Tässä iässä nainen muuttuu näkymättömäksi miesten silmissä – ”En osannut odottaa (iltalehdessä)
Miksi iltalehti julkaisee tämmöstä p*skaa? Tässä iässä nainen muuttuu näkymättömäksi miesten silmissä – ”En osannut odottaa https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/a2a0a7c7-52db-4439-87b6-807545433c17
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaista naista kun katsoo,niin se on lain mukaan seksuaalirikos. Tai siis saattaa olla,jos nainen niin päättää.
Onko tästä jo ennakkotapausta?
Tuskin. Tämä on suht uusi lakipykälä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhhyy... Miehet ahdistelee.. yhyy..
yhyyy.. miehet ei lähesty.. yhyyy.
Vittunäitten akkojen kanssa. Teki niin tai näin, mies on aina kusipää ja sika.
Kumpaan kategoriaan äitisi kuuluu?
Ei näitä lehtien kuvaamia itkijänaisia löydy vanhemman polven väestä.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut tykkää, monet ignooraa. Joo, tuijottelijat alkaa koostua eläkeläisistä mutta so what? N44
En ole muuttunut mitenkään näkymättömäksi? Todella hoikka ja pienikokoinen olen edelleen, meikkaan ja pidän korkeakorkoisia kenkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain sellaiset naiset tässäkin valittavat, jotka ovat aiemmin saaneet sitä huomiota normaalia enemmän.
Arviolta 70% naisista on ihan ala-ikäisestä saakka näkymättömiä ja pysyvät sellaisina koko ikänsä.
Näin on. En itse ole huomannut juurikaan muutosta vaikka olen ikääntynyt, koska huomiota en juuri koskaan ole saanut.
Joo mäkäån koskaan saanut miesten huomiota jos on niin negatiivisessa mielessä, miehet kun tykkää naisia nöyryyttää, olen kaiken lisäksi lyhyt, 154 cm ja miehet jotka ovat päätä, kahta jopa kolme päätä pitempiä että juuri ja juuri ylettyy puoliväliä miestä jon joku ihme ylemmyyskompleksi ja alkavat komentelemaan ja nälvimään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaista se on kun totuus tulee esille. Ei kukaan jaksa tyypillisen suomalaisen naisen töykeää, ylimielistä ja epäystävällistä käytöstä jos sen naama ei enää viehätä. Luuleeko monet naiset että heidän juttunsa oikeasti ovat mielenkiintoisia?
Ja ne jutut on aina tasoa belfie-fitness, joogaa tms idän huuhaata, uskoon tulo, matkustelu, valkoharmaa ihku love live laugh kalustaminen, cocktail lasi palmun alla matkustaminen, wine tasting, raw food luomu vegan jne. Ja sitten noilla eväillä ne luulee olevansa niin spessuja.
Nyt on katkeraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut tykkää, monet ignooraa. Joo, tuijottelijat alkaa koostua eläkeläisistä mutta so what? N44
En ole muuttunut mitenkään näkymättömäksi? Todella hoikka ja pienikokoinen olen edelleen, meikkaan ja pidän korkeakorkoisia kenkiä.
Millenniaalin ajan naiset ovat itse asiassa usein huolitellumpia kuin nuoret naiset, ja hoikempia myös.
Vierailija kirjoitti:
Minulle hieman vanhempi mies (olen 50+) kirpparilla huikkasi "kaunis nainen, olisiko laukulle tarvetta" ja kyllähän tuo mielialaa osti, osasi tämän lajin
Kiitokset tällä nimettömälle herrasmiehelle harmittomasta kohteliaisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei tunnu ymmärtävän kuinka paljon etua he saavat ulkonäkönsä takia. 90% miehistä on koko ikänsä näkymättömiä.
Puhut nyt vain naisten huomiosta eikä tässäkään luku ole noin suuri. Lähes kaikilta miehiltä puuttuu ymmärrys siitä, miltä tuntuu olla näkymätön töissä. Olen jopa kohdannut sellaisia tilanteita, ettei työasioissa huomioida, mutta illanvietossa halutaan seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain sellaiset naiset tässäkin valittavat, jotka ovat aiemmin saaneet sitä huomiota normaalia enemmän.
Arviolta 70% naisista on ihan ala-ikäisestä saakka näkymättömiä ja pysyvät sellaisina koko ikänsä.
Näin on. En itse ole huomannut juurikaan muutosta vaikka olen ikääntynyt, koska huomiota en juuri koskaan ole saanut.
Joo mäkäån koskaan saanut miesten huomiota jos on niin negatiivisessa mielessä, miehet kun tykkää naisia nöyryyttää, olen kaiken lisäksi lyhyt, 154 cm ja miehet jotka ovat päätä, kahta jopa kolme päätä pitempiä että juuri ja juuri ylettyy puoliväliä miestä jon joku ihme ylemmyyskompleksi ja alkavat komentelemaan ja nälvimään.
En ymmärrä tätä? Itse tuon mittaisena juuri niiden 180-185-senttisten kanssa muodostanut aina parisuhteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle hieman vanhempi mies (olen 50+) kirpparilla huikkasi "kaunis nainen, olisiko laukulle tarvetta" ja kyllähän tuo mielialaa osti, osasi tämän lajin
Lisään vielä etten todellakaan ollut kuin arkiluukissa, ilman meikkiä tai korkoja. Siksi tuntuikin niin hilpeältä.
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. En ole koskaan ollut miehille "näkyvä". Koskaan ei ole availtu ovia tai tarjottu drinkkejä baarissa. Näkymättömäksi muuttuminen on kai kaunotarten ongelma, me tavikset olemme aina olleet huomaamattomia.
Näin lähempänä kuuttakymmentä, ulospäin suuntauneena, hymyilevänä ja leikkisänä, en ole kokenut tällaista. Eiköhän se johdu myös paljon siitä, miten itse kohtaat ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinähän kohtelet naisia aina hyvin, etkö kohtelekin.
Tavalla jotka ovat ansainneet. Suomalaiset naiset ovat ilmaa, roskaa kun on käytöstavat. 7lkkarinaisten kanssa voin jopa seurustella. Kaverisuhteita on tietenkin myös heidän kanssaan.
rotupetturuus ei ole muodissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. En ole koskaan ollut miehille "näkyvä". Koskaan ei ole availtu ovia tai tarjottu drinkkejä baarissa. Näkymättömäksi muuttuminen on kai kaunotarten ongelma, me tavikset olemme aina olleet huomaamattomia.
No minä olen ollut aina "näkyvä". Olen vieläkin. Enkä haluaisi olla, en halunnut nuorenakaan olla se, jota miehet tuijottivat kuin vasikka uutta porttia. Se on kiusallista ja ällöttävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäön kommentointi on epäasiallista toimintaa. En koskaan syyllisty siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minä olen ollut aina "näkyvä". Olen vieläkin. Enkä haluaisi olla, en halunnut nuorenakaan olla se, jota miehet tuijottivat kuin vasikka uutta porttia. Se on kiusallista ja ällöttävää.
Hmm, olet varmaan kaunis, tai näyttäyvästi pukeutuva. Nämä eivät aina sulje toisiaan pois mutta useimmiten kyllä, valitse yksi.
Vierailija kirjoitti:
Niin molemmissa tapauksissa nainen haluaa tulla kohdatuksi ihmisenä normaalin vuorovaikutuksen kautta. Ensimmäisessä lähestytte munalla r aiskausenergiassa, toisessa ignoraatte ja kohtelette kuin ilmaa tai roskaa koska nainen ei ole enää r aiskattava.
Oikeasti ratkaisu ei ole miesten muuttaminen vaan hyväksyminen, että mies ei ole kuin munansa, ja miesten kohtelu tämän arvon mukaisesti. Kokeilkaa, se muuttaa aika paljon sitä miten suhtaudutte miehiin ja auttaa myös ymmärtämään elämää paljon paremmin. Eikä enää ihmetytä monet asiat, mitkä ovat "ihmis" miesten toiminnassa ihmetyttäneet, kun ei suhtaudu heihin enää "ihmisinä"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin molemmissa tapauksissa nainen haluaa tulla kohdatuksi ihmisenä normaalin vuorovaikutuksen kautta. Ensimmäisessä lähestytte munalla r aiskausenergiassa, toisessa ignoraatte ja kohtelette kuin ilmaa tai roskaa koska nainen ei ole enää r aiskattava.
Oikeasti ratkaisu ei ole miesten muuttaminen vaan hyväksyminen, että mies ei ole kuin munansa, ja miesten kohtelu tämän arvon mukaisesti. Kokeilkaa, se muuttaa aika paljon sitä miten suhtaudutte miehiin ja auttaa myös ymmärtämään elämää paljon paremmin. Eikä enää ihmetytä monet asiat, mitkä ovat "ihmis" miesten toiminnassa ihmetyttäneet, kun ei suhtaudu heihin enää "ihmisinä"
??