Lue keskustelun säännöt.
Kirppis(myyjä)-aloittelijalle neuvoja!
29.05.2007 |
Heips,
Olen menossa lastenkirppikselle myymään lastenvaatteita, siis itsepalvelukirppikselle josta voi vuokrata pöydän. Mitä neuvoja antaisitte, jotta vaatteet menevät parhaiten kaupaksi, tietysti puhtaat ja silitetyt mutta mitä muuta?
Kiitokset!
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ole ystävällinen ja hanki Mobile pay
Vierailija kirjoitti:
Ole ystävällinen ja hanki Mobile pay
Ap on varmaan jo myynyt vaatteensa, kun aloituksesta on 17 vuotta. Lapsethan ovat jo aikaihmisiä.
älä ylihinnoittele.
Vie ensin osa vaatteita ja sitten kun hylly vähän tyhjentynyt vie lisää. Käy järjestelemässä loosisi päivittäin. Älä raahaa ns. lumppua ollenkaan paikalle.
Mä vein aikoinanin 2 muovikassillista tyttöjen vaatteita päivittäin viikon aikana ja tosi hyvin tekivät kauppansa.