Miksi miehen pitäisi haluta naisesta mitään muuta kuin seksiä?
Kertokaapas naiset miksi miehen pitäisi teistä haluta mitään muuta kuin seksiä?
Tässä olen nyt kesän tinderöinyt ja kulkenut treffeillä. Oikein kivoja naisia ollut enemmän kuin ehtii treffailla. Minua on kehuttu kuinka olen komea ja vieläpä fiksu, tällä viikollakin on kolme eri naista sanonut että olet kyllä todella komea.
Mutta kertokaa ihmeessä miksi ihmeessä se nainen pitäisi ottaa tähän elämään? Minulla on lapset tehty, heidän kanssaan menee vuoroviikoin oikein hyvin täällä itse omin käsin 5 vuotta sitten rakentamassa kodissa. Eivät ole ne naisten kodit olleet ihan samaa tasoa vaikka ovat kovasti kehuneet että ilman miestäkin pärjää. Helpompi on vain olla naisten mieleen ja käydä kahvilla ja panemassa milloin ketäkin naista. Elämäni ei takuulla parane ottamalla tänne nainen pyörimään, saati vielä joku yh äiti.
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies ei halua seksiä ollenkaan. Ollaan pitkässä avioliitossa.
Jotain muuta haluaa.
Sun miehesi haluaa seksiä, mutta ei enää sinun kanssasi.
Ei ole tajunnut vielä mikä rölli siellä peilissä takaisin katsoo
Varmaankin menee vielä vuosia ennen ku tajuaa
Näistähän ei saisi keskustella, mutta minäpä kirjoitan silti! Naisen ensisijainen tarkoitus on synnyttää ihmisiä kuolleiden tilalle ja siten ylläpitää ihmiskuntaa. Tämä tapahtuu vain miehen spermalla. Mies on ensisijaisesti kiinnostunut naisen pillusta, koska muna pillussa tuntuu hyvältä. Toiseksi naisen tehtävänä on inspiroida miestä olemalla kiihottava miehelle. Tämäkin tosin on vain välivaihe munan sujauttamiselle pilluun. Jos mies haluaa keskustella, mies keskustelee toisen miehen kanssa. Nainen ei ole keskusteluita varten, koska nainen on vajaaälyinen pöljä.
Vierailija kirjoitti:
AP nähnyt yöllä toiveunen ja nyt unelmoi täällä.
Itseasiassa mietin yöllä kuinka karusti tein eilen naiselle, deiteillä, juoksin autolle ja kaasu pohjassa karkuun. Saattoi ottaa mamman itsetunto osumaa, mutta kriteerit ne ovat miehelläkin
Minä haluan puolison siksi jotta on ihminen jonka kanssa olla iltaisin töiden jälkeen, syödä ja kokkailla yhdessä, jutella kaikesta mahdollisesta, katsoa yhdessä sarjoja ja perjantaisin korkata viinipullo. Seksi on myös parempaa vakituisen kumppanin kanssa kuin randompanojen. Rakkaus syventää seksiä eikä se ole pelkkiä orgasmeja ja himoa vaan paljon enemmän. Sängyssä voi esim. nauraa yhdessä ja kokeilla asioita joita ei satunnaissuhteessa voi.
Vierailija kirjoitti:
Naisella ei ole mitään muuta tarjottavaa kuin seksi.
Ilman miehiä naiset asuisivat luolassa.
Get over it Ladies!
Uli uli, käyhän huorissa niin helpottaa.
Vierailija kirjoitti:
Seksi on upeaa kunhan sitä on oikean henkilön kanssa. Oikea ei koskaan, ei koskaan ole suomalainen nainen. Rumia, ikäviä ja kylmiä "naisia"
Oikeasti tyytyväinen ei koe yleensä tarvetta haukkua :)
Ap, mihin sinä tarvitset tyttö tai naisystävää? Kaikkien kannalta parempi että haet seksisi prostituoiduilta, saat jopa mahdollisesti kaipaamaasi vaihtelua, eikä tarvitse jaaritella turhia.
Onhan niillä joskus rahaakin. Yli viisikymppiset joskus oikein tyrkyttävät edes kertalaakista. Uusinnasta enemmänkin.
Sinulla on jo lapsia eli olet saanut jo tarpeeksi seksiä elämässäsi. Täällä naiset ovat niin tyhmiä että antavat pimperoa laiskoille ilkeille rumille ukoillekin ilmaiseksi ja tässä tulos: miehet eivät osaa arvostaa tätä "uhrautumista" ollenkaan. Käy huorissa niin säästyy aikaa ja saat sellaisen naisen kullisi ympärille kuin haluat
En tiedä. Ei sinun tarvitse ottaa naista mistään syystä. Tai voit ottaa ihan mistä tahansa. Se ei kuulu kellekään muulle.
Kuvitteletko Uli oikeasti että joku noita sun novellikappaleitasi uskoisi?
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse, mutta olethan rehellinen alusta asti ja koko ajan hoet, että kyse on vain seksistä. Et lirkuttele, et anna ymmärtää, että jotain tunteita on jne.
Reilu peli
Naisillekko pitäisi olla rehellinen? Ette ole rehellisiä miehillekkään joten miksi ihmeessä? Rusinat pullasta jos tarpeeksi hyvä, jos ei taso riitä voi olla aika karua kohtelua
Vierailija kirjoitti:
Get over it Ladies!
Lol.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies ei halua seksiä ollenkaan. Ollaan pitkässä avioliitossa.
Jotain muuta haluaa.
Minunkin exä oli sitä mieltä etten halua edes seksiä, outo mies kun välillä sitä vinkuu ja välillä taas on niin etäinen. Olimme yhdessä 17 vuotta. Ongelma oli se että silloin kun sitä seksiä olisi pitänyt olla nainen lupasi ja lupasi, mutta niinkuin naisten suhteen aina, niihin lupauksiin ei kannata uskoa. Sitten kun suhde oli käytännössä jo nähty, nainen alkoi tuntua sietämättömältä samassa kodissa ja poissaoloni alkoi näkyä monella tavalla alkoi hän tunkea kimppuun aivan väkisin vaatien haleja, pusuja ja seksiä ihmetellen miksi en halua. Olisi pitänyt olla ikäänkuin narsistin otteessa koko elämän ajan. Lähdin enkä kadu.
Tykkään naisten kanssa viettää aikaa, kahvitella, katsoa elokuvia, kiva kun on ihmisiä joiden kanssa voi keskustella avoimesti ihan mistä vain. Kuitenkaan näissä ei ole mitään muuta kuin seksi mielessä, on kiva harrastaa seksiä naisen kanssa jonka kanssa mätsää kaikilla osa-alueilla. Miehelle osa hyvää seksiä on sekin että naisen kanssa on päivällä jaettu hyviä ruokareseptejä ja huomattu että jestas miten samanlaisia ajatuksia meillä on. Se tekee ihmisestä kivan ja kivojen kanssa halutaan seksiä. Vähääkään tästä lähemmäs ei naista kannata päästää.
Get over it Ladies!