Lue keskustelun säännöt.
Ton Kiva aina nolostuttaa eräs virikelapsen äiti ;) ketjun ap
05.06.2007 |
on aivan varmasti se sama joka aloitti " olen julkkis ja minua kuvataan mäkkärin jonossa." Tulipa vaan mieleen. Ihan samanlaisia vastauksia... Juuu, huonoja provoja.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olen ihan tavis.
virikeketjun ap