Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harri Syrjänen vs. Esko Eerikäinen

Vierailija
15.09.2026 |

Eerikäinen loukkaantui, kun Harri Syrjänen pilkkasi Eskon ja Martinan suhdetta. Sitä, kuinka Esko juoksee kuin koiranpentu, kun Martina pyytää. Kuskaa, hoitaa koiraa ja on aina valmiina, kun ex-vaimo tarvitsee apua. Että ei tarvi ihmetellä, kun Esko viettää loppuelämänsä yksin. Eskon mielestä asiassa ei ole mitään ihmeteltävää, eikä Syrjäsen tarvitse olla huolissaan hänen seuraelämästään 🤭

Kommentit (88)

Vierailija
41/88 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi tässä pohjustetaan häkkitaistelua. Idioluutio etenee.

Vierailija
42/88 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuo Harri Eskoa haukkuu? Onko haukkumiseen joku syy? Harri on itse jokseenkin ylimielinen ihminen ja lieneekö todellisuudessa keskitasoa parempi kokkikaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/88 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nämäkin 2 julkkiksta ovat lähteneet julkisuuteen aivan ammattikoulupohjalta , toinen Laajasalosta ja toinen Perhosta, niin ei voi odottaa kovinkaan älyllistä debattia. Mutta mikäs siinä oman tyhmyytensään he vain esille tuovat

Vierailija
44/88 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eerikäinen on yksinkertainen ja epäkypsä lässyttäjä. Julkisuudenkipeä kakara, joka postaa someen varmaan paskalla käyntinsäkin.

Olisihan tuo lapanen ihan hukassa ilman Martinaa.

ja miten uhosi kun erosi martinasta

Vierailija
45/88 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon taas täysin eri mieltä.Tosi kiva että auttaa ja saa apua.Mitä pahaa siinä on jos omasta halustaan auttaa?Syrjänen se vasta täysi urpå on ollut aina!

Vierailija
46/88 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vttujako muuten näiden asiat tuolle Syrjäselle kuuluu, joka osaa vaan tuon yhden monotonisen puhenuotin? Oli jo raskasta seurattavaa kokkiohjelmissaan aikoinaan. Luuleeko itse olevansa joku s*ksin jumala ja lahja maailman naisille?? No ei tod. Nyt meni Syrjäsellä jutut melko mauttoman puolelle. En arvosta. Iljettää tuo tyyppi.

Vierailija
47/88 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säälihän se on, ettei E ole löytänyt naista itselleen, vaikka on kaiketi kovasti etsinyt. Mutta ehkä syy siihen löytyy ihan peilistä. Olen itse muutaman vuoden Eskoa nuorempi ja varmaan ihan liian vanha hänen mittapuullaan, mutta minua ei ainakaan sytytä papparainen, joka pukeutuu kuin teini..

Mistä päätellen hän etsii naista?

Niin, voihan hällä olla mieskin kiikarissa. Mutta erilaisissa deittipalveluissa puheidensa mukaan pyörii. 

Vierailija
48/88 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syrjänen on jo vanha pappa. Alkaa näkyä.

Vierailija
49/88 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis missä ja miksi Harri Syrjänen kommentoi kenenkään toisen ihmissuhteita?

Vierailija
50/88 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syrjäsestä taisi tulla ylimielinen kun alkoi pyöriä sen Kaivoluoman kanssa.

Vierailija
51/88 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säälihän se on, ettei E ole löytänyt naista itselleen, vaikka on kaiketi kovasti etsinyt. Mutta ehkä syy siihen löytyy ihan peilistä. Olen itse muutaman vuoden Eskoa nuorempi ja varmaan ihan liian vanha hänen mittapuullaan, mutta minua ei ainakaan sytytä papparainen, joka pukeutuu kuin teini..

Niin, voihan hällä olla mieskin kiikarissa. Mutta erilaisissa deittipalveluissa puheidensa mukaan pyörii. 

Tarkoittaako se välttämättä sitä etsii kumppania itselleen?

Vierailija
52/88 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuo Harri Eskoa haukkuu? Onko haukkumiseen joku syy? Harri on itse jokseenkin ylimielinen ihminen ja lieneekö todellisuudessa keskitasoa parempi kokkikaan?

Esko saa enemmän huomioo medialta niin eikös se hartsaa se harmittane niin kaikkea puhetta on yritettävä kun itse ei enää kiinnosta ketään. Todella omituista puhetta Syrjäseltä. Kyllä nyt hänen prsettään kutittaa Eskon elämä.

Vierailija
53/88 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan se on mitä Harri sano. Esko on niin kiinni perheessään (Martina & isbe) , että kuka siihen haluais yrittää väliin. 

Vierailija
54/88 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syrjäsellä puurot ja vellit sekaisin. Kukaan sen ohjelmia edes katsonut. 

Vierailija
55/88 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Josko olisi kuunnellut Martina ja Esko podcastia kokkaillessaan? Sellaisen paskan jälkeen kukaan ei ole oma itsensä. Ymmärrettävää.

Vierailija
56/88 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää kuittailla Eskolle? Keväällä vasta Jethro Rostedt heitti tylyä kommenttia Eskon ulkonäöstä, vaikka omassaankaan ei ole kehumista. Mitä nämä ihmiset luulevat olevansa...?

Vierailija
57/88 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan hän etsiä miestäkin, mutta naisista puhuu ja etsii kumppania välillä vähemmän ja usein sitten enemmän. Eihän tuossa mitään ihmeellistä ole.

Vierailija
58/88 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syrjänen on jo vanha pappa. Alkaa näkyä.

Rämä-ääninen röökilallu! 🤮

Vierailija
59/88 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syrjäinen on ollut aina jotenkin ollakseen. Muita tärkeämpänä. Esko vois sanoa tälle, että suksii v…ttuun.

Vierailija
60/88 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää kuittailla Eskolle? Keväällä vasta Jethro Rostedt heitti tylyä kommenttia Eskon ulkonäöstä, vaikka omassaankaan ei ole kehumista. Mitä nämä ihmiset luulevat olevansa...?

Herättää kyllä ihmetystä. Mikä totakin soppakauhan heiluttajaa vaivaa? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme