Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirppis(myyjä)-aloittelijalle neuvoja!

Vierailija
29.05.2007 |

Heips,



Olen menossa lastenkirppikselle myymään lastenvaatteita, siis itsepalvelukirppikselle josta voi vuokrata pöydän. Mitä neuvoja antaisitte, jotta vaatteet menevät parhaiten kaupaksi, tietysti puhtaat ja silitetyt mutta mitä muuta?



Kiitokset!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä ylihinnoittele.



Vie ensin osa vaatteita ja sitten kun hylly vähän tyhjentynyt vie lisää. Käy järjestelemässä loosisi päivittäin. Älä raahaa ns. lumppua ollenkaan paikalle.



Mä vein aikoinanin 2 muovikassillista tyttöjen vaatteita päivittäin viikon aikana ja tosi hyvin tekivät kauppansa.

Vierailija
2/5 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko isokin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
4/5 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole ystävällinen ja hanki Mobile pay

Vierailija
5/5 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole ystävällinen ja hanki Mobile pay

Ap on varmaan jo myynyt vaatteensa, kun aloituksesta on 17 vuotta. Lapsethan ovat jo aikaihmisiä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi