Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliko tarpeeksi pitkä aika

Vierailija
30.05.2007 |

kun imetin lastani 1v. ja3kk.??? Vieroitin siis vähän aikaa sitten (3vk.) .. Lapselle vieroitus oli helppoa, mutta itse oisin ehkä halunnut vielä jatkaa. Se hyvä juttu vieroituksessa oli, että lapsi herää enää öisin VAIN 1-5kertaa:)

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi