Tässä iässä nainen muuttuu näkymättömäksi miesten silmissä – ”En osannut odottaa (iltalehdessä)
Miksi iltalehti julkaisee tämmöstä p*skaa? Tässä iässä nainen muuttuu näkymättömäksi miesten silmissä – ”En osannut odottaa https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/a2a0a7c7-52db-4439-87b6-807545433c17
Kommentit (131)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain sellaiset naiset tässäkin valittavat, jotka ovat aiemmin saaneet sitä huomiota normaalia enemmän.
Arviolta 70% naisista on ihan ala-ikäisestä saakka näkymättömiä ja pysyvät sellaisina koko ikänsä.
Näin on. En itse ole huomannut juurikaan muutosta vaikka olen ikääntynyt, koska huomiota en juuri koskaan ole saanut.
Joo mäkäån koskaan saanut miesten huomiota jos on niin negatiivisessa mielessä, miehet kun tykkää naisia nöyryyttää, olen kaiken lisäksi lyhyt, 154 cm ja miehet jotka ovat päätä, kahta jopa kolme päätä pitempiä että juuri ja juuri ylettyy puoliväliä miestä jon joku ihme ylemmyyskompleksi ja alkavat komentelemaan ja nälvimään.
En ymmärrä tätä? Itse tuon mittaisena juuri niiden 180-185-senttisten kanssa muodostanut aina parisuhteet.
Eli olet vähintään viehättävä miesten silmissä toisin se on mulla rumalla naisella,naamakinon kuin betoniin hakattu.
Eli on kuitenkin toivottaa, että naisten perään vihellellään. Luulin ettei siitä tykätä enää...
Vierailija kirjoitti:
Mä oon aina ollut nåkymätön miehille niin nuorena kuin vanhana, en kaipaa miesten huomiota ovat sen verran lapsellisia mielisairaita olioita että huh huh, ei onneksi kaikki mutta suurin osa valitettavasti
Tämä.
Ja sitten valitetaan kun ei löydetä kunnollisia naisia. Kun ei eroteta niitä tapetista. (En kuitenkaan väitä, etteikö hottis voisi olla kunnollinen, hottiksia nyt ei vain riitä kaikille tavistaikinanaamoille.)
Oh well, ei kuulu mulle, oon jo aikaa sitten vetäytynyt inhorealistisilta pariutumismarkkinoilta.
En allekirjoita. Miesten kanssa on paljon rennolla nykyään kun ei tule kohdelluksi lihapalasena johon pitää yrittää tehdä vaikutus. Nyt ne miehet jopa kuuntelevat, työelämä on muuttunut paljon helpommaksi. Siviilissä sama mies on ollut rinnalla jo yli 20 v, kilpailuttaa ei ole tarvinnut. 47 v.
Vierailija kirjoitti:
En allekirjoita. Miesten kanssa on paljon rennolla nykyään kun ei tule kohdelluksi lihapalasena johon pitää yrittää tehdä vaikutus. Nyt ne miehet jopa kuuntelevat, työelämä on muuttunut paljon helpommaksi. Siviilissä sama mies on ollut rinnalla jo yli 20 v, kilpailuttaa ei ole tarvinnut. 47 v.
Eli täyttä pskaa sun sepustus kerta sulla mies eli et ole näkymätön miehille/miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli täyttä pskaa sun sepustus kerta sulla mies eli et ole näkymätön miehille/miehelle.
En mä ole koskaan ollut näkymätön, en ennen enkä nyt. Nuoresta saakka varattuna en ole arvostanut mitään keekoilua ja pokausyrityksiä, paljon mukavampaa kanssakäyminen on nykyään, kun voidaan kohdata ihan ihmisinä, ilman hormonihöyryjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain sellaiset naiset tässäkin valittavat, jotka ovat aiemmin saaneet sitä huomiota normaalia enemmän.
Arviolta 70% naisista on ihan ala-ikäisestä saakka näkymättömiä ja pysyvät sellaisina koko ikänsä.
Näin on. En itse ole huomannut juurikaan muutosta vaikka olen ikääntynyt, koska huomiota en juuri koskaan ole saanut.
Sama täällä. Ainut huomio on sikoinaan tullut ei toivotuilta yli-ikäisiltä setämiehiltä tai miltei spurguihin rinnastettavilta otuksilta.
Ei Chris Hemsworthit pyöri tavisten ympärillä, eikä tavismiehetkään. Tämä on minulle ihan ok, kunhan kerroin vuosikymmenten kokemukseni.
Vierailija kirjoitti:
Eli on kuitenkin toivottaa, että naisten perään vihellellään. Luulin ettei siitä tykätä enää...
Naiset on erilaisia niinkuin miehetkin. jotkut voi tykkää ja jotkut. Itse loukkaantuisin jostain vihellyksestä.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan on naisia, joille tuo on kova paikka, mutta enemmän olen tavannut sellaisia, joille "näkymättömyys" on iloinen ja tervetullut asia.
Ne on ne kauniit naiset jotka on sinut asian kanssa vaikka toisin väitetään.
Koska kaunis nainen on jo kokenut kauneuden hyvät ja huonot puolet.
Sekä kaunis nainen pystyy lukitsemaan parisuhteeseen useimmiten sellaisen miehen joka miellyttää niin ei tartte siitäkään olla katkera.
Minusta on ihanaa muuttua näkymättömäksi miesten silmissä. En ymmärrä, miten vähän pitää olla sisältöä omassa elämässä, jos miesten huomio on vielä 40 vuoden rajapyykin jälkeenkin maailman tärkein asia.
Olen 47v. enkä ole ikinä miettinyt tuollaista, enkä varsinkaan sure sitä, etteivät "miehet" enää viheltele perään. En ymmärrä, miksi minulta pitäisi kysyä paperit? ihan turha julkaisu taas
Olen aina ihmetellyt näitä "nainen muuttuu iän myötä näkymättömäksi"-höpinöitä. Minusta tuo koskee enemmän sellaisia huomionhakuisia ja esillä olosta nauttivia ihmisiä esim. juuri Satu Silvo, joka on ollut nuorena todellinen kaunotar. En usko, että ns. tavisnainen juuri kokee kohtelun muuttuvan, vaan kohtelu on neutraalia iästä riippumatta. Mutta onhan siinä silloin iso ero, jos on nuorena tottunut olemaan huomion keskipiste ja ihastelun kohde. Etenkin jos olet esim. asiantuntijatyössä, niin ihan yhtä paljon sinua kuunneellaan kun nuorena ja enemmänkin, mutta ihan eri asia, jos olet tottunut saamaan sen huomion puhtaasti vain ulkonäöllä. Kauneus on katoavaista ja viimeistään yli 50-v ei mielestäni ole enää koskaan kaunis, vain korkeintaan "ikäisekseen kaunis" eli ei kannata rakentaa persoonaansa ulkönäön varaan.
Minulla on pari ystävää, jotka valittavat samaa. He olivat niitä jotka illanvietoissa veivät kaiken huomion. Tottuivat siis olemaan miesten ihailun ja huomion kohde minne ikinä menivätkin. Nyt sitten, kun huomiota ei enää tulekaan samalla tavalla, iskee kriisiä. Onhan se varmasti iso muutos, kun hymyllä ja silmien räpsyttelyllä ei saakaan enää miehiä sekaisin ja tekemään mitä haluaa. Sellaista se on tavisnaisen elämä. :D
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 44 ja en ole muuttunut näkymättömäksi miesten silmissä vieläkään 🤭
Kuukautisesi eivät ole vielä loppuneet?
Vierailija kirjoitti:
Minulla on pari ystävää, jotka valittavat samaa. He olivat niitä jotka illanvietoissa veivät kaiken huomion. Tottuivat siis olemaan miesten ihailun ja huomion kohde minne ikinä menivätkin. Nyt sitten, kun huomiota ei enää tulekaan samalla tavalla, iskee kriisiä. Onhan se varmasti iso muutos, kun hymyllä ja silmien räpsyttelyllä ei saakaan enää miehiä sekaisin ja tekemään mitä haluaa. Sellaista se on tavisnaisen elämä. :D
Se onkin kamalaa kun tällainen nainen jatkaa vanhojen keikistelykeinojen käyttöä vanhennuttuaan. Se on noloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut tykkää, monet ignooraa. Joo, tuijottelijat alkaa koostua eläkeläisistä mutta so what? N44
En ole muuttunut mitenkään näkymättömäksi? Todella hoikka ja pienikokoinen olen edelleen, meikkaan ja pidän korkeakorkoisia kenkiä.
Kyse on simppelisti hormoneista, ei korkkareista. Odottakaa kun olette 55v.
Näin se vaan menee,,,... Oujee 👵🏻👌
Vierailija kirjoitti:
Yhhyy... Miehet ahdistelee.. yhyy..
yhyyy.. miehet ei lähesty.. yhyyy.
Vittunäitten akkojen kanssa. Teki niin tai näin, mies on aina kusipää ja sika.
Yksi ihminen Iltapäivälehden artikkelissa. Jospa et yleistäisi. Me muut ei yhtään kaivata ahdistelua. Ollaan vaan tyytyväisiä "näkymättömyydestä".
Niin ja lisään vielä, että suurin osa, ne mukavst miehet ei ahdistele. Jos kuulut ahdistelijoihin, sinua voi perustellustikin tituleerata termeillä k...pää ja sika.
Kyllä tämä pitää paikkaansa. Itsekään esim. kaupassa huomaa kuin nuoremmat ihmiset. En koskaan muista miltä joku keski-ikäinen tai yli näytti. Omalla kohdallani tapahtui nelikymppisenä, mutta ei nyt koskaan ole muutenkaan perään vislailtu. -n53
Varmaan on naisia, joille tuo on kova paikka, mutta enemmän olen tavannut sellaisia, joille "näkymättömyys" on iloinen ja tervetullut asia.