Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehen pitäisi haluta naisesta mitään muuta kuin seksiä?

Vierailija
19.09.2026 |

Kertokaapas naiset miksi miehen pitäisi teistä haluta mitään muuta kuin seksiä?

Tässä olen nyt kesän tinderöinyt ja kulkenut treffeillä. Oikein kivoja naisia ollut enemmän kuin ehtii treffailla. Minua on kehuttu kuinka olen komea ja vieläpä fiksu, tällä viikollakin on kolme  eri naista sanonut että olet kyllä todella komea. 

Mutta kertokaa ihmeessä miksi ihmeessä se nainen pitäisi ottaa tähän elämään? Minulla on lapset tehty, heidän kanssaan menee vuoroviikoin oikein hyvin täällä itse omin käsin 5 vuotta sitten rakentamassa kodissa. Eivät ole ne naisten kodit olleet ihan samaa tasoa vaikka ovat kovasti kehuneet että ilman miestäkin pärjää. Helpompi on vain olla naisten mieleen ja käydä kahvilla ja panemassa milloin ketäkin naista. Elämäni ei takuulla parane ottamalla tänne nainen pyörimään, saati vielä joku yh äiti.

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei halua seksiä ollenkaan. Ollaan pitkässä avioliitossa.

Jotain muuta haluaa.

Vierailija
2/55 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku sanonut, että pitäisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi meidän pitäisi kiinnostua avautumisestasi? Miksi edes avaudut, jos olet kerran tyytyinen elämääsi? 

Vierailija
4/55 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies ei halua seksiä ollenkaan. Ollaan pitkässä avioliitossa.

Jotain muuta haluaa.

Sama juttu.

Vierailija
5/55 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tartte haluta etkä tule saamaan. En jaksanut lukea parkunastasi kuin otsikon.

Bye.

Vierailija
6/55 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinun ole pakko haluta mitään mitä et halua. Yksinkertaista. 

Vierailija
7/55 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat mieheltä, jolta minäkään en haluaisi kuin korkeintaan seksiä, tuskin sitäkään.

Vierailija
8/55 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies nähtävästi arvostaa kumppanuutta, yhteistä tekemistä.  Jaamme kotiaskareet. Meistä on apua toisillemme. 

Seksi ei kuulu meillä kuvioon.

Vierailija
9/55 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa omaperäistä.

Vierailija
10/55 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitsekaan kunhan on rehellinen ja kertoo naisellekin että turha odottaa mitään enempää. 

Vierailija
11/55 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan Uli unelmoi lauantain ratoksi.

Vierailija
12/55 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi äkkiä alta pois ja sitten vasta päästään tosissaan asiaan herkuttelemaan naisen pöytään kattamalla pullakahvilla.

Vierailija
13/55 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään tässä iässä ottaisi enää ukkoa asumaan kanssani. Ei jaksa joustaa, enkä varsinkaan halua jakaa jääkaappia kenenkään kanssa. 

Vierailija
14/55 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olet Ap hyvin yksiulotteinen otus, jos noin ajattelet. Ehkä on vain parempi että luonto karsii heikoimmat ja lahjattomat yksilöt niin ettei he koskaan pääse lisääntymään. Sun kohdalla vanhempasi olisivat voineet jättää sut kokonaan syntymästä. Noin typerää olentoa ei pitäisi päästää vapaana vaeltamaan. 🖕🖕

Vierailija
15/55 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä ja parempi kun et halua sitäkään, itse asiassa jos voisit vielä olla hiljaa ja mennä pois. Moikka

Vierailija
16/55 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen mies ja vaikka seksi on tärkeetä ja kivaa niin kyllä musta on kivaa, että naisen kanssa voi tehdä muutakin ja jutella kaikesta mahdollisesta. 

Vierailija
17/55 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia voi muuttua kohdallasi kun tulet vanhaksi ja kukaan ei halua sinulta mitään, ei edes seksiä. 

Vierailija
18/55 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko joku sanonut, että pitäisi?

On! Todellakin on. Naiset ovat todellisia inceleitä juuri sen suhteen että valittavat siitä miten kukaan mies ei halua muuta kuin seksiä, kaikilla miehillä on vain seksi mielessä. 

Miksi ihmeessä pitäisi haluta naisesta jotain muuta? Olin itse 17 vuotta parisuhteessa naisen kanssa, 10 vuotta naimisissa. Kauheasti ei seksiä harrastettu ja oli aika tylsää elämää. Siitä jäi kuitenkin rakkaat lapset. Naisen kanssa on paljon helpompaa vain harrastaa seksiä, tai käydä syömässä, viettää joskus aikaa, mutta hyödyt ovat vähissä jos pitäisi suhteeseen alkaa. 

Vierailija
19/55 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me taas ei harrasteta seksiä ollenkaan mutta esimerkiksi rännien puhdistus oli helpompi tehdä tänään kaksin kuin yksin. 

Viisikymppinen pariskunta 

Vierailija
20/55 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies arvostaa mun seuraa, sanoo että olen viihdyttävin tapaamansa ihminen. Viihtyy välillä kavereidenkin kanssa mutta sanoo kotona olevan hauskempaa. 20 vuotta oltu yhdessä. Jutellaan ja nauretaan paljon. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi