Tässä iässä nainen muuttuu näkymättömäksi miesten silmissä – ”En osannut odottaa (iltalehdessä)
Miksi iltalehti julkaisee tämmöstä p*skaa? Tässä iässä nainen muuttuu näkymättömäksi miesten silmissä – ”En osannut odottaa https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/a2a0a7c7-52db-4439-87b6-807545433c17
Kommentit (156)
Ihan sama vaikka olis näkymätön. Elämässä on muutakin, kuin miesten ihailu yms. ja saa olla vanhoilta kääkkä ukoilta rauhassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut tykkää, monet ignooraa. Joo, tuijottelijat alkaa koostua eläkeläisistä mutta so what? N44
Minulle hieman vanhempi mies (olen 50+) kirpparilla huikkasi "kaunis nainen, olisiko laukulle tarvetta" ja kyllähän tuo mielialaa osti, osasi tämän lajin
Kiitokset tällä nimettömälle herrasmiehelle harmittomasta kohteliaisuudesta.
Ulkonäön kommentointi on epäasiallista toimintaa. En koskaan syyllisty siihen.
Niin, se on näitä uusia ideoita, että ei saisi edes kohteliaisuutta sanoa. Ymmärrettävää, että haukkuja ei jaella.
Itse sanon tuon tuosta tuntemattomille naisille kadulla tai bussissa, että onpa ihana kuosi vaatteessa tai muuta sellaista. Kukaan ei vielä ole suuttunut.
En tietenkään puhu kolmikymppisille, koska ne ei kestä heihin suuntautuvaa katsetta ja joka tapauksessa pukeutuvat mustiin.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on pari ystävää, jotka valittavat samaa. He olivat niitä jotka illanvietoissa veivät kaiken huomion. Tottuivat siis olemaan miesten ihailun ja huomion kohde minne ikinä menivätkin. Nyt sitten, kun huomiota ei enää tulekaan samalla tavalla, iskee kriisiä. Onhan se varmasti iso muutos, kun hymyllä ja silmien räpsyttelyllä ei saakaan enää miehiä sekaisin ja tekemään mitä haluaa. Sellaista se on tavisnaisen elämä. :D
Minulla ei ole tuollaisia ystäviä, eikä tuollaisia illanviettoja. Pariskuntien kesken vietetään iltaa ja jutellaan miesten ja naisten kesken ihan ihmisinä. On mukavaa.
Se on tietysti paska juttu, että ei saa enää palvelua, mutta muuten näkymättömäksi muuttuminen on tuonut vain etuja.
Ei sinä mielessä, että ryöstäisi pankkeja, mutta saa olla rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut tykkää, monet ignooraa. Joo, tuijottelijat alkaa koostua eläkeläisistä mutta so what? N44
Minulle hieman vanhempi mies (olen 50+) kirpparilla huikkasi "kaunis nainen, olisiko laukulle tarvetta" ja kyllähän tuo mielialaa osti, osasi tämän lajin
Kiitokset tällä nimettömälle herrasmiehelle harmittomasta kohteliaisuudesta.
Ulkonäön kommentointi on epäasiallista toimintaa. En koskaan syyllisty siihen.
Niin, se on näitä uusia ideoita, että ei saisi edes kohteliaisuutta sanoa. Ymmärrettävää, että haukkuja ei jaella.
Itse sanon tuon tuosta tuntemattomille naisille kadulla tai bussissa, että onpa ihana kuosi vaatteessa tai muuta sellaista. Kukaan ei vielä ole suuttunut.
En tietenkään puhu kolmikymppisille, koska ne ei kestä heihin suuntautuvaa katsetta ja joka tapauksessa pukeutuvat mustiin.
Onpa ihana kuosi vaatteessa? Ajattelisin: ekstrovertti muotialalla työskentekevä homomies ja hymyilisin takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Se on tietysti paska juttu, että ei saa enää palvelua, mutta muuten näkymättömäksi muuttuminen on tuonut vain etuja.
Kyllä mä ainakin yli 40 v. oon saanut huomattavasti parempaa palvelua kuin nuorempana. Myös teitittelevät. 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä ainakin yli 40 v. oon saanut huomattavasti parempaa palvelua kuin nuorempana. Myös teitittelevät. 😆
Myös täällä on palvelu parantunut. Ilmeisesti näytän siltä, että on varaa kuluttaa, en kuvittele hurmaavani ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teitittely järkytti ensin, mutta nykyään olen vain MÄÄ OONKI KUNINKATAR!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on pari ystävää, jotka valittavat samaa. He olivat niitä jotka illanvietoissa veivät kaiken huomion. Tottuivat siis olemaan miesten ihailun ja huomion kohde minne ikinä menivätkin. Nyt sitten, kun huomiota ei enää tulekaan samalla tavalla, iskee kriisiä. Onhan se varmasti iso muutos, kun hymyllä ja silmien räpsyttelyllä ei saakaan enää miehiä sekaisin ja tekemään mitä haluaa. Sellaista se on tavisnaisen elämä. :D
Minulla ei ole tuollaisia ystäviä, eikä tuollaisia illanviettoja. Pariskuntien kesken vietetään iltaa ja jutellaan miesten ja naisten kesken ihan ihmisinä. On mukavaa.
Mistä sait käsityksen, että meillä edelleen olisi tuollaisia illanviettoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se onkin kamalaa kun tällainen nainen jatkaa vanhojen keikistelykeinojen käyttöä vanhennuttuaan. Se on noloa.
Tai enemmänkin masentavaa, sama kun kaikki keski-ikäisten tissi- ja persekuvat somessa. Siis ajatellaan että itsestä on vain tuollaiseen keskenkasvuisten huomionhakuun miehiltä.
No, ei niitä kovin paljoa ole. Itse en tiedä kuin Suskin.
Siellä silotellaan totuutta pahasti, väittämällä että: "Naiset kokevat usein, että heidän arvoaan mitataan vain nuoruuden kautta.".
Todellisuudessa rumapainoisuus on paljon suurempi tekijä, miehet eivät näe edes 16v ikäistä naista, tai nuorempaakaan, kun tämä on rumapainoinen.
Ei pidä paikkaansa! Täällä säännöllisin väliajoin joku hullu seuraa lihavaa vanhaa naista, haistelee mille nainen haisee ja tsekkaa hänen ostoksensa. Raportoi paljonko lohifilettä, rasvaa ja makeisia läski vanha nainen mättää kassahihnalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole muuttunut mitenkään näkymättömäksi? Todella hoikka ja pienikokoinen olen edelleen, meikkaan ja pidän korkeakorkoisia kenkiä.
Minä en ole meikannut ja pitänyt korkkareita ennenkään. Paljon yksinään liikkuville naisille on huomattavan positiivista, ja turvallista, että ignoorataan.
Onkohan toimittelija Katri Koskinen rumapainoinen, kun toisin sanoen sanoo että: "Tutkimuksissa on todettu, että kaikenikäiset miehet suosivat itseään nuorempia naisia. Toisin sanoen nuori nainen on arvokas, haluttava, hedelmällinen – vanhempi nainen ei niinkään." Rumapainoinen nainen ei ole haluttava, ei minkään ikäisenä.
Toisin sanoen, nainen joka on sekä hoikka että nuori on arvokas ja haluttava nainen, niin on ollut koko maailman sivu, ja niin tulee ikiajat olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Siellä silotellaan totuutta pahasti, väittämällä että: "Naiset kokevat usein, että heidän arvoaan mitataan vain nuoruuden kautta.".
Todellisuudessa rumapainoisuus on paljon suurempi tekijä, miehet eivät näe edes 16v ikäistä naista, tai nuorempaakaan, kun tämä on rumapainoinen.
Todellisuudessa miehet ei naisten arvoa määritä. Pariutumismarkkinoilla ehkä, mutta monet löytyvät kumppanin ihan muilla avuilla.
Iltalehti julkaisee tuollaista paskaa koska ihmiset tietysti klikkaavat ja lukevat.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan toimittelija Katri Koskinen rumapainoinen, kun toisin sanoen sanoo että: "Tutkimuksissa on todettu, että kaikenikäiset miehet suosivat itseään nuorempia naisia. Toisin sanoen nuori nainen on arvokas, haluttava, hedelmällinen – vanhempi nainen ei niinkään." Rumapainoinen nainen ei ole haluttava, ei minkään ikäisenä.
Toisin sanoen, nainen joka on sekä hoikka että nuori on arvokas ja haluttava nainen, niin on ollut koko maailman sivu, ja niin tulee ikiajat olemaan.
Kun minä olin nuori, en kyllä olisi halunnut miestä, jota kiinnostaa minussa vain ulkonäkö.
Ihan rohkeasti vaan kokeilemaan sitten kiltin ja kunnollisen, hyvän yksinäisen miehen elämää. Olemme olleet naisille pelkää ilmaa koko olemassaolomme ajan. Te ette kestäisi kilttimieselämää sekunnin tuhannesosaakaan.
Onko tosiaan kyse siitä että ei saa nuorilta miehiltä huomiota?
Tai enemmänkin masentavaa, sama kun kaikki keski-ikäisten tissi- ja persekuvat somessa. Siis ajatellaan että itsestä on vain tuollaiseen keskenkasvuisten huomionhakuun miehiltä.