Tyttöystävän suhdehistoria paljastui, oli valehdellut siitä
Pieni järkytys ehkä kuvaa parhaiten fiilistä. Kohta vuosi yhdessä ja suhteen alussa vaan sivuttiin entisten kumppaneiden määrää. Oma määräni on vähäinen ja tyttöystävä kertoi luvun, joka oli paljon enemmän kuin minulla, mutta ei häiritsevän suuri. Nyt kuitenkin hiljattain kuulin yhdeltä hänen entiseltä naispuoliselta kaveriltaan, että todellinen määrä onkin moninkertainen siihen verrattuna, mitä tyttöystäväni minulle kertoi. Järkytyin tästä. Miksi hän valehtelisi minulle kumppaneiden määrästä? Mietin, että miten asian voisi ottaa esille niin, ettei sitä koe loukkaavaksi?
Kommentit (316)
Jos joku joskus alkaisi kumppanien määrää kyselemään niin ovea osoittaisin kyllä saman tien. Ja ihmettelisin kyllä raskaasti kuinka sellaiseen seuraan edes olen alentunut...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata ottaa enää tosissaan tuollaista naista. Nainen valehteli erittäin tärkeässä asiassa.
Tuota miestä ei kannata enää ottaa tosissaan kun uskoo jonkun ulkopuolisen satuja ennemmin kuin oman kumppaninsa.
Tuo on kurja tilanne, koska ennalleen ei luottamusta enää saa vaikka haluaisi. Siihen on tullut särö ja mikä ikävintä, pahantahtoisen kaverin takia. Toisaalta jotain sekin kertoo että omalla kumppanilla ylipäätään on tuonkaltaisia kavereita/ystäviä. Joo, voi tulla ihan yllärinäkin kaverin ruma sisin, mutta tuossa kannattaisi katsoa kuinka se kumppani reagoi tällaiseen "paljastukseen" kuten myös siihen mitä ajattelee siitä kaveristaan moisen jälkeen. Harvempi meistä on oscarin arvoinen näyttelijä joten tässäkin kannattaa luottaa siihen samaan viisauteen, että älä kuuntele sanoja vaan katso tekoja. Kyllä sen yleensä näkee onko paljastus ihan puuta heinää vai jäikö kiinni.
Mistä se naisen exkaveri tietää kumppanien määrän, onko hän ollut mukana? Ja kuinka luotettavana lähteenä pidät mahdollista kaunaa kantavaa kaveria puhumaan asioista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstanaisten pitäisi mennä pikkuhiljaa johonkin vihanhallintakurssille kun kokevat miehistä näin suurta raivoa että jokaiseen miehen kirjoittamaan pitää vaan aukoa päätään ja ottaa se jonain sukupuolitaistelun aloituksena.
Kyllä. Todella harvoin on kommentoitavaa itse asiaan. En pidä naisia enää kovin fiksuina.
Typerään provoon voi ihan hyvin vastata sen arvoisella tavalla.
Minä e pidä fiksuna tuollaista sovinistia, jonka mielestä naiset voi kollektiivisesi pelkistää tyhmiksi vain koska eivät ota trollia vakavasti.
Vierailija kirjoitti:
Näissä asioissa yksikään nainen ei ole rehellinen vaan valehtelee silmät päästään kun kuvittelee että totuus ei tule koskaan esille
Inceliä itkettää, kun ei tiedä, kuinka moni hyvä rakastaja naisella on ollut.
Tyttöystäväsi oli sinua kohtaan hienotunteinen jotta et tuntisi itseäsi alempaan markkina-arvoon kuuluvaksi kuin hän itse. Osoitti empatiaa sinua kohtaan ja suojeli egoasi. Olisit onnellinen, että noin huomaavaisen naisen olet löytänyt.
Tai vaihtoehtoisesti se entinen kaveri on pahantahtoinen ihminen ja haluaa lyödä kapuloita rattaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen huijaa ja valehtelee Aina.
Ap:n kertoman mukaan ei valehtele aina. Jompi kumpi noista todennäköisesti puhuu totta. Eli tässäkin naisvihafantasiassa 50% ei vaöehdellut.
Mahdollista on kyllä sekin että kumpikin tarinan naisista valehtelee. Itseasiassa ihan oletettavaakin koska samankaltaisuus yhdistää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan uteliaisuudesta nyt kysyn, että mitä tyttöystäväsi ex-kumppanien määrällä on merkitystä, jos hän vaikuttaa muutoin olevan sinut itsensä ja historinasa kanssa? - Totta tietysti, että valehtelusta kiinni tosien saamine ei varsinaisesti kohota mieltä mutta ennenkuin asian otat mahd. esille, niin kysy itseltäsi mitä oikeastaan tällä tiedlla teet, vai antaisitko vain olla
Iksinkku mies 40+
Erikoista logiikkaa! Jos puoliso on sinut oman historiansa kanssa, mutta valehdellut siitä taktisesti, totta hel vetissä asialla on merkitystä, jos hänen kumppaninsa ei ole ok asian kanssa!
Kyllä ihmisten pitää olla imbesillejä elleivät ymmärrä, että parisuhteessa KUMMANKIN osapuolen pitää olla suht tyytyväisiä että voidaan elää yhdessä. Peukkujen määrä kertoo lukijoiden typeryyden.
Kumpikin on parisuhteessa erillinen ihminen, kummallakin oikeus päättää mitä itse hyväksyy, mistä ei pidä ja mikä on turn-off. Mikäs ihme tämä ajattelu on, että pitää mennä toisen ehdoilla? Jos hänelle on ok niin sinullekin?
Oli suhteessa aihe minä tahansa, se ei välttämättä ole ok kumppanillesi, ja myös hänellä on oikeus olla oma itsensä ja olla mielipiteitä. Ei toinen voi päättää, että tämä on ok, jos toiselle se ei ole. Ihmisellä voi olla vaikka rikostuomio, of-tili, mt-ongelma, tai 50 ex-kumppania. Hänelle ok - mutta kaikki eivät halua tuollaista puolisoa. Tai sitten vain siivousneuroosi, sotkeminen tai muu ärsyttävä piirre. Olisi fiksua olla ainakin rehellinen uudelle kumppanille jos joku merkittävä asia tulee puheeksi, koska valehtelu onkin yksi ongelma lisää. Valehtelijan kanssa ei kannata suhteeseen ryhtyä.
Ja se on ero sitten, jos joku ongelma kasvaa liian isoksi JOMMALLE KUMMALLE parisuhteen osapuolelle. Maailma on täynnä ihmisiä, eteenpäin vain sitten!
Taktisesti? - Ap.n tuoreekso naisystävä oli kertonut luvun, joka yksissään oli paljon enemmän kuin hänellä, - En tiedä, eikä se minulle kuulu missä menee Ap;n kipuraja
- olettaen, että Ap pitää "liian monta kertaa" esimerkiski niin moraalittomana ja tuomittavana, että haluaa mahd nyt sen vuoksi erota tai ainakin vakavissaan miettii yhteisen suhteen jatkamista vakavasti- - Siihen hänellä on täysi oikeus.
Mutta mutta toivoisi Ap:lta vähän lähdekriittisyytä jos asian kertojana on ollut tyttöystävän yksi entinen kaveri. - Siis ilmeisesti ei erityisen läheinen koskaan ja jos nyt "jo" entinen kaveri, niin viitannee siihen, että mahdolsiesti vielä etäisempi nyksyin.
Miksi hänen tyttöystävänsö olisi edes kertonut "entsielle kaverilleen" seksikerrroistaan yhtään mitään? Tai jos onkin, niin entinen kaveri saattaa kyllä myös liioitella. Arvaan, että tuskin on ollut todistamassa ja samanaikaisesti läsnä montakaan kertaa.
Seksillöä on kai yleisesti tarkoitus tuottaa iloa ja nautintoa toiselle joten en osaa itse sitä rinnastaa rikostuomioon, tai mielenterveysongelmiin tai sairauteen. - Eleli näsitä seksikerroista ole muodostunut sellaisia, jotka vaikuttavat henkilön käytökseen. Erityisesti silloin en halua rinnastusta tehdä jos se (seksin harrastaminen ) on tapahtunut seksiä harrastaneiden omasta vapaasta tahdosta ja halusta
Jos joku haluaa pettää niin hän kyllä keksii ja löytää siihen syyn, joten pelkästään se,että jollain on menneisyydessä useampi seksikokemus tuskin tekee kenestäkään herkempää pettämään kuin meitä joilla ei niitä niin mahdottoman montaa ole.
Itse luulatavsti pysyn tyytyväisempänä, jos en aina ihan kaikkea tiedä toisesta. Tai en ainakaan tiedä vielä silloin kun yhteistö seurustelua ei olisi vielä vuottakaan takana .
Ikisinkku mies 40+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva satu.
Ketä edes mikään kumppanien määrä kiinnostaa? Tahdot ilmeisesti vain päästä haukkumaan naisia?
0/5
Se kiinnostaa. Minua kiinnostaa myös ruoassa onko joku muu syönyt sen minua ennen.
Sinun mielestäsi miehet siis ovat niin saastaisia olentoja että saastuttavat naisenkin? Kiva tietää.
Olisi ikävää elää tuollaisessa itseinhossa ja kuvotuksessa omaa sukupuolta kohtaan.
Olen eri mutta se kumppani on ihan itse itsensä saastuttanut kun on päästänyt niin monen ihmisen pyhimpäänsä. Oli sitten mies tai nainen.
Eli siis miehen elin saastuttaa pyhän paikan. Just.
Se pyhä paikka voi olla myös miehen elin, arvon trolli.
Miten se siis voi saastuttaa toisen pyhän paikan? Koska annoit jo ymmärtää, että nainen on saastainen jos on aiemmin elämässään ollut seksiyhteydessä jonkun miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku joskus alkaisi kumppanien määrää kyselemään niin ovea osoittaisin kyllä saman tien. Ja ihmettelisin kyllä raskaasti kuinka sellaiseen seuraan edes olen alentunut...
Sen pystyy päättelemään kysymättäkin. Jos naisella ei ole ollut pitkää parisuhdetta, on täysin varmaa, että naisella on ollut valtavasti satunnaissuhteita. Ei ole uskottavaa naisen olleen vain yksin kotona.
Vierailija kirjoitti:
Miksi nämä persut haluavat niin olla inhoamiensa kulttuurien edustajien kaltaisia?
Koska kokevat naiset resursseinaan (ei täysin toimivaltaisina tasa-arvoisina ihmisinä), ja näin ollen nyt "kilpailijat" saapuivat heidän "apajilleen".
Todella vastenmielinen, ummehtunut ja epätasa-arvoinen ajatusmaailma.
Vierailija kirjoitti:
Mistä se naisen exkaveri tietää kumppanien määrän, onko hän ollut mukana? Ja kuinka luotettavana lähteenä pidät mahdollista kaunaa kantavaa kaveria puhumaan asioista?
Ikävä sanoa, mutta kaveri todennäköisesti tietää vain jäävuoren huipun eli ne parhaat ja pskimmat seikkailut. Ne mistä oli kiva kertoa ja ehkä vähän kehuskellakin ja sitten ne kammotukset jotka oli jo niin alta riman, että niitä ei osannut edes hävetä ja ihmetteli vaan itsekin, että mitä ihmettä mä ajattelin. Tai siis että miten en ajatellut mitään. Kännin piikkiin. Sitten niistä keskitason jutuista ei jaksanut edes kaikista mainita, koska mitään mainittavaa ei ollut.
Noin se varmaan menee miehilläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi uskot mieluummin jotain kaveria etkä luota siihen mitä tyttöystävä sanoo?
Koska ap halusi vain haukkua kaikkia naisia. Aika usein sama aloitus palstalla.
Kuka nyt käytettyä naista haluais?
Miksi ei haluaisi? Naiset eivät ole autoja tai muitakaan esineitä ja useimmilla on elämää ennen kuin löytyy se nykyinen kumppani.
Ja jos lähdetään sinun logiikallasi jatkamaan niin sanopa miksi kukaan haluaisi käytetyn miehen. Oletko itse varmasti elänyt luostarissa kunnes löytyy se oikea?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva satu.
Ketä edes mikään kumppanien määrä kiinnostaa? Tahdot ilmeisesti vain päästä haukkumaan naisia?
0/5
Se kiinnostaa. Minua kiinnostaa myös ruoassa onko joku muu syönyt sen minua ennen.
Sinun mielestäsi miehet siis ovat niin saastaisia olentoja että saastuttavat naisenkin? Kiva tietää.
Olisi ikävää elää tuollaisessa itseinhossa ja kuvotuksessa omaa sukupuolta kohtaan.
Aika monet ovat saastuneetkin ja moni nainen tullut hedelmättömäksi.
Nainen ei muutu hedelmättömäksi sillä että hänellä on useita kumppaneita elämänsä aikana, yhtään sen enempää kuin mieskään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen pystyy päättelemään kysymättäkin. Jos naisella ei ole ollut pitkää parisuhdetta, on täysin varmaa, että naisella on ollut valtavasti satunnaissuhteita. Ei ole uskottavaa naisen olleen vain yksin kotona.
Eli nyt yksinäisyydelläkin saa hoon maineen.
Kuulostaa siltä, että ap on iskenyt jättipottiin! Selvästi on löytänyt naisen, joka haluaa ap:n mieliksi olla ja tunteita suojella. Sellaisia on oikeasti vaikeaa löytää, ja jos sellainen kohdalle osuu niin kannattaa pitää kiinni kynsin ja hampain.
Ravintolaillallisia ja lomia tällaiselle naiselle jotta voit esitellä parhaita puoliasi!
Jos siis tuo kaveri ei ole joku kusettava mätäpaise. Siinä tapauksessa miettisin, että onko sillä naisella yleisestikin huonoa seuraa, tosin kun on ex-kaveri niin nainen voikin olla hyvin fiksu ja hankkiutunut huonosta kaverista eroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onni on saada olla aina yhdessä nuoruuden rakkauden kanssa, ei tarvitse miettiä tuollaisia asioita.
Entäs pettämiset?
Hyvässä parisuhteessa ei petetä, sehän on itsestään selvä asia.
Niinhän sä luulet.
Ei se ole luulo, vaan tieto. Jos pettää, ei se parisuhde ole ollut riittävän hyvä, kun kerran on pakko päästä kokeilemaan ylimääräistä seuraa. Hyvä parisuhde perustuu luottamukselle ja sille, ettei sitä toista petä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näissä asioissa yksikään nainen ei ole rehellinen vaan valehtelee silmät päästään kun kuvittelee että totuus ei tule koskaan esille
Inceliä itkettää, kun ei tiedä, kuinka moni hyvä rakastaja naisella on ollut.
Pakko kysyä, että missä ihmeessä näitä hyviä rakastajia on saatavilla kertapanoon? Enimmäkseen ne on vaan huonoja jollaisesta ei paljon jää muisteltavaa.
Vierailija kirjoitti:
Nainen voi valita olla hoo, mutta miehet ei valitse parisuhteeseen hoota.
Vika on silloin miehessä, jos nainen on hänen mielestään hoo vain sen perusteella ettei ole elänyt nunnan lailla siihen asti että tapaa nykyisensä.
No eipä kyllä ole koskaan tullut mieheni kanssa puheeksi että montako kumppania on ollut. 😂
Miten se mihinkään liittyy? Miksi ap on sitä tivannut? Onko joku sairaalloisen mustasukkainen?