Harri Syrjänen vs. Esko Eerikäinen
Eerikäinen loukkaantui, kun Harri Syrjänen pilkkasi Eskon ja Martinan suhdetta. Sitä, kuinka Esko juoksee kuin koiranpentu, kun Martina pyytää. Kuskaa, hoitaa koiraa ja on aina valmiina, kun ex-vaimo tarvitsee apua. Että ei tarvi ihmetellä, kun Esko viettää loppuelämänsä yksin. Eskon mielestä asiassa ei ole mitään ihmeteltävää, eikä Syrjäsen tarvitse olla huolissaan hänen seuraelämästään 🤭
Kommentit (88)
Hartsalta purkautu vuosien patouma. Taustasyitä voimme vain arvailla. Mahtaa Eskokin olla ihmeissään. Martinan ilmekin oli yllättynyt.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää kuittailla Eskolle? Keväällä vasta Jethro Rostedt heitti tylyä kommenttia Eskon ulkonäöstä, vaikka omassaankaan ei ole kehumista. Mitä nämä ihmiset luulevat olevansa...?
Esko on herkkähipiäinen tosikko. Nää sen reaktiot kertoo kaiken kaverista.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon taas täysin eri mieltä.Tosi kiva että auttaa ja saa apua.Mitä pahaa siinä on jos omasta halustaan auttaa?Syrjänen se vasta täysi urpå on ollut aina!
Esko. Kyllä aikuisenakin voi ottaa aapisen käteen. Ei kirjoittaminen ole vaikeaa. Lapsikin sen osaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruokacastissa kävi selväksi, että kun Martina on muualla, niin Esko asuu tyttöjen kanssa ja pitää näistä huolen... liikaa vaan syöttää eineksiä. Eli siis Esko on myös Isben "huoltaja" ei Therman.
Sitten Martina kävi tuota Harrin sanomaa läpi Eskon kanssa heidän omassa podissaan. Esko kuittasi jutun... Niinhän sitä yleisestikin puhutaan, ja pitää pitkälti paikkansa. Johon Martina vastas, niin teinhän mä just sun checkinin... Sitten ne nauro päälle.
Eikö teistä kumpikaan osaa kirjoittaa?
Mikä sua jäi vaivaamaan, ehkä me opetellaan.
Vierailija kirjoitti:
Ja vttujako muuten näiden asiat tuolle Syrjäselle kuuluu, joka osaa vaan tuon yhden monotonisen puhenuotin? Oli jo raskasta seurattavaa kokkiohjelmissaan aikoinaan. Luuleeko itse olevansa joku s*ksin jumala ja lahja maailman naisille?? No ei tod. Nyt meni Syrjäsellä jutut melko mauttoman puolelle. En arvosta. Iljettää tuo tyyppi.
Martina. Kaikki ei liity seksiin. Sen lisäksi kaikilla meillä on vapaus puhua ja kirjoittaa mitä haluamme. Harrillakin.
Sulla on tasan tarkkaan ote vain siihen Eskoon.
Tuleeko sille uhmaikä?
Vierailija kirjoitti:
Kun nämäkin 2 julkkiksta ovat lähteneet julkisuuteen aivan ammattikoulupohjalta , toinen Laajasalosta ja toinen Perhosta, niin ei voi odottaa kovinkaan älyllistä debattia. Mutta mikäs siinä oman tyhmyytensään he vain esille tuovat
Ei ole Harri ainakaan Perhoa käynyt. Lähti maailmalle kikkailee keittiöstä toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Syrjäsestä taisi tulla ylimielinen kun alkoi pyöriä sen Kaivoluoman kanssa.
Mikä Kaivoluodossa saisi Harrin ylimieliseksi?
Harri on kyllä vieläkin kuuma. Oli ensimmäisiä nuoria miespuolisia julkkiskokkeja Suomessa.
Outoa, miten meni noin pahasti Eskolla tunteisiin toi kettuilu. Olis voinu kuitata huumorillakin.
Vierailija kirjoitti:
Kun nämäkin 2 julkkiksta ovat lähteneet julkisuuteen aivan ammattikoulupohjalta , toinen Laajasalosta ja toinen Perhosta, niin ei voi odottaa kovinkaan älyllistä debattia. Mutta mikäs siinä oman tyhmyytensään he vain esille tuovat
Sanoo hän...
Vierailija kirjoitti:
Harri on kyllä vieläkin kuuma. Oli ensimmäisiä nuoria miespuolisia julkkiskokkeja Suomessa.
Huumorintajuton möläyttelijä, jolla nousi päähän.
Vierailija kirjoitti:
Kuivakka, takakireä pappa.
Onko Esko muka oikeasti 52? Vaikea uskoa. Naama ja iho roikkuu. Ukko on ryppyinen kuin jatsarin varsi. Kukaan tuntemani 52-vuotias ei näytä tuolta. Ei edes 62-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tommi ja sopivan ärhäkkä.
Vierailija kirjoitti:
Outoa, miten meni noin pahasti Eskolla tunteisiin toi kettuilu. Olis voinu kuitata huumorillakin.
Voi miettiä omalla kohdalla, että miltä tuntuisi ja ottaisitko huumorilla jos julkisesti nälvitään ja v*ttuillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälihän se on, ettei E ole löytänyt naista itselleen, vaikka on kaiketi kovasti etsinyt. Mutta ehkä syy siihen löytyy ihan peilistä. Olen itse muutaman vuoden Eskoa nuorempi ja varmaan ihan liian vanha hänen mittapuullaan, mutta minua ei ainakaan sytytä papparainen, joka pukeutuu kuin teini..
Mistä päätellen hän etsii naista?
Jatkuvastihan se julkisuudessa kertoo, että olisihan se kumppani kiva. Sitten on sinkkuohjelmassa etsimässä naista, jonkun kanssa kävi treffeilläkin ja panemassa. On Tinder tuttuja yms. Olisi hiljaa, jos ei olisi niin epätoivoinen.
Vierailija kirjoitti:
Ihan tottahan Harri puhuu, ei kukaan nainen lähde suhteeseen miehen kanssa, joka ei ole päässyt eksästään eroon, vaikka erosta on 15 vuotta.
Miten niin ei lähde?
Tuo on ihan normaalia ja toivottavaa monille, että ollaan hyvissä välissä ex-kumppaneiden kanssa, varsinkin jos on yhteisiä lapsia.
Eskoa paljon nuoremmat tietää kyllä millainen se on, ja moni häntä ällöää. Te vanhemmat ihmiset voitte jatkaa sitä hänen sympatiseeraamista ja iänikuista Martinan mollaamista, ikään kuin Eskon sinkkuus liittyisi mitenkään Martinaan. XD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tommi ja sopivan ärhäkkä.
Siis timmi. Toki kaikkihan sen näkee, vaikka en olisi korjannutkaan. :)
Kyllä. Pelottavan yksinkertainen.