Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystävän suhdehistoria paljastui, oli valehdellut siitä

Vierailija
16.09.2026 |

Pieni järkytys ehkä kuvaa parhaiten fiilistä. Kohta vuosi yhdessä ja suhteen alussa vaan sivuttiin entisten kumppaneiden määrää. Oma määräni on vähäinen ja tyttöystävä kertoi luvun, joka oli paljon enemmän kuin minulla, mutta ei häiritsevän suuri. Nyt kuitenkin hiljattain kuulin yhdeltä hänen entiseltä naispuoliselta kaveriltaan, että todellinen määrä onkin moninkertainen siihen verrattuna, mitä tyttöystäväni minulle kertoi. Järkytyin tästä. Miksi hän valehtelisi minulle kumppaneiden määrästä? Mietin, että miten asian voisi ottaa esille niin, ettei sitä koe loukkaavaksi?

Kommentit (223)

Vierailija
121/223 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tapahtui sille naiselle, jonka kanssa olit ja jonka lihavasta pojasta olisi halunnut puhua? Silloin kyselit miten saat sanottua pojan painosta tämän äidille, mutta nyt sinulla on näköjään ihan uusi nainen kuvioissa.

Vierailija
122/223 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onni on saada olla aina yhdessä nuoruuden rakkauden kanssa, ei tarvitse miettiä tuollaisia asioita.

Entäs pettämiset?

Hyvässä parisuhteessa ei petetä, sehän on itsestään selvä asia.

Ole usk ossasi vahva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/223 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä miks tää asia pitäisi kumppanista edes tietää, itse en ole kysynyt eikä pitkäaikainen kumppaninikaan tätä minulta. Keskitymme meidän parisuhteeseen ja keitä olemme nyt ihmisinä. 

Parisuhteessa ei kuulu olla salaisuuksia, etenkään näin intiimissä asiassa. Se mitä olet tehnyt ennen, tekee sinusta kuka olet tänään. Haluat varmaan myös vähän ennustaa suhteen tulevaisuutta. Aika outoa mun mielestä jos ei yhtään kumppanin menneisyys kiinnosta, seksuaalisessa mielessä tai muutenkin, sehän voi olla vaikka murhaaja. Tai sitten kaikkea muuta saa kysyä, mutta entiset kumppanit on ihan kauhea salaisuus? :D

Ei se salaisuus ole. Se vain ei kiinnosta. En minä tiedä esim että montako kertaa vaimoni on käynyt uimassa elämänsä aikana. Ei ole mielenkiintoista, riittää että tiedän että osaa uida. 

Ei toisesta ihmisestä voi eikä tarvikaan tietää kaikkia yksityiskohtia. Riittää, että tietää minkälainen se ihminen on tällä hetkellä sinua ja muita ihmisiä kohtaan. 

Varsinaisen uinnin kertojen määrän merkitys parisuhteen kannalta on hieman toisenlainen kuin hieman toisenlaisen  "tandem'uinnin' " kertojen  merkitys. 

Miten? Järvi ei kulu uimalla. Jollei sitten pidä miehiä saastaisina olentoina. 

Tai naisia! En minä halua miestä joka on maannut kaikkien kanssa

Vierailija
124/223 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva satu. 

Ketä edes mikään kumppanien määrä kiinnostaa? Tahdot ilmeisesti vain päästä haukkumaan naisia? 

0/5

Se kiinnostaa. Minua kiinnostaa myös ruoassa onko joku muu syönyt sen minua ennen. 

Sinun mielestäsi miehet siis ovat niin saastaisia olentoja että saastuttavat naisenkin? Kiva tietää. 

Olisi ikävää elää tuollaisessa itseinhossa ja kuvotuksessa omaa sukupuolta kohtaan. 

Olen eri mutta se kumppani on ihan itse itsensä saastuttanut kun on päästänyt niin monen ihmisen pyhimpäänsä. Oli sitten mies tai nainen.

Eli siis miehen elin saastuttaa pyhän paikan. Just. 

Se pyhä paikka voi olla myös miehen elin, arvon trolli.

No sitten se nainen ei miehen pyhästä elimestä saastu ja kumppaneiden määrällä ei ole väliä. Pyhä kun ei voi saastuttaa. 

Koita nyt päättää jo. 

Vierailija
125/223 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstanaisten pitäisi mennä pikkuhiljaa johonkin vihanhallintakurssille kun kokevat miehistä näin suurta raivoa että jokaiseen miehen kirjoittamaan pitää vaan aukoa päätään ja ottaa se jonain sukupuolitaistelun aloituksena.

Sinun ja muiden sovinistien pitäisi mennä peilin eteen miettimään mikä vastaan katsovassa tyypissä voi olla vikana. Kun tuo ulina on ainoa tapa vastata siihen kun oma provoilunne ja sikailunne saa ansaittua palautetta.

Vierailija
126/223 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan nyt kymmenes kerta, kun näen vastaavanlaisen tarinan täällä. 

Vierailija
127/223 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos asiasta on täytynyt valehdella, niin taitaa tyttöystävä itsekin tietää että jokin mättää. Jos kyse kerran ihan normaalista asiasta, niin miksi ei voi sanoa suoraan? 

Miksi naiset eivät ymmärrä että mies joka aidosti haluaa sitoutua ja vakavan suhteen ei halua naista joka paneskellut puoli kaupunkia läpi? Se ei tarkoita että naisen pitäisi olla joku täysin kokematon neitsyt vaan että ottaa homman vakavasti eikä ole kevytkenkäinen. 

Annat omassa kommentissa mahdollisen selityksen sille, miksi (mielikuvitustyttis) on ehkä valehdellut.

Vierailija
128/223 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovin kiivasta väittelyä aivan turhasta asiasta. Onneksi on myös parisuhteita, joissa tuollaisia ongelmia ei ole. Rohkaisevana esimerkkinä tulee mieleen tapaus, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi.

Mummon lapsuudenkodin lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.

Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.

Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän loukuilla pyydysti ja niistä hän ne keittonsa keitti. Mummo sanoi, että ei se keitto sinänsä siitä huonommaksi muuttunut, mutta kyllä hän alkoi vähän vältellä sitä paikkaa, kun tiesi, mistä liha niihin keittoihin tulee.

Se liitto oli alkanut uskottomuudesta (mummo tosin käytti siitä rumempaa sanaa), mutta alkoholia se pariskunta ei käyttänyt pisaraakaan. Eikä käyttänyt mummokaan ja mistä hän olisi sitä voinut saadakaan, kun oli vasta lapsi.

Kaikenlaista voi siis sattua ja joka kuuseen kurkottaa, se katajaan kapsahtaa, kuten mummo aina opetti.

Ei ole tuo kissatyyppi vieläkään saanut sitä kissaansa hengiltä vaan tunkee tarinansa ketjuun jos toiseenkin. 

Vierailija
129/223 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nämä persut haluavat niin olla inhoamiensa kulttuurien edustajien kaltaisia? 

Puoluekirjaa ei anneta jos ei ole selkärangaton kaksinaamainen vätys.

Vierailija
130/223 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva satu. 

Ketä edes mikään kumppanien määrä kiinnostaa? Tahdot ilmeisesti vain päästä haukkumaan naisia? 

0/5

Se kiinnostaa. Minua kiinnostaa myös ruoassa onko joku muu syönyt sen minua ennen. 

Sinun mielestäsi miehet siis ovat niin saastaisia olentoja että saastuttavat naisenkin? Kiva tietää. 

Olisi ikävää elää tuollaisessa itseinhossa ja kuvotuksessa omaa sukupuolta kohtaan. 

Olen eri mutta se kumppani on ihan itse itsensä saastuttanut kun on päästänyt niin monen ihmisen pyhimpäänsä. Oli sitten mies tai nainen.

No sitten se nainen ei miehen pyhästä elimestä saastu ja kumppaneiden määrällä ei ole väliä. Pyhä kun ei voi saastuttaa. 

Koita nyt päättää jo. 

Tämähän se... Määrällä ei ole väliä mutta laadulla kyllä. Itse en mitään persuihinsekaantujaa huolisi. 

Seura kertoo ihmisestä. 

Vierailija
131/223 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva satu. 

0/5

Joo. Minun erään naisystävän tytär sanoi että äidillä on ollut varmaan tuhat miestä. Siitä opin että jos kysytään, sanon aina että tuhat kumppania ollut, se paljastaa kysyjän typeryyden. Mitäs se kenellekään kuuluu. 

Vierailija
132/223 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi uskot mieluummin jotain kaveria etkä luota siihen mitä tyttöystävä sanoo?

Koska ap halusi vain haukkua kaikkia naisia. Aika usein sama aloitus palstalla.

Kuka nyt käytettyä naista haluais?

Vierailija
133/223 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva satu. 

0/5

Koita nyt päättää jo. 

Tämähän se... Määrällä ei ole väliä mutta laadulla kyllä. Itse en mitään persuihinsekaantujaa huolisi. 

Seura kertoo ihmisestä. 

Persuunsekaantuja kyllä menettää kaiken markkina-arvonsa. Sellaiseen ei hyvä mies enää koske. 

Vierailija
134/223 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan uteliaisuudesta nyt kysyn, että mitä tyttöystäväsi ex-kumppanien määrällä on merkitystä, jos hän vaikuttaa muutoin olevan sinut itsensä ja historinasa kanssa? - Totta tietysti, että valehtelusta kiinni tosien saamine ei varsinaisesti kohota mieltä mutta ennenkuin asian otat mahd. esille, niin kysy itseltäsi mitä oikeastaan tällä tiedlla teet, vai antaisitko vain olla

Iksinkku mies 40+

Erikoista logiikkaa! Jos puoliso on sinut oman historiansa kanssa, mutta valehdellut siitä taktisesti, totta hel vetissä asialla on merkitystä, jos hänen kumppaninsa ei ole ok asian kanssa!  

Kyllä ihmisten pitää olla imbesillejä elleivät  ymmärrä, että parisuhteessa KUMMANKIN osapuolen pitää olla suht tyytyväisiä että voidaan elää yhdessä. Peukkujen määrä kertoo lukijoiden typeryyden. 

Kumpikin on parisuhteessa erillinen ihminen, kummallakin oikeus päättää mitä itse hyväksyy, mistä ei pidä ja mikä on turn-off.  Mikäs ihme tämä ajattelu on, että pitää mennä toisen ehdoilla? Jos hänelle on ok niin sinullekin? 

Oli suhteessa aihe minä tahansa, se ei välttämättä ole ok kumppanillesi, ja myös hänellä on oikeus olla oma itsensä ja olla  mielipiteitä. Ei toinen voi päättää, että tämä on ok, jos toiselle se ei ole. Ihmisellä voi olla vaikka rikostuomio, of-tili, mt-ongelma, tai 50 ex-kumppania. Hänelle ok - mutta kaikki eivät halua tuollaista puolisoa. Tai sitten vain siivousneuroosi, sotkeminen tai muu ärsyttävä piirre. Olisi fiksua olla ainakin rehellinen uudelle kumppanille jos joku merkittävä asia tulee puheeksi, koska valehtelu onkin yksi ongelma lisää. Valehtelijan kanssa ei kannata suhteeseen ryhtyä. 

Ja se on ero sitten, jos joku ongelma kasvaa liian isoksi JOMMALLE KUMMALLE parisuhteen osapuolelle. Maailma on täynnä ihmisiä, eteenpäin vain sitten!  

Vierailija
135/223 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva satu. 

0/5

Aika monet ovat saastuneetkin ja moni nainen tullut hedelmättömäksi. 

Vierailija
136/223 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä miks tää asia pitäisi kumppanista edes tietää, itse en ole kysynyt eikä pitkäaikainen kumppaninikaan tätä minulta. Keskitymme meidän parisuhteeseen ja keitä olemme nyt ihmisinä. 

Parisuhteessa ei kuulu olla salaisuuksia, etenkään näin intiimissä asiassa. Se mitä olet tehnyt ennen, tekee sinusta kuka olet tänään. Haluat varmaan myös vähän ennustaa suhteen tulevaisuutta. Aika outoa mun mielestä jos ei yhtään kumppanin menneisyys kiinnosta, seksuaalisessa mielessä tai muutenkin, sehän voi olla vaikka murhaaja. Tai sitten kaikkea muuta saa kysyä, mutta entiset kumppanit on ihan kauhea salaisuus? :D

Ei se salaisuus ole. Se vain ei kiinnosta. En minä tiedä esim että montako kertaa vaimoni on käynyt uimassa elämänsä aikana. Ei ole mielenkiintoista, riittää että tiedän että osaa uida. 

Ei toisesta ihmisestä voi eikä tarvikaan tietää kaikkia yksityiskohtia. Riittää, että tietää minkälainen se ihminen on tällä hetkellä sinua ja muita ihmisiä kohtaan. 

En myöskään ymmärrä tuota, et toisen pitäis kertoa elämästään ihan kaikki, kun on suhteessa. Ei sitä toista omista, eikä se menneisyys ole mikään tilivelvollisuusasia.

Vierailija
137/223 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varsinaisen uinnin kertojen määrän merkitys parisuhteen kannalta on hieman toisenlainen kuin hieman toisenlaisen  "tandem'uinnin' " kertojen  merkitys. 

Ei, se kertoo jotain perustavanlaatuista. Riittää tiedoksi että sellaiset naiset pettävät paljon herkemmin.  Ei kiinnosta sellaiset naiset ollenkaan. Paineiden purkamiseen ovat hyviä kapineita kyllä. Vähällä vaivalla paineet pois ja sitten harrastuksia. 

Vierailija
138/223 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva satu. 

0/5

Koita nyt päättää jo. 

Seura kertoo ihmisestä. 

Persuunsekaantuja kyllä menettää kaiken markkina-arvonsa. Sellaiseen ei hyvä mies enää koske. 

Persuus saattaisi tosiaan tarttua... Jos joskus persuunsekaantujan kanssa huomaisin olevani tekemisissä niin olisi kyllä kova itsetutkiskelun paikka että miten niin alas olisin vajonnut... 

Vierailija
139/223 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen oli miehillä JA naisilla että ei o hyvä jos kumppani on pannu about kaikkea millä on pulssi.

Nyt ei palstikset tajua mitä huonoa siinä vois olla.

Jotain on siis muuttunut - mitä?

Se, että palstalaiset ovat ymmärtäneet ettei sillä ole väliä montako niitä exiä on. Vain nykyhetkellä on väliä ja muutenkin typerää vaatia ettei toisella saisi olla historiaa ennen nykyistä suhdetta.

Vierailija
140/223 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, se kertoo jotain perustavanlaatuista. Riittää tiedoksi että sellaiset naiset pettävät paljon herkemmin.  Ei kiinnosta sellaiset naiset ollenkaan. Paineiden purkamiseen ovat hyviä kapineita kyllä. Vähällä vaivalla paineet pois ja sitten harrastuksia. 

Höpön löpön. Eivät petä. Hehän nimenomaan tietävät milloin ovat hyvän löytäneet. 

Sä nyt et tosin pääse paineitas purkamaan mihinkään muuhun kuin omaan tumppuusi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme