Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 50 v ja tuntuu että kaikki on ihan turhaa tässä vaiheessa

Vierailija
14.09.2026 |

Lähinnä mietin ostaisinko jo arkun ja kävisin odottamaan kuolemaani. Pieniäkään asioita en enää saa aikaiseksi, ajattelen vaan että mitä väliä, kohta kuolen kuitenkin ja se olisi ihan ok. Esim uutta sohvaa en saa ostettua kun tuntuu tässä vaiheessa liian myöhäiseltä ja turhalta. Tämä ei liene normaalia...mikä minua vaivaa?

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäys: tuntuu, että kaikki elämässäni on jotenkin pilalla tai viallista ja että mitään hyvää ei ole

Vierailija
2/78 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus? Vaihdevuodet? Lekuriin? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on hyvä perseilymielentila. Nyt toteuta kaikkea hullua jota et aiemmin uskaltanut 

Vierailija
4/78 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusta only fans. Kuolet kuitenkin.

Vierailija
5/78 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on parasta aikaa. Alat ymmärtää mikä kaikki on turhaa ja voit alkaa keskittyä olennaiseen. Nuorempana materia on tärkeää. Sitten vanhemmiten ymmärtää että tärkeintä on perhe, ystävät, vapaa-aika. Kun ei tarvitse uusia kokoajan autoa ja ostaa uusia sohvia, niin rahaa voi kuluttaa itseensä ja vaikka reissuihin ystävien kanssa. 

Vierailija
6/78 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Tuntuu ihan hullulta kun jotkut mua vanhemmat (55-60-vuotiaat) on ostanut mökkejä tai hankkinut koiranpennut. Miten ne uskaltaa. Ite en viitsi ostaa uutta talvitakkia kun tuntuu turhalta, ei tiedä kauanko tarvii

Vierailija
7/78 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on yksinäinen. 

Vierailija
8/78 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tunteen. Tuntuu ihan hullulta kun jotkut mua vanhemmat (55-60-vuotiaat) on ostanut mökkejä tai hankkinut koiranpennut. Miten ne uskaltaa. Ite en viitsi ostaa uutta talvitakkia kun tuntuu turhalta, ei tiedä kauanko tarvii

Asiaa kirjoitat.

Vierailija
9/78 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olisi käyttöä sun rahoille.

Vierailija
10/78 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa masennukselta. Siihen on hoitoa olemassa.

Vierailija
11/78 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Kawasaki Ninja ZX10 R:n ja se paransi. Onneksi en kuollut, vaikka lähellä oli kolme kertaa.

Vierailija
12/78 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estrogeenin tai teston vajaus, riippuu siitä oletko nainen vai mies. Työ, ystävät, tuttavat, harrastukset, pienet tavoitteet pitää mielenkiinnon elämään yllä.

Vierailija
13/78 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin Kawasaki Ninja ZX10 R:n ja se paransi. Onneksi en kuollut, vaikka lähellä oli kolme kertaa.

👍 itae kaivoin vanhan turbogixerin  romujen alta

Vierailija
14/78 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 63 v. Jo muutaman vuoden on ollut tunne, että pitää tehdä kuolinsiivous. Myydä kaikki ihanat keräilyesineet ja tyhjentää kaapit. Elämää voi hyvinkin olla vielä 30 vuotta jäljellä...

Vierailija
15/78 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

;D

Vierailija
16/78 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöhäisemmän keski-iän kriisi. Ap:n kuvailema tunne on hyvin yleistä varsinkin lapsettomille ja yksinäisille, olivat sitten oikeasti yksin tai vain henkisesti yksinäisiä. 

Vierailija
17/78 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Estrogeenin tai teston vajaus, riippuu siitä oletko nainen vai mies. Työ, ystävät, tuttavat, harrastukset, pienet tavoitteet pitää mielenkiinnon elämään yllä.

Jep. Ja vielä parempi lääke on ihastuminen tai rakastuminen. Apatia häipyy hyvin äkkiä mielestä ja elämänilo tulee takaisin.

Vierailija
18/78 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minkään ikäisillä miehillä ole nykyään mahdollisuutta puolisoon . Selvästi naisen kirjoittama kun noin yltiö optimistinen .

Vierailija
19/78 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuo kai normaalia ole. Äitini eli viiskymppisenä villejä vuosia ja ravasi aina baareissa

Vierailija
20/78 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää kirjoittaa kirjoja ennen kuin vanhana kuolee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän