Miksi miehen pitäisi haluta naisesta mitään muuta kuin seksiä?
Kertokaapas naiset miksi miehen pitäisi teistä haluta mitään muuta kuin seksiä?
Tässä olen nyt kesän tinderöinyt ja kulkenut treffeillä. Oikein kivoja naisia ollut enemmän kuin ehtii treffailla. Minua on kehuttu kuinka olen komea ja vieläpä fiksu, tällä viikollakin on kolme eri naista sanonut että olet kyllä todella komea.
Mutta kertokaa ihmeessä miksi ihmeessä se nainen pitäisi ottaa tähän elämään? Minulla on lapset tehty, heidän kanssaan menee vuoroviikoin oikein hyvin täällä itse omin käsin 5 vuotta sitten rakentamassa kodissa. Eivät ole ne naisten kodit olleet ihan samaa tasoa vaikka ovat kovasti kehuneet että ilman miestäkin pärjää. Helpompi on vain olla naisten mieleen ja käydä kahvilla ja panemassa milloin ketäkin naista. Elämäni ei takuulla parane ottamalla tänne nainen pyörimään, saati vielä joku yh äiti.
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä sä miehistä puhut, kun kuvailet ainoastaan omaa tilannettasi? Kysymyshän on, että miksi sinun pitäisi haluta mitäkin, ei miksi miehen pitäisi.
Yleensä miehet kaipaa rakkautta.
Yleensä eivät kaipaa.
https://www.vauva.fi/keskustelu/5156831/te-naimisissa-olevat-miehet-rak…?
Saat haluta ihan mitä tykkäät, kunhan kerrot sen avoimesti etkä huijaa päästäksesi nussimaan. En minäkään mitään riippakiveä miehestä halua. Olennaista on olla rehellinen jo etukäteen.
No eihän sitä tarvitsekaan haluta muuta. Itse ajattelen naisena miehistä ihan samoin. Lapseni olen jo saanut ja kasvattanut eli se tarve on jo täytetty. Nyt voi vaan keskittyä hauskanpitoon miesten kanssa.
Ap, laita tämä aloitus sinne tinder-profiilisi. Eivät sitten vääränlaiset naiset eksy kanssasi treffeille.
En tiedä, sehän on tärkein asia.
Vierailija kirjoitti:
Ap, laita tämä aloitus sinne tinder-profiilisi. Eivät sitten vääränlaiset naiset eksy kanssasi treffeille.
Vähentää saamista. Valtaosa muijista haluaa liikakansoittaa.
Luuletko oikeasti että jollain vuoroviikkoiskällä on kovatkin mahdollisuudet saada laadukas nainen?
Vierailija kirjoitti:
Mun mies arvostaa mun seuraa, sanoo että olen viihdyttävin tapaamansa ihminen. Viihtyy välillä kavereidenkin kanssa mutta sanoo kotona olevan hauskempaa. 20 vuotta oltu yhdessä. Jutellaan ja nauretaan paljon.
Niin täytyy aina uskotella että sakset aukeaa. Jos sakset eivät koskaan aukea niin ei ole miestäkään mailla halmeilla.
Vierailija kirjoitti:
Et siis halunnut lastesi äidistäkään muuta kuin seksiä? Mitä sitten haluat lapsistasi? Panetko niitäkin?
Tämä. Kaikki sellaiset jotka panevat aikuisia panevat myös lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mä olen mies ja vaikka seksi on tärkeetä ja kivaa niin kyllä musta on kivaa, että naisen kanssa voi tehdä muutakin ja jutella kaikesta mahdollisesta.
Siis tottakai. Eihän naiset pelkkää seksiä halua, eikä itsekkään, se juttelu, pienet jutut yhdessä ovat niitä joista syntyy kipinä seksiin, mutta aina niissä on viimeinen ajatus se seksi, eikä yhtään enempään kannata naista ottaa. Yhteinen hotelliyökin on kiva
Siis, et oikeastaan halua toisesta ihmisestä viime kädessä muuta kuin seksiä?
Siihenhän parisuhde viime kädessä tähtää. Turha sitä on kieltää tai yrittää joksikin muuksi naamioida.
Äsken tapahtui kummia. Pesin eilen alusvaatteita ja nyt otin kuivumasta pois mutta mutta. Laitoin kaikki pesemäni vaatteet sängyn päälle ja nukahdin. Kun tuntia myöhemmin heräsin katastrofi oli valmis. Heräsin siihen kun kusi virtasi housuun kuin ukkospilvestä. Yritin vanhan sukan laittaa munan ympärille kusentulon hillitsemiseksi. Ei tätä kusta hillinnyt mikään. Sukka tuli painavaksi kusesta ja eilen pestyt vaatteet oli joka puolella kusesta, että pyykkiin vaan uudelleen. Kusta tuli niin paljon, etten moista kusilastia ole nähnyt kymmeniin vuosiin. Jäin muutamaksi minuutiksi vielä sänkyyn ja kuinka ollakaan uusi kusilasti teki tuloaan, munat vain tanssi ripaskaa ja housuun tämäkin valahti ja tätäkin taisi puoli litraa tulla. Menin vessaan ja kuinka ollakaan tuli kolmas kusiaalto. Mistä näin mahdottomasti kusta riittikään. Pääsin hädin tuskin vessaan mutta pytyllä ollessa kusta tuli housulle pytyn kannen ja posliinin välistä ja kusen paine oli kova melkein kuin tulivuorenpurkaus. Sitten alkoi paskattaa ja taas tuli kiire pytylle mutta nyt paska ei tullut housuun.
Sinähän olet jo saanut naiselta: avioliiton, perheen, lapset, ja varmaan kaikkea muutakin. Ainoa mistä jäi puute on loputon siitossimulatio (:D) Ennen noita muita olisit varmaan halunnut niitäkin.
Kaipuu puolisoon on kuin nälkä. Kun sen saa, se tulee tyydytetyksi, ihan niinkuin ruuan syöminen siirtää nälkää taas eteenpäin. Jostain syystä mies on kuitenkin vammainen, eli vaikka on ne lapset, niin silti pitäisi paritella lisää ja lisää. Rehellisesti korjatkaa itsenne. Tuollaisia rikkinäisiä levyjä ei tarvita enää lisää yhteiskuntaan.
Ap kehui itseään eilenkin toisessa ketjussa. Piti sitten oikein tehdä oma aloitus? Sori ap, nyt meni uskottavuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mä olen mies ja vaikka seksi on tärkeetä ja kivaa niin kyllä musta on kivaa, että naisen kanssa voi tehdä muutakin ja jutella kaikesta mahdollisesta.
Siis tottakai. Eihän naiset pelkkää seksiä halua, eikä itsekkään, se juttelu, pienet jutut yhdessä ovat niitä joista syntyy kipinä seksiin, mutta aina niissä on viimeinen ajatus se seksi, eikä yhtään enempään kannata naista ottaa. Yhteinen hotelliyökin on kiva
Siihenhän parisuhde viime kädessä tähtää. Turha sitä on kieltää tai yrittää joksikin muuksi naamioida.
Sinähän juuri yrität naamioida alhaista hyväksikäyttöä ja häpäisyä muuksi, "parisuhteeksi".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies ei halua seksiä ollenkaan. Ollaan pitkässä avioliitossa.
Jotain muuta haluaa.
Minunkin exä oli sitä mieltä etten halua edes seksiä, outo mies kun välillä sitä vinkuu ja välillä taas on niin etäinen. Olimme yhdessä 17 vuotta. Ongelma oli se että silloin kun sitä seksiä olisi pitänyt olla nainen lupasi ja lupasi, mutta niinkuin naisten suhteen aina, niihin lupauksiin ei kannata uskoa. Sitten kun suhde oli käytännössä jo nähty, nainen alkoi tuntua sietämättömältä samassa kodissa ja poissaoloni alkoi näkyä monella tavalla alkoi hän tunkea kimppuun aivan väkisin vaatien haleja, pusuja ja seksiä ihmetellen miksi en halua. Olisi pitänyt olla ikäänkuin narsistin otteessa koko elämän ajan. Lähdin enkä kadu.
Tykkään naisten kanssa viettää aikaa, kahvitella, katsoa elokuvia, kiva kun on ihmisiä joiden kanssa voi keskustella avoimesti ihan mistä vain. Kuitenkaan näissä ei ole mitään muuta kuin seksi mielessä, on kiva harrastaa seksiä naisen kanssa jonka kanssa mätsää kaikilla osa-alueilla. Miehelle osa hyvää seksiä on sekin että naisen kanssa on päivällä jaettu hyviä ruokareseptejä ja huomattu että jestas miten samanlaisia ajatuksia meillä on. Se tekee ihmisestä kivan ja kivojen kanssa halutaan seksiä. Vähääkään tästä lähemmäs ei naista kannata päästää.
:D
Mistä näitä naisia sikiää, jotka antavat pimppiä jollekin satunnaiselle rupattelija-reseptinvaihtaja-miehelle. Kannattaisiko vaikka hankkia itsetunto ja laittaa pimppi lukkoon. Vai ovatko jossain huumeissa, estrogeeneissä? :D
Vierailija kirjoitti:
Sinähän olet jo saanut naiselta: avioliiton, perheen, lapset, ja varmaan kaikkea muutakin. Ainoa mistä jäi puute on loputon siitossimulatio (:D) Ennen noita muita olisit varmaan halunnut niitäkin.
Kaipuu puolisoon on kuin nälkä. Kun sen saa, se tulee tyydytetyksi, ihan niinkuin ruuan syöminen siirtää nälkää taas eteenpäin. Jostain syystä mies on kuitenkin vammainen, eli vaikka on ne lapset, niin silti pitäisi paritella lisää ja lisää. Rehellisesti korjatkaa itsenne. Tuollaisia rikkinäisiä levyjä ei tarvita enää lisää yhteiskuntaan.
Eivät elukat vaistoilleen mitään voi, eikä sitä voi "korjata".
Naiset poikivat lisää ja lisää vaikka valmiiksi ylikansoitetulle saastuneelle pallolle kuolemaan, ja miehet tekevät tarpeensa emättimeen ilman kortsua vaikkeivat lapsia halua.
Pelkkiä vaistojemme orjuuttamia elukoita me olemme kaikki tyynni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinähän juuri yrität naamioida alhaista hyväksikäyttöä ja häpäisyä muuksi, "parisuhteeksi".
Parisuhteesta voi poistaa minkä hyvänsä yksittäisen asian seksiä lukuunottamatta eikä parisuhde siitä kärsi. Jos seksin poistaa niin se on sitten loppu.
Sun aloituksesi on täysin turha ja typerä.
Vierailija kirjoitti:
Luuletko oikeasti että jollain vuoroviikkoiskällä on kovatkin mahdollisuudet saada laadukas nainen?
Yllättävän paljon heiltä on tyrkyllä. En ehdi jutella ja tavata yhtä paljon naisia kuin heitä tulee vastaan. Nimenomaan naiset ovat niitä jotka haluaisivat enemmän, hyvän miehen kanssa parisuhteen, itse olen menettänyt aika paljon naisia sen takia että en halua yhtä paljon kuin naiset
Mitä ihmettä sä miehistä puhut, kun kuvailet ainoastaan omaa tilannettasi? Kysymyshän on, että miksi sinun pitäisi haluta mitäkin, ei miksi miehen pitäisi.
Yleensä miehet kaipaa rakkautta.