Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystävän suhdehistoria paljastui, oli valehdellut siitä

Vierailija
16.09.2026 |

Pieni järkytys ehkä kuvaa parhaiten fiilistä. Kohta vuosi yhdessä ja suhteen alussa vaan sivuttiin entisten kumppaneiden määrää. Oma määräni on vähäinen ja tyttöystävä kertoi luvun, joka oli paljon enemmän kuin minulla, mutta ei häiritsevän suuri. Nyt kuitenkin hiljattain kuulin yhdeltä hänen entiseltä naispuoliselta kaveriltaan, että todellinen määrä onkin moninkertainen siihen verrattuna, mitä tyttöystäväni minulle kertoi. Järkytyin tästä. Miksi hän valehtelisi minulle kumppaneiden määrästä? Mietin, että miten asian voisi ottaa esille niin, ettei sitä koe loukkaavaksi?

Kommentit (316)

Vierailija
181/316 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomiakat pilaa itsensä irtoseksillä.

Japanilaiset naiset ovat puhtaita.

Hear, hear!

Vierailija
182/316 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset, koittakaa hyväksyä myös muiden ihmisten preferenssit. Tämä on vähän absurdia että vaahtoatte siitä millä perusteella mies saa valita naisen. Mikäs tässä asiassa nyt niin ihmeellistä on, että pitää ihan triggeröityä, sellaista naista ei halua myöskään ketään, joten ehdotan että yrittäisitte hyväksyä muiden henkilökohtaiset päätökset parinvalinnasta niin kuin te itse opetatte. Vähän hassua tilanne tämä.

KUKAAN; EI KETÄÄN, SAATANA. 

Suivaannuin kielioppivirheestäsi enemmän kuin paskasta provostasi, arvon ääliö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/316 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi uskot mieluummin jotain kaveria etkä luota siihen mitä tyttöystävä sanoo?

Koska ap halusi vain haukkua kaikkia naisia. Aika usein sama aloitus palstalla.

Kuka nyt käytettyä naista haluais?

On se kumma tämä incelien logiikka. Milloin vingutaan palstalla, että miksei ne naiset anna reikää, yhyyyyyy. Seuraava aloitus onkin sitten, että naiset ovat käytettyjä, ihan joka ikinen. Ei nainen voi tehdä koskaan oikein :D

Vaimossa ja huo rassa on seuraava ero. Toinen on hauskanpitoa vasten ja toinen kodinkone. 😊

Niinpä. Ilmankos naiset valitsevat yhä enenevässä määrin sinkkuuden.

Naiseen on kiva tyhjentää kassit, jonka jälkeen voi dumpata tussun hiiteen.

Mistä sä tiedät siitä mitään, kun et ole koskaan naista saanut?

Vierailija
184/316 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva satu. 

Ketä edes mikään kumppanien määrä kiinnostaa? Tahdot ilmeisesti vain päästä haukkumaan naisia? 

0/5

Se kiinnostaa. Minua kiinnostaa myös ruoassa onko joku muu syönyt sen minua ennen. 

Vertaat naista paskaan tai oksennukseen? No nyt tuli hieno lisä vanhaan "lukko ja avain" sekä "käytetty auto" -vertauksiin.  I choose the bear.

Eihän kukaan halua syödä pilaantunutta tai käyttää vessapaperia pikkasen käytettynä. 😁

Aah, nyt naiset ovat pilaantunutta ruokaa ja käytettyä vessapaperia. Hyvin te miehet saatte tuntemaan entistä enemmän vastenmielisyyttä koko sukupuoltanne kohtaan. Jatkakaa toki.

Naisen puhtaus on tärkeää. En halua naista joka on imenyt toisten miesten karvaisia kikkeleitä.

Vierailija
185/316 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä mies on sellainen joka valitsee jakorasian koska nainen päättää niin 😂 kamoon, tota ei usko enää ketään.  Kertokaahan naiset, miksi tämä herättää niin paljon teissä tunteita?

Vierailija
186/316 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset, koittakaa hyväksyä myös muiden ihmisten preferenssit. Tämä on vähän absurdia että vaahtoatte siitä millä perusteella mies saa valita naisen. Mikäs tässä asiassa nyt niin ihmeellistä on, että pitää ihan triggeröityä, sellaista naista ei halua myöskään ketään, joten ehdotan että yrittäisitte hyväksyä muiden henkilökohtaiset päätökset parinvalinnasta niin kuin te itse opetatte. Vähän hassua tilanne tämä.

Sinä saat pitää omat preferenssisi. Älä kuitenkaan kuvittele, että meillä muilla ne olisivat samat. Puhu itsestäsi, älä miehistä. 

Sinun tulee sanoa "minä haluan siveellisen neitsyen." 

Minä sanon "haluan naisen, joka uskaltaa ja haluaa seksiä harrastaa, eikä eletty elämä minua pelota. "

Vierailija
187/316 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomiakat pilaa itsensä irtoseksillä.

Japanilaiset naiset ovat puhtaita.

Hear, hear!

Inceli kirjoittaa aina kommentin japanilaisista ja vastaa itselleen "hear hear"! :D 

Tää mikään Lontoon parlamentti ole, uuvatti.

Vierailija
188/316 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi otit uhrin aseman? Tulet tänne haukkumaan naisia koko miessukupuolen nimissä, ja sitten kun naiset puolustautuvat niin sinä yhtäkkiä oletkin se uhri? 😂 

Vierailija
189/316 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata ottaa enää tosissaan tuollaista naista. Nainen valehteli erittäin tärkeässä asiassa.

Tuota miestä ei kannata enää ottaa tosissaan kun uskoo jonkun ulkopuolisen satuja ennemmin kuin oman kumppaninsa.

Vierailija
190/316 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva satu. 

Ketä edes mikään kumppanien määrä kiinnostaa? Tahdot ilmeisesti vain päästä haukkumaan naisia? 

0/5

Se kiinnostaa. Minua kiinnostaa myös ruoassa onko joku muu syönyt sen minua ennen. 

Vertaat naista paskaan tai oksennukseen? No nyt tuli hieno lisä vanhaan "lukko ja avain" sekä "käytetty auto" -vertauksiin.  I choose the bear.

Eihän kukaan halua syödä pilaantunutta tai käyttää vessapaperia pikkasen käytettynä. 😁

Aah, nyt naiset ovat pilaantunutta ruokaa ja käytettyä vessapaperia. Hyvin te miehet saatte tuntemaan entistä enemmän vastenmielisyyttä koko sukupuoltanne kohtaan. Jatkakaa toki.

Naisen puhtaus on tärkeää. En halua naista joka on imenyt toisten miesten karvaisia kikkeleitä.

OK. Mitenkäs neitsytpojun syksy muuten on lähtenyt käyntiin?

Vierailija
191/316 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä saat pitää omat preferenssisi. Älä kuitenkaan kuvittele, että meillä muilla ne olisivat samat. Puhu itsestäsi, älä miehistä. 

Sinun tulee sanoa "minä haluan siveellisen neitsyen." 

Minä sanon "haluan naisen, joka uskaltaa ja haluaa seksiä harrastaa, eikä eletty elämä minua pelota. "

Hehheh. Haluat triggeröidyn naisen. Okei kivat sinne 

Vierailija
192/316 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, jonkun alfauroksen käytettyä panopatjaa en halua.

Vierailija
193/316 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh Hyh. Nyt rupesi ällöttämään kun mietin vaimoani ja kuinka hän on imenyt niiden parin edellisen miehensä isoja kindereitä himokkaasti ja pian huulet ovat olleet hellät ja punaiset, ruvella, ja suupielistä on valunut vieraiden miesten skermaa. Sitä suuta minä olen sitten mukamas rakastavasti suudellut useat kerrat. Jak!

Vierailija
194/316 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva satu. 

0/5

Ei se mitään. Ei sinuakaan kukaan nainen halua. Naiset siitä vain hyötyvät kun pysyttelet heistä erossa. 

Vierailija
195/316 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi uskot mieluummin jotain kaveria etkä luota siihen mitä tyttöystävä sanoo?

Koska ap halusi vain haukkua kaikkia naisia. Aika usein sama aloitus palstalla.

Kuka nyt käytettyä naista haluais?

Annamäarvaan: Nainen on käytetty, mies on panosonni? Niin kuultu ja nähty. 

Naiset: älkää ikinä kertoko miehille mitään suhteistanne. Siinäpähän arvailevat ja pohtivat niin että verisuoni poksuu ohimolla.

Niin, kuten ap kertoi. Hyvä neuvo eikö? On varmasti mukava parisuhde kun täytyy salata menneisyytensä, onnea siihen.

Kyllä, se on hyvä neuvo. Jos joku alkaa tivaamaan entisten kumppaneiden lukumäärää, miksei kysy samalla myös panokertoja ja -asentoja niiden kanssa? Pyydä demonstraatiota?

Mitä ihme tivaamistapailuja te harrastatte? Ketään ei taatusti kiinnosta kuka pani ketäkin missä asennossa ja kuinka monesti vaan enemmänkin se millainen suhtautuminen toisella on. Suomeksi sanottuna siis haluaa tietää kohtaako ajatus- ja arvomaailma koska tämäkin on yksi juttu missä se ilmenee aika selvälläkin tavalla. Olisi ainakin minusta aika tyhmä jatkaa tapailua sellaisen miehen kanssa joka kokee irtoseksin jotenkin tavoittelemisen arvoisena asiana eikä osaisi sanoa edes summittaista lukumäärää seksikumppaneistaan ja asenne olisi kuka niitä laskee. Meillä olisi melkoisen iso ero arvomaailmassa ja moraalissa vaikka en itsekään ole mikään seksiä vasta avioliitossa -ihminen.

Vierailija
196/316 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen huijaa ja valehtelee Aina.

Vierailija
197/316 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset monesti valehtelee oman lukemansa. Näyttävät siten säädyllisemmältä ja haluttavammalta.

Ne on kyllä miehet, jotka tekevät tuota huomattavasti useammin, näyttääkseen alfoilta, samalla kun haukkuvat naisen h*oraksi, mikäli tälläkin on historiaa ennen nykysuhdetta.

Vierailija
198/316 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n kertoman mukaan ei valehtele aina. Jompi kumpi noista todennäköisesti puhuu totta. Eli tässäkin naisvihafantasiassa 50% ei vaöehdellut. 

Vierailija
199/316 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä asioissa yksikään nainen ei ole rehellinen vaan valehtelee silmät päästään kun kuvittelee että totuus ei tule koskaan esille

Vierailija
200/316 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n kertoman mukaan ei valehtele aina. Jompi kumpi noista todennäköisesti puhuu totta. Eli tässäkin naisvihafantasiassa 50% ei vaöehdellut. 

Älä välitä. Persujen lukemisenymmärtäminen tunnetusti on heikkoa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi