Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisen pitää vastata parisuhteessa ehkäisystä?

Vierailija
18.09.2026 |

Jos ollaan parisuhteessa ja yhdessä touhutaan, niin eikö ole yhteinen asia myös ottaa vastuuta ehkäisystä? Miehet tuntuvat ajattelen, että naiset hoitavat asian ja miesten ei tarvitse tehdä mitään.

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tarvitse. Kyllähän monet käyttävät kondomia parisuhteessakin. 

Vierailija
42/69 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei yhdenkään naisen todellisuudessa tarvitse ottaa asiaa kontolleen, meidät on vaan aivopesty ajattelemaan niin. Kuitenkin jokainen normaalilla vietillä varustettu mies alkaa kyllä ihan kiltisti rullailla sitä kumia paikoilleen, jos vaihtoehto on, että seksiä ei ole ollenkaan. Kokeilkaa vaikka. 

Et ole vanhemman miehen kanssa ollut? Heikko seisokki ei kondomin laittoa kestä ja koko muukin seksi on pelkkää miehen erektion tukemista vailla iloa naiselle.

Mihin joku vanha tuhkamuna ehkäisyä ylipäätään tarvitsee? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen ei pidä eikä tarvitse yksin vastata parisuhteen ehkäisystä.

Vierailija
44/69 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kontrolloin itse omaa elämääni ja siihen kuuluu myös kontrolli ehkäisystä ihan oman turvallisuuteni vuoksi. 

Vierailija
45/69 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäisy ei ole yksin naisen vastuulla, eikä ehkäisy ole myöskään yksin miehen vastuulla. Mies on vasektomia jonossa kolmatta vuotta ja siihen asti minä käytän kapselia. 

Vierailija
46/69 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en lapsia halua niin en todellakaan luota yhtenkään naiseen ehkäisy asioissa. Niin moni ystäväni on huijattu isäksi sillä että nainen on valehdellut ehkäisystä

Vierailija
47/69 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä ja "parisuhde" on muutenkin vaan naisen seksuaalisen hyväksikäytön suhde. Nainen ei tarvitse siitetyksi tulemisen kokemuksia tai r aiskauskokemuksia. Varsinkaan päivittäisellä tasolla. 

Älä suostu parisuhteeseen, koskaan. Älä suostu mutiloimaan kehoasi kemiallisesti, varsinkaan jonkun r aiskaajan tai seks.hyväksikäyttäjän pyynnöstä, painostuksesta puhumattakaan. 

Pthyi!

Vierailija
48/69 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei yhdenkään naisen todellisuudessa tarvitse ottaa asiaa kontolleen, meidät on vaan aivopesty ajattelemaan niin. Kuitenkin jokainen normaalilla vietillä varustettu mies alkaa kyllä ihan kiltisti rullailla sitä kumia paikoilleen, jos vaihtoehto on, että seksiä ei ole ollenkaan. Kokeilkaa vaikka. 

Et ole vanhemman miehen kanssa ollut? Heikko seisokki ei kondomin laittoa kestä ja koko muukin seksi on pelkkää miehen erektion tukemista vailla iloa naiselle.

Jos ei enää pysty niin sitten on jo korkea aika lopettaa ne touhut kokonaan. 

Jep, aikansa kutakin. Nyt voi alkaa täyttämään sudokuja ja ristikoita.

Vierailija
49/69 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kontrolloin itse omaa elämääni ja siihen kuuluu myös kontrolli ehkäisystä ihan oman turvallisuuteni vuoksi. 

Mutta jakelet auliisti pimppiäsi ja vastaanotat myrkkyspermaa, kun kerran ehkäisyä tarvit? Sellaista sitten...

Vierailija
50/69 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsesuojeluvaisto - siksi. Nainen on kuitenkin se, joka kärsii seuraukset.

Vierailija
51/69 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu en tosiaan ole pappojen kanssa ollut. 😂 Mutta harvemmin jonkun eläkeläisen rouvalla on enää ehkäisytarvetta, ja 50+ ikäinen mies joutaa muutenkin jo mainiosti vasektomiaan. 

Luulet, ettei tauteja ole? Papat levittää tauteja, koska käyvät ulkomailla h*oralomilla kondomitta.

Vierailija
52/69 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se hoitaa jota asia häiritsee, ihan kuten siivoaminenkin.

Muodikkaasti paljaalla

Silmunen

Vierailija
53/69 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta jakelet auliisti pimppiäsi ja vastaanotat myrkkyspermaa, kun kerran ehkäisyä tarvit? Sellaista sitten...

Naiset käyttävät ehkäisypillereitä myös muista syistä, kuin vain raskaaksi tulemisen välttämiseksi. Jos esim. voimakkaita kuukausikipuja / -vuotoja, niin pillereistä voi saada tähän apua. jne.

Vierailija
54/69 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei pimppiä ja vastaanotan vain omaa spermaani. 

Vierailija
55/69 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten joku suostuu käyttämään hormonaalista ehkäisyä.Mieti ihminen mitä itseesi käytät.

Itse olen sinkku ja syön minipillereitä. Ei tule kivuliaita menkkoja. Ikää on 47v eli alkaa jo vaihdevuodet vaivata. Koitin olla kaksi kuukautta ilman minipillereitä, mutta sitten alkoi tulla koko ajan aurallisia migreeneitä. Ne loppui kun aloitin minipillerit uudestaan. Joillakin vaihdevuodet pahentaa migreeniä.

Vierailija
56/69 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sperma ei ole myrkkyä. Hae jo apua tuohon sun sairaaseen harhaan.

Vierailija
57/69 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin lapsia, vaimo ei. Sanoin vaimolle käyväni vasektomiassa, jotta voidaan puuhastella turvallisesti ilman kumia. No en käynyt, mutta vaimo luulee näin asian olevan. Kun vaimo tuleekin "yllättäen" raskaaksi, syytän häntä pettämisestä, koska minähän "en voi" enää saada lasta. Vaimo tekee abortin, tai ainakin näin hän joskus aiemmin sanoi tekevänsä, jos tulisi raskaaksi, koska ei halua lapsia. Erossa saan hyvät rahat, koska vaimolla paljon enemmän varallisuutta, kuin minulla ja mitään avioehtoa meillä ei ole. Tämän jälkeen etsin itselleni naisen, joka haluaa lapsia.

Vierailija
58/69 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu en tosiaan ole pappojen kanssa ollut. 😂 Mutta harvemmin jonkun eläkeläisen rouvalla on enää ehkäisytarvetta, ja 50+ ikäinen mies joutaa muutenkin jo mainiosti vasektomiaan. 

Luulet, ettei tauteja ole? Papat levittää tauteja, koska käyvät ulkomailla h*oralomilla kondomitta.

Niin eli olisi sitten kuitenkin syytä käyttää kondomia? Kun edellisen viestin mukaanhan sitä ei mitenkään voi käyttää. Koitahan päättää.

Vierailija
59/69 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI naisen tarvitse parisuhteessa mistään vastata. Mutta itse en kyllä itse uskaltaisi olla ottamatta ehkäisyä omiin käsiini. 

Vierailija
60/69 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö olla niin yhdyntäkeskeinen. Ei se naisellakaan ole helppoa, on ohentunutta limakalvoa mihin ei aina voiteetkaan tuo helpotusta ym. Eihän lesbotkaan harrasta yhdyntää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi