Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ostaisit joulumyyjäisistä?

Vierailija
14.09.2026 |

Löytyi vain vanhoja ketjuja tästä aiheesta. Mitä tänä päivänä ostaisitte joulumyyjäisistä? Onko edelleen vain syötävät ja neuleet suosituimpia vai onko tullut jotain uutta mitä voisit ostaa?

Kommentit (857)

Vierailija
841/857 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpimän paksun pipon

Vierailija
842/857 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn joka vuosi joulumarkkinoilla ja ostan sieltä ovikranssit. Tarvitsen 3 kpl, joten itse tekemisessä on kova työ, ja on kiva ostaa jotain messuilta.

Kranssien lisäksi soisin, että markkinoilla olisi myynnissä hyvää kaakaota, glögiä ja pientä lämmintä purtavaa, jota voisi helposti syödä kävellessä, kuten täytettyjä pasteijoita, joulutorttuja jne. Ja suklaata. Ja kaakaosta saisi olla erikoisversioita, suklaakastikkeella ja kermalla ja kanelilla ja vaahtokarkeilla jne.!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
843/857 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeintaan havukranssin. 

Vierailija
844/857 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voisikos sitten joulumyyjäisistä saada ostaa kesäkeittoa? Ruohonleikkurin? Shortsit? Uimapuvun? 

Vierailija
845/857 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan sanottuna en osta ikinä mistään myyjäisistä yhtään mitään!

Vierailija
846/857 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syylingit

Niitäkö joku vielä käyttää?

Vierailija
847/857 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voisikos sitten joulumyyjäisistä saada ostaa kesäkeittoa? Ruohonleikkurin? Shortsit? Uimapuvun? 

Varmasti vois jos joku laittais myyntiin. Epäilen että kukaan niitä sinne viitsii raahata.

Vierailija
848/857 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin neulomaan pitsikuvioista kolmiohuivia. Joidenkin mielestä varmaan tylsä väri, kun on harmaa, mutta joku toinen taas voi tykätä. Tuota harmaata nyt sattui olemaan useampi kerä. On 100% islantilaista villaa.

Vierailija
849/857 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myyntivaltteja oli joulumyyjäisissä onnenpyörä ja kahvio. 

Vierailija
850/857 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, miksi pitäisi ostaa? 

Vierailija
851/857 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna ostin Turun Vanhan Suurtorin joulumyyjäisistä aivan upean, suuren olkipukin. Maksoi 80 euroa.

Tuontyyppisiä, laadukkaita ja kestäviä joulukoristeita voisin ostaa muitakin.

Vierailija
852/857 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla olisi listalla/on listalla lapaset, villasukat ja erilaiset kuivakakut. Itse olen hiukan huono leipuri ja tykkään kovasti, etenkin joulunaikaan, erilaisista kuivakakuista kahvin ja/tai glögin kanssa. 

Taateli- tai tiikerikakku. Ja semmoinen englantilainen hedelmäkakku. Joku noista voilla leivottuna.

Vierailija
853/857 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villasukkia, lapasia, joululiinoja.. ehkä jotain joulukoristeita, havukransseja tai muita jouluun liittyvää käsityötä. Itse en tykkää yhtään glitteristä, metallimaaleista tai semmoisista lapsenomaisista mukahauskoista koriste-esineistä. 

Vierailija
854/857 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime vuonna ostin Turun Vanhan Suurtorin joulumyyjäisistä aivan upean, suuren olkipukin. Maksoi 80 euroa.

Tuontyyppisiä, laadukkaita ja kestäviä joulukoristeita voisin ostaa muitakin.

Olkipukki olis tosiaan ihana ostos. Sellainen oikein tukeva paksu, siististi tehty.

Vierailija
855/857 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloin neulomaan pitsikuvioista kolmiohuivia. Joidenkin mielestä varmaan tylsä väri, kun on harmaa, mutta joku toinen taas voi tykätä. Tuota harmaata nyt sattui olemaan useampi kerä. On 100% islantilaista villaa.

Teetkö hapsut reunaan? Itse mietin tuota onko se este myynnille.

Vierailija
856/857 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nottthingg

Vierailija
857/857 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teetkö hapsut reunaan? Itse mietin tuota onko se este myynnille.

En tee. Ei ole tuossa ohjeessakaan laitettu eikä kyllä sovi hapsut tuohon malliin mun mielestä.