Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harri Syrjänen vs. Esko Eerikäinen

Vierailija
15.09.2026 |

Eerikäinen loukkaantui, kun Harri Syrjänen pilkkasi Eskon ja Martinan suhdetta. Sitä, kuinka Esko juoksee kuin koiranpentu, kun Martina pyytää. Kuskaa, hoitaa koiraa ja on aina valmiina, kun ex-vaimo tarvitsee apua. Että ei tarvi ihmetellä, kun Esko viettää loppuelämänsä yksin. Eskon mielestä asiassa ei ole mitään ihmeteltävää, eikä Syrjäsen tarvitse olla huolissaan hänen seuraelämästään 🤭

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outoa, miten meni noin pahasti Eskolla tunteisiin toi kettuilu. Olis voinu kuitata huumorillakin. 

Voi miettiä omalla kohdalla, että miltä tuntuisi ja ottaisitko huumorilla jos julkisesti nälvitään ja v*ttuillaan.

Jos ei pitäisi paikkaansa niin voisi ottaa hyvin huumorilla. Sattuuhan se kun osuu ja uppoaa. Esko on tohvelisankari ja Martinan palvelija.

Vierailija
82/88 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esko vaikuttaa tosi symppis tyypiltä. Helppo kohde jos lähellä on joku narsku.

V i tt u te somemummot olette TYHMIÄ :D

"Vaikuttaa tosi symppis tyypiltä" lol

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säälihän se on, ettei E ole löytänyt naista itselleen, vaikka on kaiketi kovasti etsinyt. Mutta ehkä syy siihen löytyy ihan peilistä. Olen itse muutaman vuoden Eskoa nuorempi ja varmaan ihan liian vanha hänen mittapuullaan, mutta minua ei ainakaan sytytä papparainen, joka pukeutuu kuin teini..

Mistä päätellen hän etsii naista?

Jatkuvastihan se julkisuudessa kertoo, että olisihan se kumppani kiva. Sitten on sinkkuohjelmassa etsimässä naista, jonkun kanssa kävi treffeilläkin ja panemassa. On Tinder tuttuja yms. Olisi hiljaa, jos ei olisi niin epätoivoinen.

Leffa ja panoseura nyt ei ole sama kuin että etsisi parisuhdetta ja naista itselleen. Mun mielestä Esko on itsekin jossain yhteydessä sanonut että sellaista kumppania jota hän etsii ei ole ihan helppo löytää.

Vierailija
84/88 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harri mikään pelle ole. Raikas ja älykäs jäbä .Oikein tosi mies.

Vierailija
85/88 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outoa, miten meni noin pahasti Eskolla tunteisiin toi kettuilu. Olis voinu kuitata huumorillakin. 

Voi miettiä omalla kohdalla, että miltä tuntuisi ja ottaisitko huumorilla jos julkisesti nälvitään ja v*ttuillaan.

On minusta ja varmasti monesta muustakin puhuttu perättömiä. Itse en ole korvaani tuollaiselle lotkauttanut.

Outoa että aikuinen mies ei osaa tuota.

Vai oliko sittenkin niin, ettei Harri kirjoitellutkaan perättömiä?

Vierailija
86/88 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esko on ihan helvetin outo beta-mies. Kynsilakkaa kynsiin ja hepeneitä päälle. Simppaa vuosikausien takaista exäänsä. Kyllä tossa aika friikki nainen saa olla, että tuollaisesta "miehestä" kiihottuu. Syrjänen sanoi totuuden ja tottakai Eskolla tuli paha mieli. Betalla tulee.

Vierailija
87/88 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisten asioiden ruotiminen,varsinkin julkisuudessa kertoo sivistymättömyydestä ja alhaisesta äo:sta.Kyllä ihmisellä pitää käytöstavat olla.

Vierailija
88/88 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esko Eerikäistä en voi sietää. Tatuoitu korsto.