Tyttöystävän suhdehistoria paljastui, oli valehdellut siitä
Pieni järkytys ehkä kuvaa parhaiten fiilistä. Kohta vuosi yhdessä ja suhteen alussa vaan sivuttiin entisten kumppaneiden määrää. Oma määräni on vähäinen ja tyttöystävä kertoi luvun, joka oli paljon enemmän kuin minulla, mutta ei häiritsevän suuri. Nyt kuitenkin hiljattain kuulin yhdeltä hänen entiseltä naispuoliselta kaveriltaan, että todellinen määrä onkin moninkertainen siihen verrattuna, mitä tyttöystäväni minulle kertoi. Järkytyin tästä. Miksi hän valehtelisi minulle kumppaneiden määrästä? Mietin, että miten asian voisi ottaa esille niin, ettei sitä koe loukkaavaksi?
Kommentit (273)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nämä persut haluavat niin olla inhoamiensa kulttuurien edustajien kaltaisia?
Vain muslimilemmikkisi muxhaavat vaimonsa hääyön jälkeen mikäli osoittautuu ettei nuorikko ollutkaan neitsyt. Vain muslimien takia suomalaiset lääkärit joutuvat kursimaan immenkalvoja kasaan hätääntyneille järjestettyyn avioliittoonsa valmistautuville morsiamille.
Ap toimisi juuri noin jos voisi. Joutaisi menemään sinne Afganistaniin muiden kaltaistensa jatkoksi.
Kertoo paljon sinusta ja ajatusmaailmastasi, jos haluat tietää kumppanistasi vähän syvällisemmin niin olet heti joku talebani. Kyllä minäkin näin naisena haluaisin tietää vähän miehestäni, haluan tietää kuka sitä alapäätäni koskee. Olenko minäkin nyt sitten talebani vai?
Oletko pyytänyt mieheltäsi syvällisesti kaikkien entisten kumppaneiden nimet, iät, panoasennot ja -kerrat Excel-taulukon muodossa? Näin minä tein, ja a vot kuinka suhteemme paranikaan!
Kiukuttaako on olet itse l*tka tai oma kumppanisi ei ole suostunut kertomaan kumppaniensa määrä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva satu.
Ketä edes mikään kumppanien määrä kiinnostaa? Tahdot ilmeisesti vain päästä haukkumaan naisia?
0/5
Se kiinnostaa. Minua kiinnostaa myös ruoassa onko joku muu syönyt sen minua ennen.
Vertaat naista paskaan tai oksennukseen? No nyt tuli hieno lisä vanhaan "lukko ja avain" sekä "käytetty auto" -vertauksiin. I choose the bear.
Vierailija kirjoitti:
Naiset monesti valehtelee oman lukemansa. Näyttävät siten säädyllisemmältä ja haluttavammalta.
Ennemminkin yläkanttiin. Sillä voisi hyvin suodattaa kaikki epävarmat, mustasukkaiset ja omistushaluiset luuserit pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva satu.
Ketä edes mikään kumppanien määrä kiinnostaa? Tahdot ilmeisesti vain päästä haukkumaan naisia?
0/5
Se kiinnostaa. Minua kiinnostaa myös ruoassa onko joku muu syönyt sen minua ennen.
Sinun mielestäsi miehet siis ovat niin saastaisia olentoja että saastuttavat naisenkin? Kiva tietää.
Olisi ikävää elää tuollaisessa itseinhossa ja kuvotuksessa omaa sukupuolta kohtaan.
Olen eri mutta se kumppani on ihan itse itsensä saastuttanut kun on päästänyt niin monen ihmisen pyhimpäänsä. Oli sitten mies tai nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä miks tää asia pitäisi kumppanista edes tietää, itse en ole kysynyt eikä pitkäaikainen kumppaninikaan tätä minulta. Keskitymme meidän parisuhteeseen ja keitä olemme nyt ihmisinä.
Parisuhteessa ei kuulu olla salaisuuksia, etenkään näin intiimissä asiassa. Se mitä olet tehnyt ennen, tekee sinusta kuka olet tänään. Haluat varmaan myös vähän ennustaa suhteen tulevaisuutta. Aika outoa mun mielestä jos ei yhtään kumppanin menneisyys kiinnosta, seksuaalisessa mielessä tai muutenkin, sehän voi olla vaikka murhaaja. Tai sitten kaikkea muuta saa kysyä, mutta entiset kumppanit on ihan kauhea salaisuus? :D
Ei se salaisuus ole. Se vain ei kiinnosta. En minä tiedä esim että montako kertaa vaimoni on käynyt uimassa elämänsä aikana. Ei ole mielenkiintoista, riittää että tiedän että osaa uida.
Ei toisesta ihmisestä voi eikä tarvikaan tietää kaikkia yksityiskohtia. Riittää, että tietää minkälainen se ihminen on tällä hetkellä sinua ja muita ihmisiä kohtaan.
Joku uiminen nyt on aika huono vertaus, uimiskertojen määrällä ei ole mitään merkitystä suhteen tulevaisuuteen toisin kuin seksikumppanien määrällä. Taidat olla trolli.
Ei ole seksikumppaneidenkaan määrällä yhtään sen enempää. Jos toinen on sinulle hyvä ja sinä hänelle niin sitten suhde on hyvä kestää. Seksikumppaneiden tai uimakertojen lukumäärästä riippumatta.
No, ehkä toisille tuollaiset pinnalliset asiat ovat sitten tärkeitä. Vähemmän pinnallisia kiinnostaa se ihminen ihmisenä eikä kumppanien lukumääränä.
Tietenkin niillä voi olla väliä, etkä ainä voi puhua kun omasta puolestasi. Kuinka typerä oikeestaan oletkaan. Sellainen nainen joka on jakanut puolelle kylälle, ei koskaan historiassa ole ollut miesten ykkösvaihtehto, muuta kuin mälliränninä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi uskot mieluummin jotain kaveria etkä luota siihen mitä tyttöystävä sanoo?
Koska ap halusi vain haukkua kaikkia naisia. Aika usein sama aloitus palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä miks tää asia pitäisi kumppanista edes tietää, itse en ole kysynyt eikä pitkäaikainen kumppaninikaan tätä minulta. Keskitymme meidän parisuhteeseen ja keitä olemme nyt ihmisinä.
Parisuhteessa ei kuulu olla salaisuuksia, etenkään näin intiimissä asiassa. Se mitä olet tehnyt ennen, tekee sinusta kuka olet tänään. Haluat varmaan myös vähän ennustaa suhteen tulevaisuutta. Aika outoa mun mielestä jos ei yhtään kumppanin menneisyys kiinnosta, seksuaalisessa mielessä tai muutenkin, sehän voi olla vaikka murhaaja. Tai sitten kaikkea muuta saa kysyä, mutta entiset kumppanit on ihan kauhea salaisuus? :D
Ei se salaisuus ole. Se vain ei kiinnosta. En minä tiedä esim että montako kertaa vaimoni on käynyt uimassa elämänsä aikana. Ei ole mielenkiintoista, riittää että tiedän että osaa uida.
Ei toisesta ihmisestä voi eikä tarvikaan tietää kaikkia yksityiskohtia. Riittää, että tietää minkälainen se ihminen on tällä hetkellä sinua ja muita ihmisiä kohtaan.
Varsinaisen uinnin kertojen määrän merkitys parisuhteen kannalta on hieman toisenlainen kuin hieman toisenlaisen "tandem'uinnin' " kertojen merkitys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva satu.
0/5
Vertaat naista paskaan tai oksennukseen? No nyt tuli hieno lisä vanhaan "lukko ja avain" sekä "käytetty auto" -vertauksiin. I choose the bear.
Sinua vertasin. Otan oksennuksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva satu.
0/5
Sinun mielestäsi miehet siis ovat niin saastaisia olentoja että saastuttavat naisenkin? Kiva tietää.
Olisi ikävää elää tuollaisessa itseinhossa ja kuvotuksessa omaa sukupuolta kohtaan.
Olen eri mutta se kumppani on ihan itse itsensä saastuttanut kun on päästänyt niin monen ihmisen pyhimpäänsä. Oli sitten mies tai nainen.
Eli siis miehen elin saastuttaa pyhän paikan. Just.
Onni on saada olla aina yhdessä nuoruuden rakkauden kanssa, ei tarvitse miettiä tuollaisia asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nämä persut haluavat niin olla inhoamiensa kulttuurien edustajien kaltaisia?
Vain muslimilemmikkisi muxhaavat vaimonsa hääyön jälkeen mikäli osoittautuu ettei nuorikko ollutkaan neitsyt. Vain muslimien takia suomalaiset lääkärit joutuvat kursimaan immenkalvoja kasaan hätääntyneille järjestettyyn avioliittoonsa valmistautuville morsiamille.
Ap toimisi juuri noin jos voisi. Joutaisi menemään sinne Afganistaniin muiden kaltaistensa jatkoksi.
Kertoo paljon sinusta ja ajatusmaailmastasi, jos haluat tietää kumppanistasi vähän syvällisemmin niin olet heti joku talebani. Kyllä minäkin näin naisena haluaisin tietää vähän miehestäni, haluan tietää kuka sitä alapäätäni koskee. Olenko minäkin nyt sitten talebani vai?
Oletko pyytänyt mieheltäsi syvällisesti kaikkien entisten kumppaneiden nimet, iät, panoasennot ja -kerrat Excel-taulukon muodossa? Näin minä tein, ja a vot kuinka suhteemme paranikaan!
Kiukuttaako on olet itse l*tka tai oma kumppanisi ei ole suostunut kertomaan kumppaniensa määrä?
Miten niin, mehän olemme onnellisia, kun tiedämme tasan tarkkaan toistemme seksielämät! Tiedän, että mieheni pääsi kokeilemaan Annikan alapäätä juhannuksena 1998, muttei päässyt sitä pidemmälle. Johannan kanssa onnistui vuonna 2002 takaapäin. Marikan kanssa jopa seitsemän kertaa yhdessä yössä! Itse olen kertonut, kuinka Markku kähmi persettäni syysloman aikoihin vuonna 2003, mutta lämpesin vasta Juhalle vappuna 2004, jolloin seksiä oli 53,5 kertaa puolessa vuodessa. Se puolikas tuli Juhan lerpahtamisesta kesken kaiken.
Hääpäivinä kaivamme excel-taulukkomme esiin ja hihittelemme sille onnellisina yhdessä. Suosittelen teillekin! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varsinaisen uinnin kertojen määrän merkitys parisuhteen kannalta on hieman toisenlainen kuin hieman toisenlaisen "tandem'uinnin' " kertojen merkitys.
Miten? Järvi ei kulu uimalla. Jollei sitten pidä miehiä saastaisina olentoina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva satu.
0/5
Ainakin jos se on joku smugu, niin nainen on lopullisesti pilalla.
Vierailija kirjoitti:
Onni on saada olla aina yhdessä nuoruuden rakkauden kanssa, ei tarvitse miettiä tuollaisia asioita.
Entäs pettämiset?
Miten monta tällaista aloitusta aiot luoda, joissa kaikissa kyselet miten puhua ikävästi milloin kenellekin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs pettämiset?
Hyvässä parisuhteessa ei petetä, sehän on itsestään selvä asia.
Vierailija kirjoitti:
Miten monta tällaista aloitusta aiot luoda, joissa kaikissa kyselet miten puhua ikävästi milloin kenellekin?
Se ei lopu ikinä.
Vaikea ymmärtää miksi tässä yhdessä asiassa se oma menneisyys on useimmille jotenkin niin vääränlainen että se halutaan valehdella toisenlaiseksi. Eihän se silti muuksi muutu ja varmasti olisi itselläkin helpompi olla omissa nahoissaan, kun hyväksyisi itsensä ja menneisyytensä sellaisena mikä on. Kaikki se mennyt on kuitenkin tehnyt ihan meistä jokaisesta sellaisen mitä me nykyään ollaan. On hyviä asioita ja kivoja kokemuksia ja sitten on ikäviä asioita ja epämiellyttäviä kokemuksia, mutta kaikki se on elämää ja näitä osuu ihan jokaisen matkalle. Osa on omissa käsissä ja osaan ei voi itse vaikuttaa, mutta yhtälailla ne jättää meihin jälkensä. Tärkeintä on että hyväksyy itsensä sellaisena kuin on.
Jos joku toinen ei hyväksy niin se on sen oikeus, mutta ei sellaisen ihmisen kanssa ole mitään velvollisuutta olla saati alkaa nöyristelemään sellaisen edessä tai jopa pyytelemään menneisyyttään anteeksi. Jos toinen ei tykkää ja hyväksy ns karvoineen kaikkineen niin silloin se saa mennä. Se on taatusti parempi ihan molemmille, että kumpikin etsii sopivampaa seuraa eikä kiusaa itseään olemalla suhteessa jossa joko halveksii kumppaniaan tai tietää, että kumppani halveksii kaltaisiani ihmisiä eikä olisi kanssani jos tietäisi totuuden.
Miksi niin moni on valmis tuollaiseen ja haluaa olla yhdessä sellaisen ihmisen kanssa jolle ei kelpaa aitona omana itsenään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva satu.
0/5
Se pyhä paikka voi olla myös miehen elin, arvon trolli.