Harri Syrjänen vs. Esko Eerikäinen
Eerikäinen loukkaantui, kun Harri Syrjänen pilkkasi Eskon ja Martinan suhdetta. Sitä, kuinka Esko juoksee kuin koiranpentu, kun Martina pyytää. Kuskaa, hoitaa koiraa ja on aina valmiina, kun ex-vaimo tarvitsee apua. Että ei tarvi ihmetellä, kun Esko viettää loppuelämänsä yksin. Eskon mielestä asiassa ei ole mitään ihmeteltävää, eikä Syrjäsen tarvitse olla huolissaan hänen seuraelämästään 🤭
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harri Syrjänen on tässä älylleen sopivan tasoisten aiheiden parissa. Tyhmä jäbä, joka luulee itsestään liikoja.
No mutta sittenhän painivat samassa sarjassa Eerikäisen kanssa.
Tosin Harri menee ja tekee. Toinen vaan roikkuu.
Harri tekee itsestään pellen, se on ihan totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antaisivat vaan periksi ja palaisivat yhteen, kunnei kummallakaan muut suhteet tunnu onnistuvan.
Martina viihtyy paremmin nuorempien miesten kanssa, Esko on pappa..
Moni pappa on paljon vetovoimaisempi. Herkkähipiäinen lössykkä ei ole sitä minkään ikäisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harri Syrjänen on tässä älylleen sopivan tasoisten aiheiden parissa. Tyhmä jäbä, joka luulee itsestään liikoja.
No mutta sittenhän painivat samassa sarjassa Eerikäisen kanssa.
Tosin Harri menee ja tekee. Toinen vaan roikkuu.
Harri tekee itsestään pellen, se on ihan totta.
Harrilla on varaa.
Vierailija kirjoitti:
Antaisivat vaan periksi ja palaisivat yhteen, kunnei kummallakaan muut suhteet tunnu onnistuvan.
Martina ei ole edes tyrmäyksen jälkeen niin sekaisin, että ottaisi tuon lapsellisen prinsessan vaivoikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Martina ei ole edes tyrmäyksen jälkeen niin sekaisin, että ottaisi tuon lapsellisen prinsessan vaivoikseen.
Ei tunnu kelpaavan kelleen muullekaan 😆
Vierailija kirjoitti:
Enemmän minä olisin huolissani teinityttärestä, jossa Esko tuntuu olevan epätavallisen kiinni. Ymmärrän, että isä rakastaa lastaan, mutta tuo vaikuttaa jo vähän liialliselta.
Vaikea käsittää, miten Esko yhä vaan roikkuu Martinassa, vaikka Esko jo kirjassaan kertoi Martinan ensin pettäneen Peterin kanssa ja sitten vielä Stefun kanssa.
https://www.themoviedb.org/person/2272769-peter-thelenius?language=fi-FI
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niin. Eerikäisen ratkaisu on ripustautua tyttäreen.
eli seuraava nyrkkimatsi minkä näemme harri vs esko?
Molemmat, sekä Esko että Martina ovat niin noloja, en pysty kuuntelemaan edes podcastiaan, kun myötähäpeä iskee. Martina pitää kulisseja yllä, että bisnekset sujuu, miehiä riittää ja lajissa kuin lajissa on täysin lyömätön. Esko taas suttaa naamaansa, laittaa lisää metallia suuhunsa ja ostaa lisää lenkkareita. Kumpikaan ei oikein aikuiselta vaikuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niin. Eerikäisen ratkaisu on ripustautua tyttäreen.
Ja olla Martinan komennon alla. Muuten ei tulisi mistään mitään.
Lapsellinen lössykkä kun on.
Ruokacastissa kävi selväksi, että kun Martina on muualla, niin Esko asuu tyttöjen kanssa ja pitää näistä huolen... liikaa vaan syöttää eineksiä. Eli siis Esko on myös Isben "huoltaja" ei Therman.
Sitten Martina kävi tuota Harrin sanomaa läpi Eskon kanssa heidän omassa podissaan. Esko kuittasi jutun... Niinhän sitä yleisestikin puhutaan, ja pitää pitkälti paikkansa. Johon Martina vastas, niin teinhän mä just sun checkinin... Sitten ne nauro päälle.
Vierailija kirjoitti:
Ruokacastissa kävi selväksi, että kun Martina on muualla, niin Esko asuu tyttöjen kanssa ja pitää näistä huolen... liikaa vaan syöttää eineksiä. Eli siis Esko on myös Isben "huoltaja" ei Therman.
Sitten Martina kävi tuota Harrin sanomaa läpi Eskon kanssa heidän omassa podissaan. Esko kuittasi jutun... Niinhän sitä yleisestikin puhutaan, ja pitää pitkälti paikkansa. Johon Martina vastas, niin teinhän mä just sun checkinin... Sitten ne nauro päälle.
Eikö teistä kumpikaan osaa kirjoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Ihan tottahan Harri puhuu, ei kukaan nainen lähde suhteeseen miehen kanssa, joka ei ole päässyt eksästään eroon, vaikka erosta on 15 vuotta.
Martinan maine ja selvästi ikuinen parisuhdetta uhkaava liitto hänen kanssaan varmasti tappaa tehokkaasti kenen tahansa kiinnostuksen Eerikäistä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Säälihän se on, ettei E ole löytänyt naista itselleen, vaikka on kaiketi kovasti etsinyt. Mutta ehkä syy siihen löytyy ihan peilistä. Olen itse muutaman vuoden Eskoa nuorempi ja varmaan ihan liian vanha hänen mittapuullaan, mutta minua ei ainakaan sytytä papparainen, joka pukeutuu kuin teini..
Mistä päätellen hän etsii naista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tottahan Harri puhuu, ei kukaan nainen lähde suhteeseen miehen kanssa, joka ei ole päässyt eksästään eroon, vaikka erosta on 15 vuotta.
Martinan maine ja selvästi ikuinen parisuhdetta uhkaava liitto hänen kanssaan varmasti tappaa tehokkaasti kenen tahansa kiinnostuksen Eerikäistä kohtaan.
Ja Esko ei voi tälle mitään? Aikuinen mies? :D
Vierailija kirjoitti:
eli seuraava nyrkkimatsi minkä näemme harri vs esko?
Esko antautuu saman tien. Koska vain siten vanha ja hauras Harri voi voittaa.
Kaikilla on ihan sama käsitys kuin Syrjäsellä.
Säälihän se on, ettei E ole löytänyt naista itselleen, vaikka on kaiketi kovasti etsinyt. Mutta ehkä syy siihen löytyy ihan peilistä. Olen itse muutaman vuoden Eskoa nuorempi ja varmaan ihan liian vanha hänen mittapuullaan, mutta minua ei ainakaan sytytä papparainen, joka pukeutuu kuin teini..