta? Olin itse 17 vuotta parisuhteessa naisen kanssa, 10 vuotta naimisissa. Kauheasti ei seksiä harrastettu ja oli aika tylsää elämää. Siitä jäi kuitenkin rakkaat lapset. Naisen kanssa on paljon helpompaa vain harrastaa seksiä, tai käydä syömässä, viettää joskus aikaa, mutta hyödyt ovat vähissä jos pitäisi suhteeseen alkaa.
Mitä hyötyä sä ihmissuhteesta ylipäätään kaipaat?
Vierailija kirjoitti:
No mä olen mies ja vaikka seksi on tärkeetä ja kivaa niin kyllä musta on kivaa, että naisen kanssa voi tehdä muutakin ja jutella kaikesta mahdollisesta.
Siis tottakai. Eihän naiset pelkkää seksiä halua, eikä itsekkään, se juttelu, pienet jutut yhdessä ovat niitä joista syntyy kipinä seksiin, mutta aina niissä on viimeinen ajatus se seksi, eikä yhtään enempään kannata naista ottaa. Yhteinen hotelliyökin on kiva
Ajatteletko ystävistä samalla tavalla? Ei niistä ole mitään hyötyä kun eihän ne anna edes seksiä.
AP nähnyt yöllä toiveunen ja nyt unelmoi täällä.
Ei tarvitse, mutta olethan rehellinen alusta asti ja koko ajan hoet, että kyse on vain seksistä. Et lirkuttele, et anna ymmärtää, että jotain tunteita on jne.
Reilu peli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mä olen mies ja vaikka seksi on tärkeetä ja kivaa niin kyllä musta on kivaa, että naisen kanssa voi tehdä muutakin ja jutella kaikesta mahdollisesta.
Siis tottakai. Eihän naiset pelkkää seksiä halua, eikä itsekkään, se juttelu, pienet jutut yhdessä ovat niitä joista syntyy kipinä seksiin, mutta aina niissä on viimeinen ajatus se seksi, eikä yhtään enempään kannata naista ottaa. Yhteinen hotelliyökin on kiva
Siis, et oikeastaan halua toisesta ihmisestä viime kädessä muuta kuin seksiä?
Tuossa tapauksessa olisi johdonmukaista käyttää maksullisia palveluita.
Tietysti se ei onnistu jos on liian köyhä, jolloin joutuu vaan teeskentelmään kaikenlaista. Kannattaa kuitenkin ymmärtää oma tilanteensa.
Ap, miksi ylipäätään sen naisen pitäisi tulla juuri sun luo pyörimään? Ehkä se nainenkin tykkää enemmän omasta kodistaan.
Aloittaja on eronnut isimies ja haukkuu eronneita naisia, joilla on lapsia. Luuletko olevasi parempi?
No voi voi, ei se pakollista ole. Saat vapaasti valita mitä teet.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies ei halua seksiä ollenkaan. Ollaan pitkässä avioliitossa.
Jotain muuta haluaa.
Sun miehesi haluaa seksiä, mutta ei enää sinun kanssasi.
Ei tarvii haluta muuta. Mutta toisen seksuaalinen hyväksikäyttö on universumissa (henkiset lait) rikos ja herkän manipulointi. Kaikille sattuu vahinkoja näissä nuorena kyllä, mutta ei kaikki ole vahinko enää..
Eli ap etsii kumppania, joka rakentaa omin käsin hulppean talon. Hienomman kuin ap:lla itsellään. Laita peukku, jos arvelet ap:n etsivän miestä eikä naista.
Se, että sinä haluat vain sitä yhtä asiaa, ei tarkoita sitä, että se olisi sama myös kaikkien muiden kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies ei halua seksiä ollenkaan. Ollaan pitkässä avioliitossa.
Jotain muuta haluaa.
Sun miehesi haluaa seksiä, mutta ei enää sinun kanssasi.
Ei ole tajunnut vielä mikä rölli siellä peilissä takaisin katsoo
Vierailija kirjoitti:
Ja miksi meidän pitäisi kiinnostua avautumisestasi? Miksi edes avaudut, jos olet kerran tyytyinen elämääsi?
Eihän hän ole tyytyväinen elämäänsä, kunhan esittää. Nainen otti ja lähti ja vei mieheltä täysipäiväisen isyyden. Nyt ollaan katkeria ja esitetään kuinka seksiä riittää ja on oikein oma kotikin.
Sanoisin että naiset on ne jotka voittaa kun et halua parisuhteeseen. Asenteesi tuntuu olevan materialistinen ja laskelmoiva. Ihan kuin ihmisen arvo olisi ulkonäkö tai se osaako rakentaa talon. Ne on kaikki turhaa jos sydän on kylmä. Mietin myös että miten tuolla asenteella pystyy lapsista kasvattamaan empatiakykyisiä aikuisia, jos itse et usko ihmisyyteen tai rakkauteen.
Seksi on upeaa kunhan sitä on oikean henkilön kanssa. Oikea ei koskaan, ei koskaan ole suomalainen nainen. Rumia, ikäviä ja kylmiä "naisia"
Vastaan sun kysymykseen, ettei minkään takia. Sulla on oikeus elää elämääsi kuten tykkäät, kunhan otat huomioon tekemäsi lapset. He ovat sun ensisijainen prioriteetti.