Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystävän suhdehistoria paljastui, oli valehdellut siitä

Vierailija
16.09.2026 |

Pieni järkytys ehkä kuvaa parhaiten fiilistä. Kohta vuosi yhdessä ja suhteen alussa vaan sivuttiin entisten kumppaneiden määrää. Oma määräni on vähäinen ja tyttöystävä kertoi luvun, joka oli paljon enemmän kuin minulla, mutta ei häiritsevän suuri. Nyt kuitenkin hiljattain kuulin yhdeltä hänen entiseltä naispuoliselta kaveriltaan, että todellinen määrä onkin moninkertainen siihen verrattuna, mitä tyttöystäväni minulle kertoi. Järkytyin tästä. Miksi hän valehtelisi minulle kumppaneiden määrästä? Mietin, että miten asian voisi ottaa esille niin, ettei sitä koe loukkaavaksi?

Kommentit (223)

Vierailija
81/223 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä miks tää asia pitäisi kumppanista edes tietää, itse en ole kysynyt eikä pitkäaikainen kumppaninikaan tätä minulta. Keskitymme meidän parisuhteeseen ja keitä olemme nyt ihmisinä. 

Enkä jaa seksielämäni yksityiskohtia ystävillekään, heille se kuuluu vielä vähemmän. 

Vierailija
82/223 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä miks tää asia pitäisi kumppanista edes tietää, itse en ole kysynyt eikä pitkäaikainen kumppaninikaan tätä minulta. Keskitymme meidän parisuhteeseen ja keitä olemme nyt ihmisinä. 

Parisuhteessa ei kuulu olla salaisuuksia, etenkään näin intiimissä asiassa. Se mitä olet tehnyt ennen, tekee sinusta kuka olet tänään. Haluat varmaan myös vähän ennustaa suhteen tulevaisuutta. Aika outoa mun mielestä jos ei yhtään kumppanin menneisyys kiinnosta, seksuaalisessa mielessä tai muutenkin, sehän voi olla vaikka murhaaja. Tai sitten kaikkea muuta saa kysyä, mutta entiset kumppanit on ihan kauhea salaisuus? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/223 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi nämä persut haluavat niin olla inhoamiensa kulttuurien edustajien kaltaisia? 

Vain muslimilemmikkisi muxhaavat vaimonsa hääyön jälkeen mikäli osoittautuu ettei nuorikko ollutkaan neitsyt. Vain muslimien takia suomalaiset lääkärit joutuvat kursimaan immenkalvoja kasaan hätääntyneille järjestettyyn avioliittoonsa valmistautuville morsiamille.

Ap toimisi juuri noin jos voisi. Joutaisi menemään sinne Afganistaniin muiden kaltaistensa jatkoksi. 

Vierailija
84/223 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi nämä persut haluavat niin olla inhoamiensa kulttuurien edustajien kaltaisia? 

Vain muslimilemmikkisi muxhaavat vaimonsa hääyön jälkeen mikäli osoittautuu ettei nuorikko ollutkaan neitsyt. Vain muslimien takia suomalaiset lääkärit joutuvat kursimaan immenkalvoja kasaan hätääntyneille järjestettyyn avioliittoonsa valmistautuville morsiamille.

Ap toimisi juuri noin jos voisi. Joutaisi menemään sinne Afganistaniin muiden kaltaistensa jatkoksi. 

Kertoo paljon sinusta ja ajatusmaailmastasi, jos haluat tietää kumppanistasi vähän syvällisemmin niin olet heti joku talebani. Kyllä minäkin näin naisena haluaisin tietää vähän miehestäni, haluan tietää kuka sitä alapäätäni koskee. Olenko minäkin nyt sitten talebani vai?

Vierailija
85/223 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi uskot mieluummin jotain kaveria etkä luota siihen mitä tyttöystävä sanoo?

Vierailija
86/223 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteessa ei kuulu olla salaisuuksia, etenkään näin intiimissä asiassa. Se mitä olet tehnyt ennen, tekee sinusta kuka olet tänään. Haluat varmaan myös vähän ennustaa suhteen tulevaisuutta. Aika outoa mun mielestä jos ei yhtään kumppanin menneisyys kiinnosta, seksuaalisessa mielessä tai muutenkin, sehän voi olla vaikka murhaaja. Tai sitten kaikkea muuta saa kysyä, mutta entiset kumppanit on ihan kauhea salaisuus? :D

Ei se salaisuus ole. Se vain ei kiinnosta. En minä tiedä esim että montako kertaa vaimoni on käynyt uimassa elämänsä aikana. Ei ole mielenkiintoista, riittää että tiedän että osaa uida. 

Ei toisesta ihmisestä voi eikä tarvikaan tietää kaikkia yksityiskohtia. Riittää, että tietää minkälainen se ihminen on tällä hetkellä sinua ja muita ihmisiä kohtaan. 

Vierailija
87/223 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se salaisuus ole. Se vain ei kiinnosta. En minä tiedä esim että montako kertaa vaimoni on käynyt uimassa elämänsä aikana. Ei ole mielenkiintoista, riittää että tiedän että osaa uida. 

Ei toisesta ihmisestä voi eikä tarvikaan tietää kaikkia yksityiskohtia. Riittää, että tietää minkälainen se ihminen on tällä hetkellä sinua ja muita ihmisiä kohtaan. 

Joku uiminen nyt on aika huono vertaus, uimiskertojen määrällä ei ole mitään merkitystä suhteen tulevaisuuteen toisin kuin seksikumppanien määrällä. Taidat olla trolli.

Vierailija
88/223 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo asia on sellainen, että joko siitä ei puhuta ollenkaan tai sitten puhutaan, mutta silloin ollaan rehellisiä. Siinä ei oikein ole sellaista toimivaa välimallia, koska sitten käy herkästi just noin että jostain tulee ilmi jotain joka kylvää epäilyksen siemenen kaikkeen muuhunkin kun enää ei tiedä voiko mihinkään luottaa mitä toinen on sanonut. Se epärehellisyys on ainakin minusta pahempi asia kuin se, että olisi kertonut asiasta totuudenmukaisesti kun siitä kerran oli puhuttava.

Ja jos siitä ei halua puhua, mutta kumppaniehdokas haluaa niin silloin ei varmaankaan olla samalla aaltopituudella monessa muussakaan asiassa ja silloin kannattaa jo miettiä voiko suhteella ylipäätään olla jonkinlaista tulevaisuutta. Ainakaan sillä mikään ei paremmaksi muutu, että valehtelee. 

Vierailija
89/223 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva satu. 

Ketä edes mikään kumppanien määrä kiinnostaa? Tahdot ilmeisesti vain päästä haukkumaan naisia? 

0/5

Se kiinnostaa. Minua kiinnostaa myös ruoassa onko joku muu syönyt sen minua ennen. 

Vierailija
90/223 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi uskot mieluummin jotain kaveria etkä luota siihen mitä tyttöystävä sanoo?

Varmaan siksi että omat kumppanit puhuu yleensä paskaa kun pelkää että toinen jättää ja ulkopuoliset kertoo totuuden koska heillä ei ole mitään menetettävää toisin kuin kumppanilla? Onhan tuo nyt nähty.

Vierailija
91/223 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva satu. 

Ketä edes mikään kumppanien määrä kiinnostaa? Tahdot ilmeisesti vain päästä haukkumaan naisia? 

0/5

No kyllä minua ainakin kiinnostaa että onko mieheni maannut koko Suomen kanssa. Tutkitusti mitä enemmän seksikumppaneita on ollut, sitä suurempi riski on tyytymättömyydelle omaan kumppaniin, pettämiseen ja eroon.

Hahaha, laitahan linkkiä tuollaiseen tutkimukseen. En pidätä hengitystäni odotellessa... 

En minäkään pidätä hengitystäni sillä tuollaisia tutkimuksia ja selvityksiä on ihan riittämiin.  -  Sivusta  - 

Vierailija
92/223 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset monesti valehtelee oman lukemansa. Näyttävät siten säädyllisemmältä ja haluttavammalta.

Vierailija
93/223 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku uiminen nyt on aika huono vertaus, uimiskertojen määrällä ei ole mitään merkitystä suhteen tulevaisuuteen toisin kuin seksikumppanien määrällä. Taidat olla trolli.

Ei ole seksikumppaneidenkaan määrällä yhtään sen enempää. Jos toinen on sinulle hyvä ja sinä hänelle niin sitten suhde on hyvä kestää. Seksikumppaneiden tai uimakertojen lukumäärästä riippumatta. 

No, ehkä toisille tuollaiset pinnalliset asiat ovat sitten tärkeitä. Vähemmän pinnallisia kiinnostaa se ihminen ihmisenä eikä kumppanien lukumääränä. 

Vierailija
94/223 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele ap , kuinkahan moni ku lli on kirnunnut sun tyttöystävän v1ttua.

Sitten sieltä on satsit valunut pitkin reisiä.

Ja se on ottanut kymmeniltä äijiltä zuikkiin.

Likaisia vehkeitäkin.

Vierailija
95/223 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoo paljon sinusta ja ajatusmaailmastasi, jos haluat tietää kumppanistasi vähän syvällisemmin niin olet heti joku talebani. Kyllä minäkin näin naisena haluaisin tietää vähän miehestäni, haluan tietää kuka sitä alapäätäni koskee. Olenko minäkin nyt sitten talebani vai?

Oletko pyytänyt mieheltäsi syvällisesti kaikkien entisten kumppaneiden nimet, iät, panoasennot ja -kerrat Excel-taulukon muodossa? Näin minä tein, ja a vot kuinka suhteemme paranikaan!

Vierailija
96/223 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännittää jo mitä ap:n mielikuvitustyttis seuraavaksi tempaisee.

Vierailija
97/223 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin kiivasta väittelyä aivan turhasta asiasta. Onneksi on myös parisuhteita, joissa tuollaisia ongelmia ei ole. Rohkaisevana esimerkkinä tulee mieleen tapaus, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi.

Mummon lapsuudenkodin lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.

Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.

Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän loukuilla pyydysti ja niistä hän ne keittonsa keitti. Mummo sanoi, että ei se keitto sinänsä siitä huonommaksi muuttunut, mutta kyllä hän alkoi vähän vältellä sitä paikkaa, kun tiesi, mistä liha niihin keittoihin tulee.

Se liitto oli alkanut uskottomuudesta (mummo tosin käytti siitä rumempaa sanaa), mutta alkoholia se pariskunta ei käyttänyt pisaraakaan. Eikä käyttänyt mummokaan ja mistä hän olisi sitä voinut saadakaan, kun oli vasta lapsi.

Kaikenlaista voi siis sattua ja joka kuuseen kurkottaa, se katajaan kapsahtaa, kuten mummo aina opetti.

Vierailija
98/223 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva satu. 

0/5

Inceliä toki kiinnostaa mielikuvitustyttöystävän muut hoidot. Niitä AP:n kättä muistuttavalla vaimoehdokkaalla on epäilemättä ollut useita.

Vierailija
99/223 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstanaisten pitäisi mennä pikkuhiljaa johonkin vihanhallintakurssille kun kokevat miehistä näin suurta raivoa että jokaiseen miehen kirjoittamaan pitää vaan aukoa päätään ja ottaa se jonain sukupuolitaistelun aloituksena.

Kyllä. Todella harvoin on kommentoitavaa itse asiaan. En pidä naisia enää kovin fiksuina. 

Vierailija
100/223 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovin kiivasta väittelyä aivan turhasta asiasta. Onneksi on myös parisuhteita, joissa tuollaisia ongelmia ei ole. Rohkaisevana esimerkkinä tulee mieleen tapaus, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi.

Mummon lapsuudenkodin lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.

Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.

Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän loukuilla pyydysti ja niistä hän ne keittonsa keitti. Mummo sanoi, että ei se keitto sinänsä siitä huonommaksi muuttunut, mutta kyllä hän alkoi vähän vältellä sitä paikkaa, kun tiesi, mistä liha niihin keittoihin tulee.

Se liitto oli alkanut uskottomuudesta (mummo tosin käytti siitä rumempaa sanaa), mutta alkoholia se pariskunta ei käyttänyt pisaraakaan. Eikä käyttänyt mummokaan ja mistä hän olisi sitä voinut saadakaan, kun oli vasta lapsi.

Kaikenlaista voi siis sattua ja joka kuuseen kurkottaa, se katajaan kapsahtaa, kuten mummo aina opetti.

Suloinen tarina 😍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme